• Ik had me voorgenomen dit weekend heel hard te leren voor school. Ik ben mijn motivatie nogal kwijt en heb al weken niks gedaan en dus wat in te halen.
    Natuurlijk heb ik dat weer niet gedaan e zit ik met een probleempje. Ik moet nu de hele nacht Frans So leren en een hele franse presentatie uit mijn hoofd leren.
    Iemand tips om niet in slaap te vallen?

    Edit: Powerpoint voor de presentatie is nu af. Ik ga nu de presentatie zelf leren tot ik hem goed ken. Dan slapen tot 5 uur en dan mijn So leren.
    Moet lukken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2012 - 23:02 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Koffie! *O*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Koffie! *O*


    Dat ga ik dus niet kunnen zetten. Mijn ouders snappen me dan. Plus ik lust het niet...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nu gaan slapen en om 5 uur opstaan. Dan leer ik het beste..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Nu gaan slapen en om 5 uur opstaan. Dan leer ik het beste..


    If we had not a soul, music would have created it.

    Niet op bed gaan leren maar in een stoel of zo. En toch wel een paar uurtjes gaan slapen, dat helpt echt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Hard zijn voor jezelf, en jezelf verbieden te gaan slapen voor je het voor de volle honderd procent kent. Je hebt er voor gekozen de rest van je weekend te besteden aan vrije tijd, dus ben je te soft voor jezelf geweest en nu moet je dat compenseren. Ik heb het probleem ook, en hard voor mezelf zijn is bij mij het enige dat echt helpt.


    Alis volat propriis.

    Junns schreef:
    (...)

    Dat ga ik dus niet kunnen zetten. Mijn ouders snappen me dan. Plus ik lust het niet...


    Even actief zijn?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Geen idee, veel suiker nemen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Amused schreef:
    Nu gaan slapen en om 5 uur opstaan. Dan leer ik het beste..


    Ik ga meer dan 2 uur nodig hebbe om dit te doen. Maar dat gaat ook gebeuren.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Vooral niet gaan denken dat je lang wakker moet blijven, dan val je het snelst in slaap. ;_; -in my cases-


    Full of envy behind that anonymous mask

    Red Bull. Simple as fuck.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Doe wat Ellen en ik deden. Download Dit. Zet muziek aan. Voeg dit zo vaak mogelijk toe aan je playlist. Zet hem op shuffle en dan als dit liedje komt ga je als een gek dansen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ga praten met je Crush en je blijft wakker.

    Bij mij werkt cola altijd heel goed ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Het heeft geen zin om wakker te b lijven. Als je hersenen moe zijn nemem ze niks meer op en ben je alles zo weer vergeten. Ga slapen zodat je uitgerust bent en ga dan verder met leren.


    | Reality is for people that lack imagination |