• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.





    Begin: de jongeren komen toe in het hotel. Jullie slapen per twee op een kamer. Meisjes bij meisjes, jongens bij jongens. Verder mogen jullie zelf kiezen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    (Wie wil met Jason? :Y))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Belle

    "D-dames eerst, ik s-sta er op."
    Hij maakt een elegant gebaar. Ik knik liefjes naar hem en loop voor hem uit de gang weer op. Lachend draai ik me naar hem toe.
    "De tuinen," herhaal ik. "En waar zijn die dan?"
    Oh, ik ben hier echt hopeloos in. Ik verdwaal echt overal.
    Ik heb enorm de neiging om de gaan giechelen maar probeer hem vooral nog te onderdrukken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jip.

    Als laatste zoek ik mijn koffer en slof dan naar binnen. In de bus heb ik weinig gezegd, ookal ken ik de mensen wel allemaal al van school. Ik ben gewoon een beetje terughoudend.
    Mijn ogen worden groot, als ik de lobby te zien krijg. Ik knipper even en schud mijn hoofd, zodat mijn ogen weer normaal worden. Ik ben van plan om eerst maar eens mijn koffer naar boven te sjouwen. Er zit niet zoveel in. Ik ben niet echt een meisje die veel geeft om haar uiterlijk. Ik ben niet echt een meisje dat veel doet om aandacht van jongens te krijgen. Dat laat ik lekker aan anderen over.

    [Nieuw meisje, kijk in het rollentopic voor meer. :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Nathan

    'Dat lijkt me sterk.' Mompelde ik zachtjes. Toch stond ik op om een kamer te zoeken. Ik had geen zin in gekibbel, en al helemaal niet met een meisje. Ik kon niet goed uit mijn woorden komen bij meiden. Zuchtend zocht ik een andere kamer en testte het bed. Keihard, maar ach.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Felicia

    De jongen liep de kamer uit, en deed de deur achter zich dicht.
    Zuchtend plofte ik op het bed neer, misschien was de auto van papa wel kapot.
    Het was zo raar dat hij er niet was.
    Ik stond weer op en ging aan mijn toilettafel zitten en borstelde mijn lange haren.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Josephine

    Eindelijk kwam ik bij het hotel aan, gelukkig was het laatste stuk niet zo erg druk.
    Ik parkeerde mijn auto en stapte uit. Eerst maar eens even tegen de andere
    leiders zeggen dat ik er ben. 'goedenavond' roep ik als ik binnenkom.
    Carlos, de leraar waarmee ik de groep moest leiden stond al op me te wachten.
    'het was erg druk op de weg' ik schud mijn haar uit mijn gezicht, en loop
    naar de balie om in te checken.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jason Jae Blake > Jip
    In de bus er naartoe had ik wat gekloot met de andere paar jongens en meisjes, maar voor de rest was ik stiller dan dat ik normaal was. Toen de deuren van de bus opengingen, liep iedereen gelijk naar buiten en het hotel binnen, de lobby in. Ik herinner me nog wel hoe enthousiast iedereen was en hoe blij ze waren dat we het gehaald hadden om dit te betalen. Op een gegeven moment liep ik naast een meisje dat ik niet herkende, echter toen ik beter keek merkte ik aan de blonde krullen en aan de lengte wie het was. Jip heette ze, volgens mij. Ik glimlachte naar haar, ook al zou ze het vast niet zien want ze leek wel in dromenland, en ik deed mijn mond dus ook open om wat tegen haar te zeggen, ‘Zal ik de tas voor je dragen?’ Ik had geen idee waar ieder ander was gebleven, maar op het moment was ik toch al contact met Jip aan het maken, tenminste dat probeerde ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Damon

    Ze knikt en loopt de gang op om zich vervolgens lachend om te draaien.
    "De tuinen. En waar zijn die dan?"
    Ik sluit heel even mijn ogen om me te ontspannen. Je praat zo vaak met meisjes, hier is niks aan. Je kent Belle. Glimlachend kijk ik haar aan.
    "Vvvolgens mijn mmoeten we eerst naar bennneden," antwoord ik een beetje bijdehand. Het lukt me in elk geval al vloeiende woorden te maken, al doe ik wat langer over sommige letters dan nodig. Ik stap nu ook de kamer uit en trek de deur achter me dicht. Dan ga ik naast Belle staan en bied haar een arm aan.
    "Mademoiselle?" zeg ik met een glimlachje.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jip.

    Vanuit mijn ooghoeken zie ik iemand naast me komen staan. Jason heette hij toch? In ieder geval is het een jongen. Wat me niet ontgaan is, is dat hij even glimlachte. "Zal ik de tas voor je dragen?" Vraagt hij vriendelijk. Ik draai mijn hoofd naar hem toe en glimlach even. "Hoeft niet hoor. maar toch bedankt" Antwoord ik met een bescheiden glimlach en kijk weer rond.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason Jae Blake
    “Hoeft niet hoor, maar toch bedankt,” Antwoordde zij, en ik kon een bescheiden glimlach op haar gezicht waarnemen, waarna ze de ruimte weer rondkijkt. Ik sleur mijn koffer erachteraan en kijk dan met een kinderlijke grijns even de andere kant op, terwijl ik mijn vingers door mijn haren haal. “Is goed, ben je een onafhankelijke vrouw?” Grinnikend keek ik haar weer aan, terwijl ik mijn ogen over haar gezicht liet gaan en op de details lette.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jip.

    "Is goed, ben je een onafhankelijke vrouw?" Grinnikte hij en keek me weer aan. "Af en toe," Antwoord ik en kijk naar zijn ogen die naar mijn gezicht kijken. "Welke kamer heb jij?" Besluit ik dan maar te vragen. Ik had niet echt veel zin in dit uitstapje, maar ik moet er het beste van maken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jason Jae Blake
    “Af en toe,” Antwoordde zij, en laat mijn ogen over haar gezicht glijden, waarna ik weer voor me kijk met een glimlach. Dezelfde kinderlijke grijns die ik meestal heb. “Welke kamer heb jij?” Op deze vraag begin ik te lachen en kijk haar dan weer aan. “Wil je een bezoekje brengen dan?” Nee, ik was geen pervert die alleen maar aan seks denkt, maar soms kon ik wel recht door zee zijn. Het lachen stopte en ik keek weer voor me. “Weet je dat ik dat niet eens meer weet,”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jip.

    Hij lacht even en kijkt me dan weer aan. "Wil je een bezoekje komen brengen dan?". Ik grinnik even. "Nee, dat laat ik wel aan anderen over" Antwoord ik glimlachend. "Weet je dat ik dat niet eens meer weet," Geeft hij dan als antwoord op mijn vraag. "Dan heb je pech" Floept er grinnikend uit mijn mond. 'Wow, Jip, wat doe jij nou?' Zegt een stemmetje in mijn hoofd, waarna ik besef wat ik heb gezegd. Straks denkt hij dat ik het echt meende of dat ik hem niet aardig vind. Niet wetend wat te doen begin ik aan een van mijn vele krullen te plukken.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [lolz ik kijk zo even nin het rollentopic. Jip kan anders bij luna slapen op de kamer. Pandora is er tot nu toe 1 x geweeset]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Yvonne. Nee. Luna en Pandora sliepen samen, dat ga je nu niet meer veranderen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.