• © Copyright Pavarotti

Dit is het verhaal:

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels. _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mary

Ik moet even lachen om zijn lach.
    "Oh het spijt me. Daar hoor ik niet om te lachen. En geloof nooit dat je iemand ten schande brengt, dat kan die persoon alleen zelf."
    Ik verlies mezelf even in zijn ogen en wanneer ik knipper, kom ik terug naar de realiteit.
    "Wat? Oh... Nou... Van mij mag je lachen hoor."
    Ik glimlach een beetje.
    "En wat je wijze woorden betreft," ik zucht even, "ik weet dat je gelijk hebt, maar om je eigen moeder dát te horen zeggen..."

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Jeremy

Lachend volg ik haar naar boven.
    "Wat ben je van plan?" vraag ik grinnikend.
    Ik hoor het geroep van de kinderen zo door de muur heen.

Charlotte

Michael slaat zijn armen om mijn middel en drukt kusjes in mijn hals.
    "Wacht maar. Straks ben je veel meer geïnteresseerd," fluistert hij lachend. Ik grinnik even.
    Hebbes. Jongens, ze willen wat hen niet wil. Of doet alsof.
    Ik leg mijn handen op zijn armen en leun tegen hem.
    "Ik wa-acht," zeg ik op een zangerig toontje. Ik lach even.

Irial

"Ik ook van jou," zegt hij zacht voor hij me weer kust.
    Ik voel hoe hij in mijn kont knijpt en ril even. Voorzichtig breek ik de kus af en trek hem dan achter me aan.
    "Kom op, we gaan thuis wel verder," zeg ik.
    Ik bijt even op mijn piercing terwijl ik hem bekijk. Ik vind hem met de minuut aantrekkelijker.

Arion

"Wat? Oh... Nou... Van mij mag je lachen hoor.. En wat je wijze woorden betreft, ik weet dat je gelijk hebt, maar om je eigen moeder dát te horen zeggen..."
    Ik zucht diep en neem haar gezicht in mijn handen.
    "Je moeder was mis. En ik spreek niet graag onrespectvol over doden, dus hou ik nu maar mijn mond," zeg ik een beetje geïrriteerd. Ik kan me niet voorstellen wat voor een moeder je bent om je eigen kind zoiets aan te doen. Om mezelf te kalmeren druk ik opnieuw mijn lippen op de hare.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Donna

"Wat ben je van plan?"
    Ik grinnik zachtjes.
    "Niets," lach ik zachtjes en ik laat mezelf op de bank ploffen.
    "Niets bijzonders."

Michael

"Ik wa-acht."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Heb geduld," grinnik ik en ik duw haar zachtjes tegen de muur.
    Voorzichtig druk ik mijn lippen op de hare.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Kyle

Irial breekt de kus af en trekt me achter zich aan.
    "Kom op, we gaan thusi wel verder." Zegt hij.
    Hij bekijkt me even.
    "Oké." Zeg ik alleen maar en ;aat me mee trekken door hem, zijn hand houd ik stevig vast, alsof ik en klein kindje ben die zijn teddybeer niet kwijt wil raken. Maar dit is ook wel een hele lieve teddybeer. Ik lach eventjes om mijn gedachte.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"Je moeder was mis. En ik spreek niet graag onrespectvol over doden, dus hou ik nu maar mijn mond."
    Ik hoor een lichte irritatie in zijn stem en kijk hem verontschuldigend aan. Ik voel zijn warme lippen op de mijne, en vergeet alles even. Onze vingers verstrengelen, en ik sluit mijn ogen.
    "Dank je," mompel ik tegen zijn lippen aan. Zacht kus ik hem nog een keer. Het doet me wat beter voelen, en zo denk ik niet aan die verschrikkelijke verhuis. Ik leg mijn hoofd op zijn borst, en mijn armen om zijn middel.

Jeremy

"Niets bijzonders."
    Lachend ga ik naast haar zitten.
    "Waarom geloof ik je niet?"
    Hoofdschuddend kijk ik haar aan.

Donna

"Waarom geloof ik je niet?"
    Ik grinnik zachtjes.
    "Vertrouwen?" vraag ik lachend.
    "Of je kent me nu al veel te goed."
    Uitdagend kruip ik ben hem op schoot en trek mijn shirt uit. Zachtjes druk ik kleine kusjes in zijn nek.

Jeremy

"Vertrouwen? Of je kent me nu al veel te goed."
    Ik grinnik even wanneer ze op mijn schoot komt zitten en haar shirt uittrekt. Ik sluit mijn ogen bij het voelen van haar lippen in mijn hals en kreun zacht.
    "Donna," mompel ik.
    Dan hoor ik het geroep van de kindjes weer, en ik wil iets zeggen, maar het lukt me niet.

Charlotte

"Heb geduld," grinnikt Michael waarop hij me tegen de muur drukt. Zodra ik me naar hem toe gedraaid heb drukt hij zijn lippen op de mijne. Het is een heel tedere kus die ik liefdevol beantwoord. Dan kijk ik hem even in de ogen. Ik verlies even besef van waar ik ben en wie ik ben.
    Zachtjes druk ik mijn lippen weer op de zijne.

Irial

"Oké," antwoord Kyle kort.
    Ik kan niet snel genoeg bij de auto zijn. Ik sta met de sleutels te klungelen omdat ik té snel wil zijn. Uiteindelijk krijg ik ze toch in het slot en kan ik de wagen ontgrendelen. Ik stap in, wacht tot Kyle hetzelfde doet en start de motor. Ik rijd de hele weg naar huis de maximum toegelaten snelheid. Thuis parkeer ik nogal slordig en spring uit de auto.

Arion

"Dank je," zegt Mary tussen het kussen door. Dan legt ze haar hoofd op mijn borstkas en slaat haar armen om mijn middel.
    Ik hou haar stevig vast en til haar op om haar vervolgens weer naar de slaapkamer te dragen. Ik leg haar in bed en til op haar beurt de inmiddels slapende Auryn op. Die leg ik veilig in haar eigen bedje. Wanneer ik haar onder gestopt heb loop ik weer naar Mary.
    "Probeer wat te slapen," zeg ik zacht terwijl ik naast haar ga liggen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Kyle

Ik lach even als Irial de auto nogal slordig parkeert en uit de auto springt.
    Zelf stap ik ook redelijk snel uit de auto en kijk Irial aan.
    "Waar wacht je nog op?" Ik kijk hem grijnzend aan. En trek hem aan zijn hand mee naar de voordeur en wacht tot hij hem opent.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

"Probeer wat te slapen."
    Ik trek het laken over ons heen en kruip tegen hem aan.
    "Je hebt het lekker warm," zeg ik zacht.
    Ik rol me helemaal in een bolletje en ril even van de kou
    "Maar dan ga ik vannacht niet kunnen slapen," zeg ik fluisterend.

Donna

"Donna."
    Ik reageer niet en ga met mijn handen onder zijn shirt. Zachtjes zet ik mijn nagels in zijn borst en streel ik hem. Mijn lippen drukken nog steeds kleine kusjes in zijn hals en schouder.

Michael

Ik voel haar lippen weer op de mijne. Verliefd kijk ik haar aan. Mijn handen laat ik op haar kont rusten. Zachtjes zoen ik haar terug. Samen kunnen wij alles aan. Ik lik over haar lippen en bijt zachtjes op haar onderlip.

Jeremy

Ik kreun iets luider.
    "Donna, je moeder, je zusje..."
    Ik bijt op mijn lip en dwing mezelf haar aan te kijken.

Donna

"Donna, je moeder, je zusje..."
    Hij kijkt me aan.
    "Wat is er met hen?" vraag ik met een klein lachje.
    "Bang dat ze je horen?"