• De laatste tijd staan alleen maar One Direction (en dan nog altijd de zelfde!) story's in de top 5. Ik ben One direction fan, maar nu erger ik mij er ook aan, zoals 'Make my body say "ah ah ah" - Bad Harry Styles. [16+]', staat al langer dan een week in de top, ik zweer ik ben niet jaloers, Ik heb gewoon de laatste tijd geen (HP) (JB) enzo gezien. ook in de quizen het zelfde verhaal. Alleen maar 'Seven minutes in heaven wit One direction'. ergeren jullie er ook zoveel aan?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 6:55 ]


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Jup. De verhalen die het óók verdienen horen er ook in te kunnen komen en niet alleen hen.


    Ivar Oosterloo.

    Ja best wel ja, en ik ben nog wel een 1D fan. Maar het komt waarschijnlijk omdat ik weet hoe het 2/3 jaar geleden was, toen alles nog veel meer verdeeld was. Nu is het alleen maar 1D en geen enkel ander meer in bijvoorbeeld te Top 5. Sommige stories die niet over 1D gaan maar over: Non-fantiction, drama, JB, Twilight en Harry Potter zijn ook hartstikke goed maar die krijgen gewoon de kans niet om in de Top te staan, omdat de meerderheid naar 1D opkijkt. Zelf ben ik een fan, maar het gaat wel té ver hoor.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Top Quizzen Vandaag
    Seven minutes in Heaven || Part 1 || One Direction [16+] +5
    Seven minutes in Heaven || Part 5 || One Direction [16+] +5
    Seven minutes in Heaven || Part 3 || One Direction [16+] +5
    Seven minutes in Heaven || Part 2 || One Direction [12+] +4
    Seven minutes in Heaven || Part 4 || One Direction [16+] +4


    De top 5 Quizzen.. Ja dit vind ik wel 'te ver' gaan, ik bedoel, geef anderen ook een kans ;l.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tja, zelf irriteer ik me er niet aan want ik lees bijna alleen 1D story's, maar ik snap je punt wel.
    Het enige wat je kunt doen is er niet naar kijken en proberen de story's die jij wel leuk vind over andere onderwerpen populair te maken & te kudoén zodat die in de top komen ;)
    x


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Assassin schreef:
    Yup. Zelfs de topquizzen staan er vol mee, wtf. Maar er is niets anders aan te doen dan er gewoon niet naar kijken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yep nu zit in de topstories én in de topquizzen alleen maar dingen over One Direction!

    Flanagan schreef:
    Ik ben wel fan van One Direction, maar ik lees er -bijna- geen verhalen over en doe ook geen quizzen. En zeker niet diegene in de top 5.

    Top Stories Vandaag
    1.The untalented daughter. - One Direction. +64
    2.Locked Away || Harry Styles +42
    3.Letters and Messages - 1D Bromances +34
    4.Some Games Are Meant To Be Lost • Styles | Tomlinson +31
    5.Getting rid of Niall Horan +27

    Top Quizzen Vandaag
    1.When you get One Direction for one week || Part 5. +53
    2.Who is my perfect boy? - One Direction / Part 2 +26
    3.Your One Direction boyfriend +17
    4.Seven Minutes In Heaven with The Wanted +9 (alleen deze niet)
    5.Your One Direction friends. +7

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 17:47 ]

    vind ik ook
    Onbekende personen stories zijn ook goed hoor.
    Maar ja fanfic's heersen hier op q


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MoonRaven schreef:
    ik vind het beter dan jb quizzen en verhalen:X


    Nee

    Als ze nou eens deden dat een story/quiz er niet langer dan een paar dagen in de top mag staan, zal veel mensen blij maken denk ik. Als dat uberhaupt zou kunnen..


    I just want someone to come and save me, from life, from fear, from memories, from everything.

    Ik heb opzich niets tegen 1D, maar het is wel waar. Ik vind dat iedereen een keer de kans moet hebben om in de top 5 te staan. Misschien is het ook een idee als de tops op gerne staan, zodat je een top van HP, JB, enz krijgt. Al kijkt het me wel moeilijk... Of, zoals icanbreath al zei, dat een quiz en story maar voor een bepaalde tijd in de top kan staan.

    Gewoon negeren. De top is nooit meer zoveel waard en nu gaat hij nog lager dan het diepte punt.

    [ bericht aangepast op 7 april 2012 - 23:18 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet niet wat ik vervelender vindt de stories in de top of die herhaalde geïrriteerde 'deal with it' reacties of reacties die daarop neerkomen. Djeez. Als jullie wat te klagen hebben maken jullie daar toch ook een topic over. Schijnheilig gedoe.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Yup. Zelfs de topquizzen staan er vol mee, wtf. Maar er is niets anders aan te doen dan er gewoon niet naar kijken.


    Don't be like the rest of them, darling