• Ja, is dat waar? En ik vroeg me af wat jullie ervan vinden?

    Me: GERECHTIGHEID! :Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Echt waar? Ik heb de krant nog niet gelezen vandaag.

    Dat zou ik niet erg vinden. Ik zou niet willen dat Vlaanderen bij NL komt. Ik heb niets tegen NL'er, ben er zelf een halve. Maar NL en BE zijn zo verschillend. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben geen Belg dus weet er niet veel van. Ik weet alleen dat arm en rijk nu gesplitst worden en dat dat wel beter zal uitpakken voor Vlaanderen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Amerricka schreef:
    Echt waar? Ik heb de krant nog niet gelezen vandaag.


    Het is volgens mij oud nieuws, haha. Ik heb ook gehoord dat ze de koning aan de Walen gaan afgeven en zelf een president gaan kiezen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Zolang er maar niks bij NL komt, vind ik het best


    Today will be Girl's Day party with you~

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Het is volgens mij oud nieuws, haha. Ik heb ook gehoord dat ze de koning aan de Walen gaan afgeven en zelf een president gaan kiezen.

    Nja, dat willen ze.

    Maar er is toch nog niets zeker?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Nja, dat willen ze.

    Maar er is toch nog niets zeker?


    Nee nee, maar áls het gaat gebeuren.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Volgens mij is niks nog zeker, toch? Het is iig niet uigebreid in het nieuws ofzo, dus...

    Verder zou het me niet zoveel uitmaken.
    Ik kan me niet voorstellen dat ze bij NL komen, want volgens mij is dat zo ingewikkeld met al die verschillende wetten enzo.
    En zelfs dan, zou ik het niet erg vinden, denk ik. :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dictator schreef:
    Volgens mij is niks nog zeker, toch? Het is iig niet uigebreid in het nieuws ofzo, dus...

    Verder zou het me niet zoveel uitmaken.
    Ik kan me niet voorstellen dat ze bij NL komen, want volgens mij is dat zo ingewikkeld met al die verschillende wetten enzo.
    En zelfs dan, zou ik het niet erg vinden, denk ik. :3


    Nee, het is nog niet zeker. Maar de Vlamingen beweren dat de meerderheid van het geld naar Wallonië toestroomt. Dus willen ze apart zijn of zo. Dat ze naar Nederland gaan, lijkt me onlogisch.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Nee nee, maar áls het gaat gebeuren.

    Ik ben eigenlijk tegen verandering. x]
    Maar langs de ene kant vind ik dat we moeten scheiden. Ook door het verleden met de Walen. Maar langs de andere kant vind ik dat we het niet kunnen maken omdat het eigenlijk nog steeds Belgen zijn.

    We zien wel.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou zeggen : Eindelijk van die walen af !(yeah)(hoera)


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Goh, dan zijn we nóg kleiner. Als het van mij zou afhangen, niet.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    WereVampie schreef:
    Ik zou zeggen : Eindelijk van die walen af !(yeah)(hoera)

    Ghehe, ben je dan racistisch? c':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sesamestreet schreef:
    Goh, dan zijn we nóg kleiner. Als het van mij zou afhangen, niet.


    Ik haat Frans dus wel. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hoevaak hebben ze dat al niet gezegd
    Ik heb het zo vaak gehoord, maar het gebeurde maar nooit
    mij maakt het niet zo veel uit, ben tog geen Belg