• De laatste tijd staan alleen maar One Direction (en dan nog altijd de zelfde!) story's in de top 5. Ik ben One direction fan, maar nu erger ik mij er ook aan, zoals 'Make my body say "ah ah ah" - Bad Harry Styles. [16+]', staat al langer dan een week in de top, ik zweer ik ben niet jaloers, Ik heb gewoon de laatste tijd geen (HP) (JB) enzo gezien. ook in de quizen het zelfde verhaal. Alleen maar 'Seven minutes in heaven wit One direction'. ergeren jullie er ook zoveel aan?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 6:55 ]


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Ik irriteer me er vooral aan dat 3 / 4 verhalen in de top van dezelfde schrijfster is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Ik irriteer me er vooral aan dat 3 / 4 verhalen in de top van dezelfde schrijfster is.


    comfort in c h a o s

    Ik weet eigenlijk wel zeker dat die mensen vals spelen ;x


    26 - 02 - '16

    Edith schreef:
    Ik weet eigenlijk wel zeker dat die mensen vals spelen ;x


    Denk het niet, kind daar heeft 704 abo's. Vraag me echt af hoe ze dat voor elkaar krijgt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Denk het niet, kind daar heeft 704 abo's. Vraag me echt af hoe ze dat voor elkaar krijgt.

    Storie schrijfster:
    'Hey kom op iedereen maak een account aan en neem een abo, kubo het stuur het naar iedereen door!'
    Mensen die dat doen:
    * Doet het, Neemt een abo en kubo,* Later *komt nooit meer op quizlet*

    Zo iets?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Assassin schreef:
    Yup. Zelfs de topquizzen staan er vol mee, wtf. Maar er is niets anders aan te doen dan er gewoon niet naar kijken.


    | Reality is for people that lack imagination |

    ''Hebben jullie samen de macht om deze story in de top te krijgen? Neem allemaal massaal een abo want het verhaal is begonnen bij een fantasie en zal hopelijk ooit eindigen in de waarheid! Als die story in de top komt, en veel abo's heeft zal deze story vandaag nog veel deeltjes krijgen! TELL ME WHAT YOU THINK OF IT! KUDO REACTIE LOVE.''

    ''Ja een hele hele grote. Jullie viespeuken, grapje ik hou van jullie. Het klonk inderdaad wat ehm, pervy, maar dat ben ik ook dus dat komt goed. Ik schrijf het verhaal samen met iemand, en we zijn bezig met een voorraad maken. Het zal een story zijn gebaseerd op 2 story's hier op Q, en nog een extra idee erbij.
    Als we vandaag veel schrijven, en ik op 1 blijf komt de story misschien morgen of misschien vanavond nog wel online! Dus doe wat je niet laten kan! X''

    ''En hoe hoger in de top, hoe meer ik hiervoor schrijf, en hoe eerder die nieuwe online komt! XXX''

    En zo kan ik wel 100 hoofdstukken door gaan, die ieder maar 500 woorden lang zijn waarvan er bijna 100 dit soort tekst is. 'Hoe hoger in de top'. Kind, je staat elke dag op 1. Hoger zal niet gaan. Jammer zeg.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MyFairyKing schreef:
    Hoeveel topics komen hier nog over?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zelf ben ik een grote 1D fan en vind het niet echt erg maar ik vind het wel jammer dat altijd dezelfde verhalen in de top staan. Er moet gewoon een ding komen van max. 1x in de zoveel dagen mag je in de top komen ofzo. Dan hebben andere verhalen ook nog de kans.


    Don't rush into love because even in fairy tales, the happy ending takes place on the last page.

    ZiamxPalik schreef:
    Zelf ben ik een grote 1D fan en vind het niet echt erg maar ik vind het wel jammer dat altijd dezelfde verhalen in de top staan. Er moet gewoon een ding komen van max. 1x in de zoveel dagen mag je in de top komen ofzo. Dan hebben andere verhalen ook nog de kans.


    helemaal mee eens (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    ZiamxPalik schreef:
    Zelf ben ik een grote 1D fan en vind het niet echt erg maar ik vind het wel jammer dat altijd dezelfde verhalen in de top staan. Er moet gewoon een ding komen van max. 1x in de zoveel dagen mag je in de top komen ofzo. Dan hebben andere verhalen ook nog de kans.


    Dit dus. Ik ben zelf een Directioner en Belieber, maar de stories DIE in de top staan, zijn altijd hetzelfde en naar mijn mening ook niet geweldig geschreven. Make my body say ah ah, vind ikzelf helemaal niet interessant maar staat ELKE DAG in de top.
    Jouw idee, over 1x in de zoveel dagen vind ik een goed idee .. weet niet of het haalbaar is voor Rutger, maar toch.


    To infinity and beyond •

    ZiamxPalik schreef:
    Er moet gewoon een ding komen van max. 1x in de zoveel dagen mag je in de top komen ofzo. Dan hebben andere verhalen ook nog de kans.


    Daar ben ik het mee eens!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mhehe, ik erger me er kapot aan. Al helemaal aan die mensjes die gaan chanteren: als ik niet in de top kom, plaats ik geen hoofdstukjes meer. Ugh ugh ugh. Dat haat ik echt heel erg, jezussss. Zielig gewoon.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 22:22 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Achja, de stories lees ik voortaan allang overheen, ik erger me alleen nog aan de oneindige topics over ze.


    Alis volat propriis.

    Peyrac schreef:
    Goed dat je,je daar aan ergert zeg en vooral goed dat je ons dat even meedeelt want echt, er had dat nog niémand gezegd tegen ons. We zouden er echt iets aan moeten doen!

    deze topics zijn nog irritanter dan die top =.=

    All of the above. Kijk dan gewoon niet naar die stomme top. Het is ondertussen wel al bekend dat je daar niet naar kwaliteit moet gaan zoeken...


    Frankly my dear, I don't give a damn.