• In het prachtige Franse stadje Vallierons, gelegen in het zonnige zuiden, staat een oud erfgoed dat sinds enkele jaren is omgetoverd in een luxehotel. Een klas vertrekt op studiereis en heeft genoeg geld in kunnen zamelen om in dit befaamde hotel te kunnen logeren. Ze zijn opgetogen omdat ze al gehoord hebben over de gezellige lobby, ruime kamers, het heerlijke eten en het binnenzwembad. Maar het huis heeft één geheim dat angstvallig voor de buitenwereld verzwegen wordt. De anderen.


    Jongeren (16-18 jaar)
    - Belle Dominique Verviers | Rajah
    - Luna Eva Licard | MisPattinson
    - Pandora Mitchell | thePineapple
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Jip Vájen Lamora | ForeverZaynx
    - Damon Peter Darling | Roane
    - Matthew "Matt" Alex Darling | Narissa
    - Thomas "Tom" Chris Jones xYoung
    - Jason "Jae" Blake | Talisman
    - Aiden McRown | JaiRy

    Geesten
    - Annelore Grave Boston | ForeverZaynx
    - Felicia Molyneux | Appelstroop
    - Diana Mynthe Rizzoli | DevilWings
    - Nathanïel 'Nathan' Dwane Adams | Sweetest
    -
    Geen vrouwelijke geesten meer!

    Zieners(graag een jongen en meisje)
    - Ailean Vanessa Spikes | Proprius
    - Damon & Matt Darling | Roane & Narissa de gave wisselt tussen beiden, ze zien de geesten nooit op hetzelfde moment.

    Leerkrachten
    - Carlos Francis Isles | DevilWings
    - Josephine Spijkers | Appelstroop


    Regels
    - Je mag twee rollen
    - Ik wil geen oneliners of drieregelposts. Doe je best om minstens vijf regels te schrijven, anders gaat het veel te snel en kan niemand bijhouden.
    - Probeer met elk personage contact te zoeken in de mate van mogelijkheid.
    - Probeer jongens en meisjes evenredig te houden.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, zolang het binnen de perken blijft.
    - Als je uit karakter gaat (OOC) gebruik dan [] voor en na je zin om dit aan te geven, zo blijft het overzichtelijk.
    Uitleg bij rollen:
    - Enkel zieners kunnen geesten zien en ermee communiceren. Dit gebeurt in het begin van het verhaal nog niet.
    - Leerlingen/ leerkrachten en geesten zijn zich niet bewust van elkaars aanwezigheid tenzij er in de ruimte iets gebeurt (bv, stoel die uit het niets verschuift). Ze kunnen elkaar niet zien.
    - Geesten zien elkaar wel, maar beschouwen elkaar als indringers. Voor hen is het hotel nog steeds hún huis.





    Begin: de jongeren komen toe in het hotel. Jullie slapen per twee op een kamer. Meisjes bij meisjes, jongens bij jongens. Verder mogen jullie zelf kiezen.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Als je vragen hebt, stel die dan eens in het rollentopic. Het wordt een beetje vervelend op den duur hier. En "het is hier dood" heeft ook niet zoveel nut hé (:]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Wie wil mag een tweede rol aanmaken. Mensen met een geest krijgen de eerste kans omdat ze minder te doen hebben nu.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    "Ja, dat kan je wel zeggen. Wauw."
    Ik knik zachtjes en laat me naast hem op het bed ploffen. Het is hier prachtig. Ik kijk nogmaals 'mijn' kamer rond en zucht diep. Met een glimlach laat ik me achterover vallen op het zachte bed. Met mijn ogen volgen ik de gedetaileerde lijnen op het plafond. Zo mooi.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Damon

    Ik kijk naar Belle die naast me komt zitten om zich dan vervolgens achterover te laten vallen. Vanuit mijn ooghoeken zie ik de deur open gaan. Ik wil net opstaan om ze dicht te doen, maar ze gaat alweer vanzelf dicht. Ik kijk naar het raam, maar het staat niet open. Ik frons mijn wenkbrauwen.
    "Vreemd," mompel ik. Even zie ik een flits van een meisje maar al even snel is die verdwenen. Mijn ogen gaan wijdopen. Vast slaap te kort.
    Om mezelf af te leiden draai ik me naar Belle toe.
    "En, wat ligt beter?" vraag ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    "Vreemd," hoor ik Damon mompelen. "En, wat ligt beter?"
    Ik hijs mezelf weer ophoog en kijk hem lachend aan.
    "Ik denk dit bed. Moet je maar proberen," Grinnik ik en ik trek hem naast me op bed. Het bed veert met ons mee.
    "Niet slecht toch?" grinnik ik.
    Lachend begin ik weer kleine vlechtjes in mijn haar te maken terwijl ik mijn ogen voorzichtig over Damon laten glijden. Ook jij bent niet slecht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Luna
    Langzaam val ik in een rustige lichte slaap.
    Opeens schrik ik wakker van een knal (droom)
    Verdwaasd kijk ik rond waar was ik?
    Ik stond op en liep naar een deur nast me.

    (kamer 387)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Damon

    "Ik denk dit bed. Moet je maar proberen," grinnikt ze. Ze duwt me weer neer op bed zodat het een beetje meeveert. "Niet slecht toch?"
    Ik lach even en schud mijn hoofd om haar vervolgens in de ogen te kijken.
    "Nee, niet slecht," zeg ik op hetzelfde toontje als net in de gang. Mijn blik dwaalt af naar haar slanke vingers die vlechtjes in haar haren maken. Wanneer ik de neiging voel ook een hand door die glanzende bos te halen ga ik rechtop zitten.
    "T-tuinen dan m-maar?" vraag ik met een kleine grijns.
    Verdomme! Stom gestotter!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Narissa schreef:
    [Wow ._. Wat heb ik gemist?]


    [Niet allemaal tegelijk, aub :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [doei]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Narissa schreef:
    (...)

    [Niet allemaal tegelijk, aub :3]

    [Zie hem nu pas. Maar je hebt niet veel gemist. Belle en Damon zijn bij elkaar in Belle's kamer. Meer niet.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Niet zoveel, Damon en Belle liggen samen op haar kamer, er is net een geest binnen gegaan maar Damon denkt gewoon dat hij te weinig geslapen heeft. Verder is de rest aan het verkennen en bekvechten de geesten om wiens huis het nu eigenlijk is.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Belle

    "T-tuinen dan m-maar?"
    Ik knik en kom ook omhoog. Hij is echt schattig als hij stottert. Van mijn stoel vis ik mijn tas en open de deur weer voor hem.
    "Meneer," zeg ik op het zelfde kakkerige toontje.
    Grijnzend kijk ik hem aan en haar ik een hand door mijn haren.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Annelore.

    Zo snel als ik kan, draai ik mijn hoofd richting het bed, waar een lichte deuk in zit. Maar, hoe? Verward schud ik even met mijn hoofd en loop dan naar het wit geverfde vensterbank. Netzoals bij de vorige kamer, neem ik daarop plaats en begin ik aan mijn vlecht te plukken, terwijl ik naar buiten kijk en de mooie tuinen in me opneem.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Josephine [ lerares ]

    Het is druk op de snelweg, ongeduldig tik ik met mijn vingers op het stuur.
    'Ik hoop dat ik nog op tijd ben voor het eten' Mompel ik zacht in mezelf.
    Ik ben op weg naar het stadje Vallierons, want daat staat het hotel waar de hele groep verbleef. Ze zullen onderhand wel allemaal hun koffers uitgepakt hebben. 'Shit..' mompel ik weer in mezelf, het staat hier echt helemaal vast nu. Ik wens dat ik toch maar gewoon met de bus mee was gegaan, maar omdat ik dat stomme paspoort niet kon vinden miste ik de bus. Maargoed, ik was opgegroeid in Frankrijk dus ik wist waar ik heen moest.
    Ik besloot te stoppen en een broodje te gaan nemen in een wegrestaurant, op dit tempo zou ik pas laat in de avond aankomen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Damon

    Knikkend gaat Belle opstaan. Ze neemt haar tas en opent de deur voor me.
    "Meneer," zegt ze op een kakkerig toontje. Ik grinnik even en maak een buiging. Net wanneer ik opkijk en begin te praten haalt ze weer een hand door haar haren.
    "D-dames eerst, ik s-sta er op." Godver! Waarom ben ik zo zenuwachtig? Ik onderdruk de neiging om met mijn voet op de grond te stampen als een vijfjarige die niet bij de koekjespot kan. Ik glimlach naar Belle en maak een elegant gebaar naar de deur.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.