• © Copyright Pavarotti

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Irial

"D-Dat je m-me gek maakt," brengt Kyle moeilijk uit.
    "Oh, maar dat weet ik toch," lach ik tegen zijn huid aan. "Dat hoefde je niet te zeggen," voeg ik er een beetje gemeen aan toe. Hij maakt het me zo makkelijk om hem te plagen. Ik zet mijn lippen opnieuw in zijn hals, iets hoger, net onder zijn kaaklijn en begin zachtjes op zijn warme huid te zuigen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle

"Oh, maar dat weet ik toch," Lacht hij. "Dat hoefde je niet te zeggen." Voegt hij er nog aan toe. Ik grom weer eventjes. Hij zet opnieuw zijn lippen in mijn hals. Ietsje hoger begint hij te zuigen.
    Ik kreun weeral en geniet ervan. Ik laat mijn hand naar zijn kruis gaan en ga er overheen.

Ich liebe dich 27.12.23

[Ik w8 nog eentje af en dan moet ik me kamer en de hondjes doen, ben denk ik lang bezig met dat dus weet niet precies hoelaat ik terug ben.]

[ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 15:06 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Irial

Kyle gromt en kreunt en laat zijn hand over mijn kruis gaan. Opgewonden hap ik naar adem. Vervolgens bijt ik nog een keertje in zijn hals om hem vervolgens ruw op de mond te zoenen. Ik haal mijn hand uit zijn boxershort en trek het ding hardhandig naar beneden.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle

Irial hapt naar adem en bijt nog een keertje in mijn hals waarna hij me ruw op mijn mond zoent, ik zoen hem net zo ruw terug.
    Hij haalt zijn hand uit mijn boxershort en trekt het hardhandig naar beneden.
    Ik doe hetzelfde bij zijn boxershort en kijk hem aan, ik knijp een keertje in zijn kont met mijn hand.

Ich liebe dich 27.12.23

Donna

"Ik bedoel, we zijn nu niet bepaald 'stil', toch?"
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk hem aan. Dan draai ik mijn hoofd weg en ga op zijn bureaustoel zitten.
    "Wil je een film kijken?" vraag ik hem hoofdschuddend.

Michael

"Oké, ik ben geïnteresseerd."
    Ik voel haar lippen ruw op de mijne. Met mijn handen ga ik door haar natte haren. Even ruw zoen ik haar terug. Ik verplaats mijn lippen naar haar hals en schouder waar ik wat kleine kusjes druk.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Irial

Kyle zoent me ruw terug en trekt ook mijn boxershort naar beneden. Hij kijkt me aan en knijpt in mijn kont. Ik lach even en duw hem dan volledig neer op het bed. Op handen en knieën kruip ik naar een nachtkastje. Ik haal er een condoom uit en ga terug bovenop Kyle liggen nadat ik ons boxers volledig uit gedaan heb. Ik druk mijn lichaam nog een keer stevig tegen het zijne aan om hem nog wat meer op te winden.

Charlotte

Terwijl hij me terugzoent haalt Michael zijn handen door mijn haren. Dan brengt hij zijn lippen naar mijn hals en schouder om er een kleine kusjes te zetten. Ik kreun om hem te laten merken hoe fijn ik het vind. Ondertussen trek ik hem dichter tegen me aan. Ik breng mijn handen tussen ons in en laat ze over zijn borstkas en buikspieren glijden. Wat een goddelijk lijf.

dubbelpost

[ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 15:54 ]

(wat is het tijdstip? en heeft iemand een kleine samenvatting voor me?)

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Michael

Haar handen verplaatste de over mijn borstkas en buikspieren. Zachtjes grinnik ik en druk wat kleine kusjes tussen haar borsten. Voorzichtig sabbel ik even op haar tepel. Dan druk ik weer plagerig kleine kusjes op haar lippen en mijn kruis tegen de hare.

Charlotte

"Michael," zucht ik wanneer hij mijn borsten kust. Ik haal mijn handen door zijn haar en bijt op mijn lip terwijl hij zijn kruis tegen het mijne drukt. Ik krijg wat kleine kusjes op mijn lippen. Ik grijp zijn gezicht stevig vast en druk mijn lippen passievol op die van hem.
    Mijn handen glijden naar zijn kont en ik knijp er even in terwijl ik tegen zijn lippen aan grijns.

Michael

Charlotte knijpt even in mijn kont. Ik hef mijn hoofd op en kijk in haar grijnzende gezicht. Lachend kijk ik haar aan. Ik voel mezelf met de seconde meer opgewonden raken. Ik druk mijn lippen weer ruw op de hare.

Charlotte

Michael kijkt me lachend aan. Ik merk aan zijn lichaam dat hij ondertussen al erg opgewonden is. Voor de zoveelste keer drukt hij zijn lippen ruw op de mijne. Ik maak mijn lippen voorzichtig los en zet kusjes op zijn kaaklijn, in zijn hals, op zijn sleutelbeen, zijn borstkas, zijn buik, zijn navel. Ondertussen zit ik al op mijn knieën voor hem. Ik neem zijn penis in mijn hand en laat er plagerig mijn tong over gaan.

[akward :')]

Ninuturu schreef:
    (wat is het tijdstip? en heeft iemand een kleine samenvatting voor me?)

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Michael

Als Charlotte met haar tong over mijn penis gaat kreun ik zachtjes. Met mijn hand grijp ik naar de douchestang waar ik me stevig aan vast grijp. IK begin steeds harder te kreunen en mijn greep wordt steeds sterker. Verlangend kijk ik haar aan.