• I love you girls. With my whole heart. <3

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 13:59 ]


    What's so bad about being different?

    Sykes schreef:
    (...)
    Blijven er ook mensen van het topic slapen?


    Ja zowat iedereen die komt. Ik laat jullie echt niet om 2 uur s'nachts ofzo nog met de trein naar huis gaan. De meeste die blijven slapen zijn de mensen uit het topic.
    En dan nog een vriendin van mij en ik heb al tegen Kevin gezegt dat als hij echt te lam is om te fietsen dat hij op de bank mag slapen. Want mijn ma is niet thuis en ik laat hem niet dan nog naar huis fietsen.


    What's so bad about being different?

    Sykes schreef:
    (...)
    Want, daar ga ik in de zomervakantie een week naartoe, maar aangezien het voor de wielrenwedstrijden van mijn broertje is dacht ik, misschien kunnen we wel afspreken ;D

    OH WACHT WAAR IS DE WIELRENWEDSTRIJD, IN SURHUISTERVEEN?
    Maar wanneer is dat?


    Remember when...

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    Ja zowat iedereen die komt. Ik laat jullie echt niet om 2 uur s'nachts ofzo nog met de trein naar huis gaan. De meeste die blijven slapen zijn de mensen uit het topic.
    En dan nog een vriendin van mij en ik heb al tegen Kevin gezegt dat als hij echt te lam is om te fietsen dat hij op de bank mag slapen. Want mijn ma is niet thuis en ik laat hem niet dan nog naar huis fietsen.

    Leuk, wie gaan er? (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    Ja zowat iedereen die komt. Ik laat jullie echt niet om 2 uur s'nachts ofzo nog met de trein naar huis gaan. De meeste die blijven slapen zijn de mensen uit het topic.
    En dan nog een vriendin van mij en ik heb al tegen Kevin gezegt dat als hij echt te lam is om te fietsen dat hij op de bank mag slapen. Want mijn ma is niet thuis en ik laat hem niet dan nog naar huis fietsen.


    Dan gaat er niet eens een trein meer terug, i think… :')))


    Remember when...

    Sykes schreef:
    (...)
    Leuk, wie gaan er? (:


    Nouu iedereen van hier is uitgenodigd c:


    What's so bad about being different?

    Letters schreef:
    (...)

    Dan gaat er niet eens een trein meer terug, i think… :')))


    Das waar ook hahaha c:


    What's so bad about being different?

    Letters schreef:
    (...)
    OH WACHT WAAR IS DE WIELRENWEDSTRIJD, IN SURHUISTERVEEN?
    Maar wanneer is dat?

    Laat maar, mijn vader wil nu al niet dat ik met iemand ga afspreken aangezien mijn oom en tante en opa en oma mee gaan -.-


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    Nouu iedereen van hier is uitgenodigd c:

    hahah ok, ik wist het niet eens ;D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Laat maar, mijn vader wil nu al niet dat ik met iemand ga afspreken aangezien mijn oom en tante en opa en oma mee gaan -.-


    Noooh, maar als het wielrenronde van surhuisterveen of kornhorn is moet je het zeggen, dan kom ik je namelijk 'toevallig' tegen want ik ben daar dan ook hahahaha


    Remember when...

    Sykes schreef:
    (...)
    hahah ok, ik wist het niet eens ;D


    Ik heb het gister ook paas met mijn ma afgesproken dusja c: maar heb het nog niet aan iedereen verteld zeg maar


    What's so bad about being different?

    Letters schreef:
    (...)

    Noooh, maar als het wielrenronde van surhuisterveen of kornhorn is moet je het zeggen, dan kom ik je namelijk 'toevallig' tegen want ik ben daar dan ook hahahaha

    haha is goed, ik weet niet waar de wielrenronde's zijn, maar als ik dat weet zal ik het zeggen (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HAHAHAHA!
    Mijn broertje was weer eens boos, dus toen is hij weer op de garage geklommen.. het enige is dat hij een gekneusde voet heeft. Hoe the hell komt hij dan op de garagee.... o.o
    xd


    every little thing is gonna be alright.

    HORANTASTIC schreef:
    (...)

    Ik heb het gister ook paas met mijn ma afgesproken dusja c: maar heb het nog niet aan iedereen verteld zeg maar

    Ok


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    IK KLIM OOK WELEENS OP DE GARAGE, AHHAHHAHAHA.
    Ik kan dan mijn zus haar kamer binnen komen via haar raam. Dat heb ik een keer gedaan toen alle deuren op slot waren...
    Ik heb ook een keer een ladder gepakt en ben door het raam van mijn pa zijn kamer geklommen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.