• Ik heb absoluut geen idee of het hier juist staat, ik wist gewoon niet waar ik het moest posten
    en aangezien het iets te maken heeft met een story dacht ik dat het misschien hier thuis hoorde.


    Ik heb een story die ik aan het uitwerken ben en zou daar heel graag een trailer voor willen,
    nu moet ik toegeven op het gebied van Trailers zie ik behoorlijk groen achter mijn oren waardoor ik jullie hulp wilde vragen.
    Welk programma gebruiken jullie voor trailers? Of heb je toevallig zelf zin om een trailer te maken voor me?
    In geval twee mag je het altijd laten weten, dan pb ik je de belangrijke informatie.

    Hopelijk is er iemand die me kan én wil helpen,
    Alvast bedankt

    xxx

    Ik heb het wel eens geprobeert met windows movie maker, als je filmpjes van youtube nodig hebt kun je het best FLVTO converter gebruiken, die kun je heel simpel downloaden als je even daar naar googled en is betrouwbaar.


    ©1998

    Sony vegas pro is een goed programma om mee te werken. (:


    comfort in c h a o s

    Ik gebruik Sony Vegas Pro en ClipConverter. En het niet al te lang duurt maakt ik graag een trailer voor je :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oke bedankt!