• Hey,

    Ik heb een story die nog niet zo vaak gelezen is. Als het je leuk lijkt, hieronder proloog, link en waar het over gaat.

    When the devil fell in love

    Als Selene voor straf naar aarde wordt gestuurd is ze alleen maar bezig met het verleiden van jongens en meisjes. Ze is niet menselijk en heeft dus geen menselijke gevoelens. Maar wat als ze die wel krijgt door lange tijd op aarde te zijn?

    Proloog:

    Ik schreeuwde en huilde, 'Nee, dit kun je niet maken.' Ik voelde hoe ik veranderde. Mijn rode vlerken verdwenen, net zoals mijn hoorntjes. In plaats van mijn zwarte strakke korte jurkje had ik een zwart rokje met rood hemdje aan. Mijn drietand verdween ook. 'Vader dat kunt U niet doen.' Schreeuwde ik. 'Tuurlijk kan ik dat.' Zei hij. 'Je zal boeten voor dat je steeds wegloopt. Als straf moet je zo veel mogelijk zielen voor me halen, het liefst gebroken.' Na die woorden knipte hij met zijn vingers en zag ik niets meer. Na een tijdje voelde ik een klap en landde ik op de grond. Ik was een normaal meisje geworden. Ik moest doen wat mijn vader me zei.

    http://www.quizlet.nl/stories/79210/when-the-devil-fell-in-love/

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 15:09 ]


    People change, things go wrong, but just remember, life goes on...