• Iedereen begint nu tegen mij over school te praten. Met het feit dat het morgen gedaan is,en we onze vrijheid kwijt zijn. En ik haat dat echt. Want als het school ik begin ik gewoon elke avond/ochtend te wenen omdat ik gewoon terug naar het school moet nu weet ineens iedereen het,leuk -_-", ik heb echt een fucking harde hekel aan het school. En nu begint iedereen die tegen me praat over dat het school morgen terug begint. En zowiezo dat ze dat expres doen hoor ö want dat was het eerste wat mijn vader zei toen hij terug kwam van zijn werk. En als ik zeg dat ze moeten zwijgen beginnen ze gewoon met me te lachen -_-" And bleih,i hate it x). Iemand die er ook nog fucking hard tegen op ziet?

    Edit; Waarom ik school zo haat? Wel,ik heb er maar één vriendin. De rest neemt allemaal afstand van mij omdat ik 'tokio hotel fan' ben. Ze bezien mij alsof ik van mars kom[daar trek ik me niets van aan]. In de klas heb ik dus ook geen vrienden. Dees jaar heb ik dan ook nog eens juist de aller strengste leerkracht van de hele school als mentor. + Ik moet een hele dag stage gaan doen,van smorgends tot savonds [gaan werken,zonder dat je er geld voor verdient]. + ik heb op het einde van het schooljaar nog eens gip [/moet je voor de jury komen,en moet ik een presentatie houden over alles wat we hebben geleerd in het hele schooljaar + ik moet dat dan nog eens doen in 4 verschillende talen].

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 19:34 ]

    Ja ik
    Ik haat alle jongens op school die kut patsers ze gaan mij uitschelden alsd ik dan naar ze toe loop zijn ze oppeens stil en worden ze bang echt ik haat ze ik mag dan wel sterker zijn dasn hun dan hoeven ze me toch niet uit te schelden ze zijn zo fucking jaloers op mij en mijn vriendinnen


    I Got My Party Tonight<33

    Ik zit al weer een week op school, maar ik heb nog 1 jaartje Basisschool en dat valt zoo fucking mee. ;'x Dus ik wens je suc6. maar meer kan ik ook niet voor je doen .


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik heb aan de ene kant wel zin om naar school te gaan.. maar ook weer niet..:x
    maar ik heb nog geen school.. 7 september pas (A)

    Ja, bij mij vraagt iedereen ook; en, morgen school he? hatelijk -_-


    - hoi ;D

    ParaBones schreef:
    Ik zit al weer een week op school, maar ik heb nog 1 jaartje Basisschool en dat valt zoo fucking mee. ;'x Dus ik wens je suc6. maar meer kan ik ook niet voor je doen .

    Weetje,dat ik nu medelijden met u heb? Omdat je nog zoveel jaar op school moet zitten...

    ik haat het al volwassene dat vragen, dát is pas hatelijk.


    -

    ik vind de eerste week wel leuk om mensen weer te zien maar bah wat heb ik een hekel aan de rest van het schooljaar :S en dit jaar ook nog examenjaar :S:S:S:S

    THTBGG schreef:
    ik vind de eerste week wel leuk om mensen weer te zien maar bah wat heb ik een hekel aan de rest van het schooljaar :S en dit jaar ook nog examenjaar :S:S:S:S

    Heb jij nog nooit examens gehad? oO'

    Nee, ik heb echt zin in school. (nerd) Ik zie al mijn vrienden weer en heb iets te doen op een dag. :'D
    Bovendien, mijn school begint pas op 7 september. :]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 19:28 ]


    You move me ......... Kurt

    Ik, ook al mag daar bijna alles
    >< ik haat school!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik haat het ook altijd heel erg en ik heb ook hetzelfde als jij dat ik vaak moet huilen omdat je je vrijheid dan kwijt bent en nog wat andere dingen waarom ik normaal tegen school op zie! :x

    Maar ik ben vorige week begonnen met me nieuwe school en opleiding en ik vind het nu echt super leuk!
    Elke ochtend zie ik er nog wel tegen op om er heen te gaan maar als ik er eenmaal ben vind ik het echt heel leuk, we hebben een hele leuke klas en een hele leuke creatieve opleiding en dat wou ik :3


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    Ik haat het ook altijd heel erg en ik heb ook hetzelfde als jij dat ik vaak moet huilen omdat je je vrijheid dan kwijt bent en nog wat andere dingen waarom ik normaal tegen school op zie! :x

    Maar ik ben vorige week begonnen met me nieuwe school en opleiding en ik vind het nu echt super leuk!
    Elke ochtend zie ik er nog wel tegen op om er heen te gaan maar als ik er eenmaal ben vind ik het echt heel leuk, we hebben een hele leuke klas en een hele leuke creatieve opleiding en dat wou ik :3

    Oooh,dat is echt leuk voor u :'D. Maar ik heb dus niets van die dingens mee ^^

    Wie haat school nu niet ? Lize Mnee, langs de andere kant ben ik ook wel blij, dan ben ik weer een stuk socialer en zie ik veel mensen weer terug, maar als ik aan de saaie lessen en de vervelende leerkrachten denk, dan bah, ik haat school, gha.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb ook totaal geen zin in school
    Ik zit op een totaal nieuwe school
    Ik mag daar maar 3 kleuren aandoen voor kleren
    Mijn piercing moet eruit
    Ik mag er bijna niets op die school

    Nee ik zie het niet zitten


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Oooh,dat is echt leuk voor u :'D. Maar ik heb dus niets van die dingens mee ^^



    Ogarme ;O In welke richting zit jij eigenlijk?


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds