• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.

Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop

Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.

Begin: de jongeren komen toe in het hotel. Jullie slapen per twee op een kamer. Meisjes bij meisjes, jongens bij jongens. Verder mogen jullie zelf kiezen.

[ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:46 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Belle

Hij zet zijn koffer voor zijn deur en draait zich weer naar mij toe.
    "Tenzij je me jouw kamer wilt tonen."
    Zijn ondertoon is me niet ontgaan. Met een klein lachje kijk ik hem aan en open mijn deur.
    "Treed binnen," zeg ik overbeleefd terwijl ik een gebaar maak.
    "Het is echt geweldig hier," fluister ik zachtjes. Opnieuw wordt ik overdonderd door de schoonheid van de kamers.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Kunnen de geesten de zieners wel op een gegeven moment zien?]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Damon

Ze lacht een beetje en opent haar deur.
    "Treed binnen," zegt ze nogal kakkerig, ze maakt er nog een gebaar bij om het af te maken. Ik lach even maar zodra ik in de kamer kijk valt mijn mond open.
    "Het is echt geweldig hier," fluistert Belle.
    "Ja, dat kan je wel zeggen," fluister ik terug, bang dat het allemaal aan duigen valt als ik te luid zou praten. Ik wandel rustig naar het bed en ga er op zitten. Zachtjes ga ik liggen.
    "Wauw."

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[De zieners zien de geesten, de geesten zien de zieners pas als die hen doen beseffen hebben dat ze dood zijn. De zieners zullen dus creatief moeten zijn.]

[Oke. :'D]

[Wow ._. Wat heb ik gemist?]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Roane schreef:
    [De zieners zien de geesten, de geesten zien de zieners pas als die hen doen beseffen hebben dat ze dood zijn. De zieners zullen dus creatief moeten zijn.]

[Owhh gosh ;3]

[vraagje. zien mensen wel dingen bewegen als geesten bv met een stoel lopen en anderzom]
    [wonen er ook geesten in de kamers war we slapen]

[ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 18:17 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Luna
    In de kamer zette ik zacht muziek aan.
    Ik keek even naar de andere koffer, vast en zeker gelijk rond gaan kijken.
    Ik kleedde me om en trok een kort broekje en een topje aan.
    Ik ging liggen op het bed maar liet de deur weer open staan om door te laten waaien.
    Langzaam doezelde ik weg naar dromenland.

[Ja, dat staat nochtans in de regels en neen, de geesten lopen doorheen het hele hotel/huis]

[oww sorry en wanneer denk je dat we ongeveer een plnaning krijgen. Of worden we dan opgeroepne]

Annelore.

Ik stop met lopen en laat mijn hand langzaam naar beneden vallen, waarna hij langs mijn lichaam blijft bungelen. Mijn ogen richten zich op een bordje, '387' staat erop. Ik frons even mijn wenkbrauw, maar laat hem dan weer ontspannen. Zal het uitzicht er hier hetzelfde uitzien als in de kamer waar ik net was? Ik leg mijn hand op de klink en haal hem naar beneden, waarna ik de kamer inloop en de deur achter me sluit. Een snuif ik diep, waardoor er verschillende geuren mijn neus binnendringen. Zijn hier pas nog mensen geweest? Tja, het zouden vast Maik en Jordi zijn geweest. Die zijn zo wat overal geweest.

[Ze is nu de kamer ingekomen waar Belle en Damon zijn ^^. Lekker droog als de deur opeens open en dicht gaat xD]

[ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 19:14 ]

[lolz welke nummers van kamer zijn bezet mijn kamer meot nog een nummer. kan 388?]

[toen was het dood][

Narissa schreef:
    [Wow ._. Wat heb ik gemist?]

But I still have this faith in the truth of my dreams.