• © Copyright Pavarotti
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    Irial lacht even en duwt me dan op het bed neer, hij kruipt naar het nachtkastje en pakt er een condoom uit en gaat weer boven op me liggen als hij onze boxers helemaal uit heeft gedaan.
    Hij drukt zijn lichaam nog iets steviger tegen mijne aan.
    Ik voel rillingen over mijn lichaam gaan en opwinding jaagt er ook nog bij.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael

    Ze drukt kleine kusjes in mijn nek. Soms hoor ik haar kreunen. Even versnel ik mijn tempo en vertraag ik hem weer. Met mijn andere hand streel ik haar natte rug. Zachtjes druk ik kleine kusjes in haar hals en op haar schouders.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    Welke zal ik eerst proberen,
    mijn blik viel op een roei machine,
    lekker simpel maar toch veel spieren aan het werk.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (ik moet gaan, douchen)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Ik las net iets terug wat ik niet zó heel leuk vond, Voornamelijk Ninuturu.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (zucht mijn moeder is langzaam, ja ninu dan sla je het toch over? het komt ook gewoon in het leven voor hoor XD Dracy ik ga verder met Maya ze ligt tegen andre op de bank en levi is al weg.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (niet driehonderd keer peer week, Levi is in de Sportdinghal)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Ow oké, dank je. Arja. ;)]

    [Linn, hou nu op, anders druk je het maar weg!]

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 17:41 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    (what ever)

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 17:45 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [ik ga even douchebn. Zullen we verder met isa gaan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Na hem nog even gezoend te hebben maak ik mijn lippen los van de zijne. Ik zet het pakje tussen mijn tanden om het vervolgens open te scheuren. Ik haal het condoom eruit en doe het bij mezelf om.
    "Klaar?" vraag ik een beetje overbodig met een grijns.

    Charlotte

    Na een tijdje komt er van het kusjes geven niet veel meer in huis omdat ik te hard aan het genieten ben. Af en toe zucht ik, of kreun ik Michael's naam. Wanneer ik zijn lippen in mijn hals voel, spannen al mijn spieren zich op en klem ik me aan Michael vast om niet door mijn benen te zakken. Hijgend leg ik mijn hoofd tegen zijn borstkas. Ik gloei alsof ik net in brand gestaan heb.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ik ga even douchen.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    Ik ril even wanneer hij begint te neurien. Ik word er helemaal week van, en word nog verliefder. Ik kijk hem even aan, en neurie zachtjes mee. Er speelt een glimlach op mijn lippen. Ik voel hoe ik weer rood word. Lipbijtend trek ik het laken over mijn hoofd, in de hoop dat hij het niet ziet, en ik neurie nog steeds een beetje mee.


    Jeremy

    "Wil je een film kijken?"
    Ik ga rechtstaan en trek haar bureaustoel tot aan het bed.
    "Niet boos zijn, mijn lieve Donna'tje," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael

    Charlotte klemt zich stevig tegen me aan. Hijgend legt ze haar hoofd tegen mijn borstkas. Zachtjes druk ik kleine kusjes in haar nek terwijl ik één vinger bij haar naar binnen laat glijden. Met mijn vrije hand wrijf ik over haar rug.

    Donna

    "Niet boos zijn, mijn lieve Donna'tje."
    Ik zucht even en kijk hem met een klein lachje aan.
    "Hoe kan ik nou boos op jou zijn," fluister ik zachtjes.
    Zachtjes druk ik een klein kusje op zijn lippen en laat ik mezelf weer in de stoel vallen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Maya

    ik glij ergens overheen en voel een hartslag onder mijn oor.
    Slaperig open ik mijn ogen en merk dat ik met mijn hoofd op André zijn borstkas lig en hij uitgezakt op de bank.
    Zijn arm ligt vanaf mijn nek in mijn nachtjapon over mijn rug en zijn hand om zijn stuitje.
    een rilling gaat door me heen, André is mijn eerste vriendje en hij is de eerste die mijn blote rug aanraakt.
    Mijn duizeligheid en hoofdpein is weg, Ik giechel zachtjes en merk dat André ook wakker word.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »