• Ergens diep in een verlaten bos, waar geen mens durft te komen leven veel wolven. Het bos is omringd met hoge bergen met veel sneeuw, maar die zijn zo hoog en zo verweg, dat het in het bos gewoon zomer kan zijn. In deze RPG kun je een wolf worden. Je kunt bij de roedel horen, of een wilde wolf zijn die zijn eigen weg gaat en voor zich zelf jaagt. Het is jou keuze.
    * Super korte intro *

    Plaatsen:
    - Het kamp: Het kamp van de roedel waar ze slapen, hun prooi verzamelen. Er is voor iedere ''rang'' een hol.
    - Het territorium: De bergen en een groot deel van het bos. Hier jagen de jagers meestal.
    - De wilde wolven plaatsen: in de hoeken van het bos, dichtbij de bergen, wonen de wilde wolven meestal.
    - De bergen: De meeste wolven komen hier nooit, het is koud en moeilijk om te klimmen, maar het uitzicht is heel mooi.

    Rangen uitleg:

    Leider: dit is de baas van de roedel, die iedereen mag bevelen, en andere rangen kan geven.
    Commandant: Hij helpt de leider vaak, als de leider doodgaat, wordt hij de leider.
    Healer: deze wolf maakt andere wolven beter met speciale kruiden, die je in het bos kan vinden.
    Healer Leerling: Deze leert van de Healer hoe hij/zij andere wolven kan genezen.
    Jagers: Deze jagen vaak, meestal samen in een klein groepje.
    Leerling Jager: Deze wolven zijn zes maanden oud, ze leren van jagers hoe ze moeten jagen, klimmen, etc. De leider kiest hun mentor.
    Moederwolven: Deze wolven hebben(of krijgen in de toekomst) pups, en hoeven niet te jagen.
    Pups: Deze moeten wachten tot ze 6 maanden zijn, en dan worden ze leerling Jager.
    Oudere wolven: Deze zijn te oud om nog te jagen. Ze hoeven dus niet meer te werken voor de roedel.

    De rollen:

    Leider: Snow
    Commandant: ?
    Healer: ?
    Healer leerling: Leaf
    Jagers:
    Jager leerlingen:
    Moederwolven:
    Pups:
    Oudere wolven:

    Wilde wolven:

    Lijstje:

    Naam:
    Alleen of in roedel:
    Uiterlijk(Oogkleur, vachtkleur, etc.):
    Innerlijk:
    Goed in:
    Slecht in:
    Rang(als je wolf in een roedel zit):

    Regels;
    - Ik maak de topics
    - Géén perfecte karakters.
    - Ik bepaal de tijd zodat je niet heel veel terug moet lezen. De tijd komt te staan in het praattopic.
    - Blijf reallistisch, ze kunnen wel praten, maar niet vliegen of op twee poten lopen of supergoed klimmen, het zijn wolven.
    - Als je wil stoppen met de rpg, laat je wolf dan dood gaan of iets anders.
    - Niet andermans karakters besturen, of wonden bepalen.
    Topics:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 22:50 ]


    May StarClan light your path.

    Mijn lijstje:

    Naam: Snow
    Alleen of in roedel: Roedel
    Uiterlijk(Oogkleur, vachtkleur, etc.): Hele witte lange zachte vacht. http://fc04.deviantart.net/fs15/f/2006/355/1/8/white_wolf_by_CallistoTheWolf.jpg
    Innerlijk: Een goede wolf, die niet graag andere wolven pijn wil doen, een beetje onzeker, en Snow probeert ook altijd zo goed mogelijk voor de roedel te zorgen. Haar favoriette plek is op de bergen naar het uitzicht kijken.
    Goed in: Jagen rennen.
    Slecht in: Klimmen, zwemmen.
    Rang(als je wolf in een roedel zit): Leider.


    Naam: Leaf
    Alleen of in roedel: Roedel
    Uiterlijk(Oogkleur, vachtkleur, etc.): http://fc08.deviantart.net/fs40/f/2009/012/2/f/Wolf_by_Mob1.jpg Grijze vacht, Groene ogen.
    Innerlijk: Ze wil heel graag andere wolven helpen.
    Goed in: Kruiden zoeken, zwemmen.
    Slecht in: Jagen, klimmen.
    Rang(als je wolf in een roedel zit): Healer's apprentice.

    !! Ik maak de lijstjes later langer, ik ben nu zo'n beetje inspiloos. !!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 22:45 ]


    May StarClan light your path.

    Wat is een RPG?

    Role Playing Game.

    Je speelt dus bijvoorbeeld een wolf, en dan schrijf je wat je wolf doet en zo.
    Google het anders, ik kan het nu niet allemaal uitleggen. Ik moet zo gaan ;x


    May StarClan light your path.