• De laatste tijd staan alleen maar One Direction (en dan nog altijd de zelfde!) story's in de top 5. Ik ben One direction fan, maar nu erger ik mij er ook aan, zoals 'Make my body say "ah ah ah" - Bad Harry Styles. [16+]', staat al langer dan een week in de top, ik zweer ik ben niet jaloers, Ik heb gewoon de laatste tijd geen (HP) (JB) enzo gezien. ook in de quizen het zelfde verhaal. Alleen maar 'Seven minutes in heaven wit One direction'. ergeren jullie er ook zoveel aan?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 6:55 ]


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Ik begin de oldskool Tokio Hotel fanfics bijna te missen :'D.
    En ik ben nooit fan geweest van die lui, moet je je voorstellen.
    Maar ik kijk vrijwel nooit naar de top, behalve zo nu en dan om te kijken of de verhalen die erin staan echt zo goed zijn, om vervolgens dan teleurgesteld te worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aah, ik ben het helemaal met je eens.
    Ik ben ook een fan van One Direction, maar ik wil ook wel eens iets anders in de top stories zien, eigenlijk :'D.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Assassin schreef:
    Yup. Zelfs de topquizzen staan er vol mee, wtf. Maar er is niets anders aan te doen dan er gewoon niet naar kijken.


    I love you Tim

          Ik weet niet wat ik erger vind; dat er al zoveel topics met dit gezeur zijn of dat One Direction de hele tijd in de top staat. Ik leef er gewoon mee, voor dat je het weet is The Hunger Games volgende maand een hype. Zo is dat gewoon.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.