• I love you girls. With my whole heart. <3

    [ bericht aangepast op 11 maart 2012 - 13:59 ]


    What's so bad about being different?

    Hester en Marit, weten jullie of Drouwen ver weg is van waar jullie wonen?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Ik hoop echt dat het met mijn b'day party mooi weer is dan kan het namelijk in de tuin. Anders moet het in de woonnkamer en gaat alles plakken als er alcohol overde grond gaat. En daaar moeten wij dan nog op slapen haha.
    Serieus het wordt een mega slaap party;D er blijve een stuk of 10 mensen slapen. Ik heb nog nooit zoveel logés gehad


    What's so bad about being different?

    PayneCake schreef:
    (...)

    JUAAAAAAAAAAAAH! ;D
    het restaurant waar ik werk gaat pas open als mijn vakantie stopt. duuuuus ik hoef niet te werken! ((:

    Yesss. Oh en het kan wss pas na 11 aug ofzo, heb je dan nog vakantie? :')


    Remember when...

    OOOH HESTER IK MAG TROUWENS KOMEN IN DE MEIVAKANTIE!!!!!
    ZE WILLEN ME BRENGEN VOOR 1 DAGJE ALS WE OP DE CAMPING ZIJN!


    every little thing is gonna be alright.

    HORANTASTIC schreef:
    Ik hoop echt dat het met mijn b'day party mooi weer is dan kan het namelijk in de tuin. Anders moet het in de woonnkamer en gaat alles plakken als er alcohol overde grond gaat. En daaar moeten wij dan nog op slapen haha.
    Serieus het wordt een mega slaap party;D er blijve een stuk of 10 mensen slapen. Ik heb nog nooit zoveel logés gehad


    Wieh. Onze treinkaartjes van de kruidvat zijn geldig tot juni dus hopelijk hebben ze dan nieuwe!


    Remember when...

    Ik ga Londen maar eens goed afzoeken voor iets leuks voor die neushoorn hier.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Letters schreef:
    (...)
    Yesss. Oh en het kan wss pas na 11 aug ofzo, heb je dan nog vakantie? :')


    mmmmm volges mij dan nog een weekje. ((:


    every little thing is gonna be alright.

    Letters schreef:
    (...)

    Wieh. Onze treinkaartjes van de kruidvat zijn geldig tot juni dus hopelijk hebben ze dan nieuwe!


    Jaa inderdaad. Vast wel. Van de hema of blokker of kruidvat. c:


    What's so bad about being different?

    Sykes schreef:
    Hester en Marit, weten jullie of Drouwen ver weg is van waar jullie wonen?

    Dat ligt bij Assen, nee niet echt ver weg hahahah.


    Remember when...

    Kryptoniall schreef:
    Ik ga Londen maar eens goed afzoeken voor iets leuks voor die neushoorn hier.


    Hahaha<33


    What's so bad about being different?

    PayneCake schreef:
    OOOH HESTER IK MAG TROUWENS KOMEN IN DE MEIVAKANTIE!!!!!
    ZE WILLEN ME BRENGEN VOOR 1 DAGJE ALS WE OP DE CAMPING ZIJN!

    YESYESYESYES


    Remember when...

    HORANTASTIC schreef:
    Ik hoop echt dat het met mijn b'day party mooi weer is dan kan het namelijk in de tuin. Anders moet het in de woonnkamer en gaat alles plakken als er alcohol overde grond gaat. En daaar moeten wij dan nog op slapen haha.
    Serieus het wordt een mega slaap party;D er blijve een stuk of 10 mensen slapen. Ik heb nog nooit zoveel logés gehad

    Blijven er ook mensen van het topic slapen?


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Letters schreef:
    (...)
    Dat ligt bij Assen, nee niet echt ver weg hahahah.

    Want, daar ga ik in de zomervakantie een week naartoe, maar aangezien het voor de wielrenwedstrijden van mijn broertje is dacht ik, misschien kunnen we wel afspreken ;D


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Sykes schreef:
    (...)
    Blijven er ook mensen van het topic slapen?
    SANNE.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HORANTASTIC schreef:
    Ik hoop echt dat het met mijn b'day party mooi weer is dan kan het namelijk in de tuin. Anders moet het in de woonnkamer en gaat alles plakken als er alcohol overde grond gaat. En daaar moeten wij dan nog op slapen haha.
    Serieus het wordt een mega slaap party;D er blijve een stuk of 10 mensen slapen. Ik heb nog nooit zoveel logés gehad



    meeeh, dan zit ik in China. )):
    Ik vlieg wel ff over voor dat weekend.
    haha. grapje. xd


    every little thing is gonna be alright.