• Ik loop sinds kort op een nieuw bedrijf stage -waar ik het erg naar mijn zin heb- en was laatst met een van de andere stagiaires, eigelijk al een goede vriendin, aan het praten. Toen hadden we het over relatie's enzo en vertelde ze me over haar relatie. En toen vroeg ze dus of ik een vriend had, of ooit had gehad. Dus ik zeg; Nee, ik heb nog nooit een vriend gehad. Wel iemand die ik leuk vond, natuurlijk, maar geen echte vriend. Toen zei ze; Meen je dat nu serieus?! Dat kun je niet menen, je bent echt knap! Dat vond ik echt zo lief aangezien ik niet zo heel veel complimenten krijg over mijn uiterlijk.

    sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet.

    Voel me nu net een klein meisje die een grote lolly heeft gekregen.
    Anyways, heeft iemand jou ook ooit een compliment gegeven waardoor je je helemaal in de zevende hemel voelde?

    Toen ik klein was, bijvoorbeeld, vertelde iemand me dat ik op Britney Spears leek. Dat was echt de mooiste dag van mijn leven;p


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ja, mijn crush zei net dat ik er goed uitzag.
    Dus ik zweef ^^


    I am an idiot, I move.

    Ja als mijn vriend me complimenten geeft (cat) Of gewoon random jongens haha


    -

    Op Quizlet heeft iemand wel eens gezegd dat ik de jongere Emma Watson lijk, toen voelde ik me echt vereerd
    En ik vind het leuk als mijn zussen zeggen dat ik mijn haar af moet knippen omdat ze er jaloers op zijn.
    Ik vind het fijn om complimentjes te krijgen, want dat werkt echt mee aan mijn groeiende zelfvertrouwen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jaaaa mijn exvriendje was heel lief, lieve complimentjes altijd en toen we nog niet hadden stuurde hij zo'n hele lieve songtekst naar me. Maarjaaaa, good old times. (cat)

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 17:27 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Wat ik me nog goed herinner is dat mijn crush ooit een arm rond mijn middel legde, toen ging hij bij één van mijn vriendinnen met mij, en zei: "Wat vind jij van haar? Ze is toch een mooi meisje?" En toen kreeg ik echt zo'n bigsmile op m'n face. Ik leek net een debiel, maar ik was zo blij! ;D


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Niet echt van die complimentjes waarmee ik superblij ben, maar van die complimenten van vreemden. (In de winkel als ik kleren koop)
    Ze schatten mij altijd magerder in dan ik ben.
    Of als mensen dat ik ken zeggen dat ik schattig ben. Dat vind ik irritant, maar toch wel lief.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    -Heeft even in je fotoboek gespiekt-
    Je bent inderdaad hardstikke mooi en ik bkan niet echt begrijpen waarom je niet zo veel complimenten zou krijgen over je uiterlijk, die verdien je namelijik wel! :33

    Ik vind het altijd een groot compliment als iemand me iets toevertrouwd, want ikw eet dat ik bij velen een vertrouwenspersoon ben en dat vind ik een hele mooie positie om te staan. :3


    Let it come and let it be

    Een meisje op de manege, die ik helemaal niet ken, zei laatst uit het niets dat ze me zo mooi vindt. Ik vet ongemakkelijk lachen, maar dat was zo lief van haar :3.


    i put the fun in funeral

    Over t laatst zei een jongen die toch wel heel wat ouder is subtiel dat hij mijn vriendje eens 'Ni hen ke ai' moest leren zodat ie dat tegen mij kon zeggen. Dat betekend 'je bent schattig' in het Chinees.
    Toen was ik toch wel eventjes in de wolken aangezien ik niet zo gauw complimentjes krijg van jongens. :3


    Let the Night embrace you

    Jij bent wel mooi. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aw, wat lief c:
    Iemand zei een keer dat ze altijd vrolijk werd van de dingen die ik zeg en doe, dat vond ik een heel groot compliment ;D

    Complexity schreef:
    -Heeft even in je fotoboek gespiekt-
    Je bent inderdaad hardstikke mooi en ik bkan niet echt begrijpen waarom je niet zo veel complimenten zou krijgen over je uiterlijk, die verdien je namelijik wel! :33

    Ik vind het altijd een groot compliment als iemand me iets toevertrouwd, want ikw eet dat ik bij velen een vertrouwenspersoon ben en dat vind ik een hele mooie positie om te staan. :3

    Op mijn story kreeg ik reacties van: 'Wow... Je schrijft echt heel mooi' dat heb ik nog nooit gehoord, echt ik vond het echt geweldig om dat te horen, ik krijg niet vaak complimenten :X


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    'Nog steeds geen kerel aan de haak geslagen? Met jouw uiterlijk? Ga toch weg man. Ie ken kats aan elke hand tien kerels krijgen.'
    Hij heeft mijn faalgehalte op dat gebied niet meegenomen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bij zulke topics ga ik altijd stiekem in fotoboeken kijken haha. Maar jou foto's waren juist heel mooi dus ik snap wel dat ze zoiets zegt.

    Ik krijg vaak complimenten om eerlijk te zijn. Al vind ik het fijner om ze van meisjes te krijgen want jongens menen er vaak andere dingen mee dan meisjes. Ik ben vooral blij als mijn vriend me complimentjes geeft, die maken dat ik me écht speciaal voel omdat hij het op de goede manier meent.


    Your make-up is terrible