• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Oké, waar ben je bang voor?"
    Ik bijt op mijn lip wanneer ze haar shirt aantrekt.
    "Donna, nee, zo bedoelde ik het niet..."
    Ik neem haar hand vast en kijk haar aan.
    "Ik bedoel, we zijn nu niet bepaald 'stil', toch?"
    Ik grinnik even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [vanmiddag na vierenpas uit. bah 4 uurles en 5 uur vrij:S]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arion

    "Omdat hier daarnet met jou en Auryn te liggen... Het was de eerste keer sinds jaren dat ik nog een positief 'familie'-gevoel heb gehad..."
    Ik merk dat haar ademhaling vertraagd en glimlach vertederd om haar woorden.
    "Nou je mag die kleine altijd lenen hoor," grap ik voorzichtig.
    Ik til haar kin een beetje op en druk mijn lippen nog een keer op de hare.

    Irial

    Ik merk dat het Kyle allemaal niet onberoerd laat en grinnik even. Zijn hand gaat over mijn borstkas en hij houdt zijn heupen omhoog. Ik maak gretig van de gelegenheid gebruik om in één ruk zijn broek naar beneden te trekken. We hebben nu beiden alleen nog een boxer aan.
    "Wie gaat onder?" fluister ik opgewonden in zijn oor.

    Charlotte

    Michael's tong speelt een spelletje met de mijne en zijn handen rusten op mijn billen. Het is niet moeilijk om te merken hoe opgewonden hij is en al helemaal niet wanneer hij zijn onderlichaam tegen het mijne drukt. Zijn ogen spreken boekdelen. Maar al te graag beantwoord ik zijn blik. Ik lach ondeugend.
    "Oké, ik ben geïnteresseerd," geef ik lachend toe.
    Ruw druk ik mijn lippen terug op de zijne.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Nou je mag die kleine altijd lenen hoor."
    Ik lach even en kus hem teder terug.
    "Met jou ben ik ook al heel blij, hoor."
    Glimlachend kijk ik hem aan.
    "Enorm blij," zeg ik zacht.
    Ik knijp zacht in zijn hand, en voel dat ik een beetje rood word.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Arion

    "Met jou ben ik ook al heel blij, hoor. Enorm blij," zegt ze glimlachend. Ze knijpt in mijn hand en begint te blozen. Ik aai liefkozend over haar wang.
    "Mij heb je sowieso," antwoord ik zacht.
    Ik trek haar nog wat dichter tegen me aan en haal opnieuw een hand door haar zachte haren. Ik sluit mijn ogen en geniet ervan nog zo dicht bij haar te zijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Mij heb je sowieso."
    Ik giechel even en kijk hem verliefd aan.
    "Laten we even je medelevende ziel bedanken, dat je op me afgestapt bent, toen ik er uit zag als een wrak."
    Ik grinnik en druk een kus op zijn neus. Ik zucht nog eens verliefd en leg mijn arm om zijn middel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle

    Met een ruk is mijn broek uit, ik grijns naar hem.
    "Wie gaat onder?" Fluistert Irial in mijn oor.
    "Ik?" Ik kijk hem aan, ik weet dat hij liever boven gaat.
    Ik pak zijn gezicht en druk mijn lippen op de zijne.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Laten we even je medelevende ziel bedanken, dat je op me afgestapt bent, toen ik er uit zag als een wrak."
    Ze grinnikt en drukt een kusje op mijn neus. Zuchtend legt ze haar arm om mijn middel. Ik trek druk mezelf helemaal tegen haar aan.
    Zachtjes begin ik Let Me Be Your Wings te neuriën.

    Irial

    "Ik?" zegt Kyle. Voor ik kan antwoorden grijpt hij mijn gezicht beet en drukt zijn lippen op de mijne. Als ik eerlijk ben, ben ik nu zo opgewonden dat het me helemaal niet uitmaakt. Ik hou er wel van dat hij af en toe de controle neemt.
    "Oké, als jij dat wilt," grinnik ik ondeugend tegen zijn lippen aan. Ik kijk hem stout in de ogen terwijl ik mijn tong tergend langzaam over zijn lippen laat gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Oké, als jij dat wilt." Grinnikt Irial ondeugend tegen mijn lippen aan.
    Hij kijkt me stout in mijn ogen terwijl hij zijn tong langzaam over mijn lippen laat gaan. Ik grom een keer en open mijn mond een stukje. Ik leg mijn handen op zijn rug en wrijf opgewonden heen en weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Wanneer Kyle zijn mond een stukje opent besluit ik hem nog een klein beetje langer te tergen. Uiteindelijk laat ik mijn tong naar binnen glijden. Zijn handen gaan op en neer over mijn rug. Ik druk mijn kruis nog een keer tegen het zijne aan en kreun opgewonden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Onze tongen spelen een strijd. Irial drukt zijn kruis tegen mijne en kreunt.
    "Oh my." Zeg ik met trillende stem van genot en kijk hem uitdagend aan, en laat mijn hand naar zijn kont gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Oh my," zegt Kyle met bevende stem.
    Ik lach even en beantwoord zijn uitdagende blik. Zijn hand glijdt over mijn kont. Ik vind het heerlijk als hij dat doet en hij weet het gewoon. Ik zuig een beetje op mijn piercing en laat dan onverwachts mijn hand in zijn boxershort glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial zuigt een beetje op zijn piercing, ik wilde net wat zeggen als hij ineens onverwachts zijn hand in mijn boxershort laat glijden.
    Ik kreun van zijn actie en gooi mijn heupen omhoog. Ik voel mezelf haast gek worden onder zijn aanraking.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Grijnzend kijk ik hem aan wanneer hij kreunend zijn heupen omhoog gooit. Ik streel hem zachtjes en breng mijn lippen naar zijn oor.
    "Wat wilde je zeggen, liefje?" vraag ik plagerig.
    Om het nog erger te maken sabbel ik zachtjes op zijn oorlel. Ik breng mijn lippen naar zijn hals om hem daar verder te kussen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    "Wat wilde je zeggen, liefje?" Vraag Irial plagerig en sabbelt even op mijn oorlel hij brengt zijn lippen naar mijn hals en kust daar verder.
    "D-Dat je m-me gek maakt." Zeg ik met veel moeite omdat hij zoveel gelijk doet. Ik voel rillingen over mijn lichaam trekken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.