• Toe net had ik een gesprek met mijn ouders over wat er vanmiddag allemaal gebeurt is. (weet je niet waar ik het over heb klik Hier)
    En ook over andere dingen. Over hoe ik me voel de laatste tijd en hoe bang ik ben om mijn ouders teleur te stellen.
    Want mijn zus heeft nogal alles verpest op school (van VWO naar VMBO, niet dat VMBO erg is hoor) En ik wil mijn ouders gewoon trots maken. En ik heb altijd het gevoel gehad dat alles wat mijn zus ooit fout heeft gedaan ik goed moet maken door perfecte cijfers te halen en winnen met judo.
    Daardoor ben ik denk ik ook zo vaak ziek, door dat de stres me te veel word.
    Dat alles heb ik allemaal tegen mijn ouders gezegd. Daar schrokken ze nogal van. Aan de ene kant vind ik het best fijn dat mijn ouders nu weten hoe ik me voel. Maar ik voel me nog steeds rot. Damn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh dat heb ik ook (krul)


    -

    Het komt vast wel goed, maar je moet niet denken dat je het beter moet doen dan je zus, je moet jezelf volgen. Wat je zelf kan het beste uit drukken dan zullen ze ook wel trots zijn (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik denk dat je ouders toch wel heel erg trots op je zijn, maakt niet uit wat je doet.
    Je hoeft niet perfect te zijn, want dat is niemand, en het maakt ons menselijk.
    Maar ik denk dat je dat allemaal beter van je ouders zelf kan horen.
    Veel sterkte!


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    gelukkig voel je je wel weer beter. (:


    Life is a beautiful struggle

    Goed dat je erover gepraat hebt<33. sterkte meisje (flower)!


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Wat goed dat je er met je ouders over gepraat hebt! Maar ik weet zeker dat zij echt wel trots op je zullen zijn, ook al haal je geen fantastische cijfers op school. Het lijkt me belangrijk er dat jij iets gaat doen waar je je goed bij voelt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik wil ook altijd best wel hoge cijfers halen, om mijzelf niet teleur te stellen..

    sterkte<3333 (flower)

    ik heb gister ook zo'n gesprek gehad.
    Het lucht echt op als je met iemand praat


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'