• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.





    Begin: de jongeren komen toe in het hotel. Jullie slapen per twee op een kamer. Meisjes bij meisjes, jongens bij jongens. Verder mogen jullie zelf kiezen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Luna
    Ik pak even mijn handdoek van de stoel en veeg het zweet eraf.
    Ik zet het weer op een ander nummer.
    Ik pak mijn been en langzaam laat ik hem sierlijk in de lucht gaan.
    Ik ga zo door totdat mijn been naast mijn hoofd gaat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Belle

    "Trap of lift?"
    "Trap natuurlijk," grinnik ik.
    "We moeten toch een beetje sportief zijn."
    Ik laat zijn hand los en ren lachend de trap op. Grijnzend kijk ik hem aan.
    "Kom dan!" Lach ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    "Trap natuurlijk. We moeten toch een beetje sportief zijn."
    Ik lach even, als er iets is dat ik ben dan is sportief het wel. Belle laat mijn hand los om vervolgens lachend de trap op te rennen. "Kom dan!" roept ze grijnzend. Ik grinnik even.
    "Hé, niet eerlijk! Ik heb een koffer!" roep ik lachend terug. Dan ren ik toch maar lachend achter haar aan, de trap op.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    "Hé, niet eerlijk! Ik heb een koffer!"
    Lachend rent hij achter me aan.
    "Niet eerlijk," herhaal ik lachend. "
    "Je bent een jongen. Dat is niet eerlijk voor mij."
    Lachend loop ik de laatste trap op zodat we op de derde verdieping staan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Annelore.

    Een zucht glijd over mijn lippen naar buiten, waarna hij samensmelt met de lucht om mij heen. Even pluk ik aan het uiteinde van mijn vlecht. Het stukje haar wat geen deel uitmaakt van mijn vlecht en achter mijn elastiekje zit.
    Langzaam loop ik naast de muur, nog steeds op de derde verdieping, en laat mijn hand langs de muur glijden. Iedere keer als mijn hand op een deur terecht komt, kan ik het niet laten om er even tegenaan te tikken, waarna ik weer verder loop.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 17:02 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    luna
    Daarna laat ik me even in een split gelijden.
    Ik sta op en zet mijn muziek wat harder.
    Ik had toch niemand gezien ze zouden wel op hun kamer zitten.
    Ik nam me voor om morgen ochtend rond 5 uur op te staan zodat ik wat kon dansen zonder gestoord te worden.
    Terwijl mijn muziek harder stond kwam er een snel nummer.
    Al snel had ik het ritme te pakken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    "Niet eerlijk," herhaalt ze lachend. "Je bent een jongen. Dat is niet eerlijk voor mij."
    Ondertussen blijft ze rennen, en blijf ik achter haar aan rennen. Op de derde verdieping ben ik buiten adem door het gewicht dat ik mee moest zeulen. Ik zet mijn koffer neer en plof op de grond. Ik laat me languit achterover vallen, steek een arm omhoog en maak een 'laat maar' gebaar met mijn hand voor ik begin te lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    Hij steekt zijn arm omhoog wanneer hij zich op de grond laat vallen. Hoofdschuddend kijk ik hem aan en pak zijn koffer van de grond.
    "Kom op, stoere jongen," grinnik ik. "We zijn er bijna. Daarna kan je bij komen in je zachte bedje."
    Lachend leg ik de koffer over mijn schouder en probeer ik hem omhoog te trekken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Luna
    Ik zette mijn muziek zo hard als het kon.
    Ik deed mijn coolingdown.
    Ik ruimde alle spullen op en liep bezweet,moe en voldaan in mijn danskleding naar boven. Vrolijk rende ik de trap op.
    Ik kreeg altijd energie van het dansen.
    Ik liep richting mijn kamer en zag Belle met Damon liggen.
    Ik liep naar de deur en zag dat er nog een koffer was.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 17:18 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    "Kom op, stoere jongen. We zijn er bijna. Daarna kan je bij komen in je zachte bedje," zegt Belle terwijl ze mijn koffer opneemt. Ze neemt mijn hand en probeert me overeind te trekken. Er verschijnt een grijns op mijn gezicht.
    "Zelfs de vloer ligt hier hemels, moet je eens proberen," grinnik ik.
    Ik trek haar met zoveel macht als ik heb naar beneden zodat ze naast me komt te liggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Belle

    "Zelfs de vloer ligt hier hemels, moet je eens proberen."
    Hij trekt me met veel kracht naar beneden. Lachend laat ik me op de grond vallen en ga naast hem liggen.
    "Mmm," lach ik goedkeurend terwijl ik met mijn hand door het zachte tappijt ga.
    "Niet slecht."
    Ik rol mezelf op mijn buik zodat ik hem aan kan kijken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    "Mmm," lacht ze terwijl ze met een hand over het tapijt gaat. "Niet slecht." Ze gaat op haar buik liggen en kijkt me aan. Glimlachend neem ik haar gezicht in me op.
    "Nee, niet slecht," antwoord ik met een lachje. Plots kom ik tot het besef dat Belle's naam hier in Frankrijk 'mooi' betekent. En dat is ze zeker en vast. Ik raak een beetje verloren in gedachten en schud mijn hoofd om tot de realiteit te komen. Ik schraap mijn keel, sta op en help vervolgens Belle overeind.
    "En dan nu de vergelijkende test met het bed," grinnik ik. Ik neem mijn koffer weer op zonder Belle's hand los te laten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    "En dan nu de vergelijkende test met het bed."
    Hij staat op en laat mijn hand niet los. Ik voel blosjes op mijn wangen komen. Even sla ik mijn ogen neer.
    "386 hè?" vraag ik met een klein lachje.
    Langzaam haal ik mijn andere hand door mijn haren en leg ze mooi over mijn schouder.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    "386 hè?" vraagt ze met een klein lachje. Ik kijk toe hoe ze haar haren over een schouder legt. Ik knik stilletjes tot ik besef dat Matt waarschijnlijk op ons kamer is, om de een of andere reden wil ik hem er niet bij. Ik zet mijn koffer naast mijn deur en richt me dan weer tot Belle.
    "Tenzij je me jouw kamer wilt tonen," zeg ik veelbetekenend. Als ik me niet vergis slaapt ze namelijk samen met Ailean en die is net samen met haar naar beneden gegaan. Dus ik vermoed dat haar kamer leeg is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.