• I love you girls. With my whole heart. <3

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 13:59 ]


    What's so bad about being different?

    Ooh weetje, ik was gister liedjes aan het luisteren met Job en Evi, toen ik moest oppassen. en toen begon Job(5) opeens nossa nossa te zingen, en toen moeest ik dat de hele tijd opzetten en dansen. hahaha.
    en toen ging ik hem one direction laten luisteren, maar dat vond hij niet leuk... xd alleen de clip van one thing op de skippyballen. hahaha


    every little thing is gonna be alright.

    Ik wil gwoon mijn examens achter de rug hebben, slagen.
    En dan helemaal los gaan op Rock Werchter, dan mijn verjaardag, en dan dat weekend mijn b'day party. c:


    What's so bad about being different?

    Letters schreef:
    (...)
    Echt he asjllggsj

    Ik MOET hem hebben ;D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Stel bij Feyenoord staat het 1-1 en bij Ajax 2-0 c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    YEAH, GROTE KANS DAT AJAX ZOWIESO 2E STAAT, NU MOET ALLEEN AZ NOG VERLIEZEN (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik wil gewoon dit jaar de week Londen met school en dan woooop, naar volgend jaar april vliegen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Kryptoniall schreef:
    Ik wil gewoon dit jaar de week Londen met school en dan woooop, naar volgend jaar april vliegen.

    De meivakantie en Zomervakantie moeten wel blijven <3


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik wil doorvliegen naar volgende week zaterdag. En dan zondag en dan idk.


    Remember when...

    OH EN SJANOE EN MARIT KOMEN JULLIENOG IN DE ZOMER? (:


    Remember when...

    Oja, ik wil volgende week zondag ook.
    Maar echt, die week Londen MOET gewoon nu al zijn en niet pas over 22 dagen, beeeeh.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik wil eerst nog zondag. Dan gelijk door naar het telefoontje waarbij ik te horen krijg dat ik geslaagd ben. Rock Werchter. B'day. B'day party. En dan 5 april 2013


    What's so bad about being different?

    Letters schreef:
    Ik wil doorvliegen naar volgende week zaterdag. En dan zondag en dan idk.


    Naar de zomervakantie!! ;D


    every little thing is gonna be alright.

    Letters schreef:
    OH EN SJANOE EN MARIT KOMEN JULLIENOG IN DE ZOMER? (:


    JUAAAAAAAAAAAAH! ;D
    het restaurant waar ik werk gaat pas open als mijn vakantie stopt. duuuuus ik hoef niet te werken! ((:


    every little thing is gonna be alright.

    wow, der gooide iemand onder de deur dicht en ik voelde het trillen tot op de zolder... o.o


    every little thing is gonna be alright.

    Ik hoef zelfs die fucking kerstvakantie niet waarin ik jarig ben.
    Carnaval... Hmm, dat wil ik ook nog wel. Maar god, wat wil ik graag 05-04-13


    If you spread your wings, you can fly away with me.