• De laatste tijd staan alleen maar One Direction (en dan nog altijd de zelfde!) story's in de top 5. Ik ben One direction fan, maar nu erger ik mij er ook aan, zoals 'Make my body say "ah ah ah" - Bad Harry Styles. [16+]', staat al langer dan een week in de top, ik zweer ik ben niet jaloers, Ik heb gewoon de laatste tijd geen (HP) (JB) enzo gezien. ook in de quizen het zelfde verhaal. Alleen maar 'Seven minutes in heaven wit One direction'. ergeren jullie er ook zoveel aan?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 6:55 ]


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Ik zag de titel van dit topic en wist waar het over ging. ^^

    Ik let er niet meer op, heb mijn eigen Top 5. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Scandal schreef:
    Jammer genoeg niets aan te doen. Ik lees geeneens fanfics, dus ik voel me heel hard gekloot altijd. x')


    Dit.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het ook wel stom dat die mensen die dagelijks in de top staan, nog durven zeggen: "Kunnen jullie niet meer kudoën? Anders geen deeltjes.", zo zag ik laatst nog een story. Meteen abo verwijderd ;3

    Whale ik snap zoooo hard wat jij bedoeld.
    Ik beodel wie the fuck heeft zin in zo'n stomme quiz? ;x

    Ik erger me er ook aan, maar ach, ik lees nooit verhalen :') Het is een hype, die is zo weer over.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik ben wel fan, maar ik erger me er eigenlijk ook wel aan. Plus, de helft van de verhalen die ooit al eens in de top gestaan hebben, hebben geen goed verhaal. Als het hoofdpersonage een hoer is die seks heeft met Harry Styles, is het opeens een "topverhaal". Like, what?

    Tja, het enige wat je kunt doen is wachten tot het overgaat. Ik ben een fan, maar ik lees niet graag fanfictions dus voor mij is het altijd zoeken, welke hype het ook is.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik erger me juist gruwelijk aan dit soort kuttopics. Straks komt er een hype die je wel leuk vindt, en dan ben je wel ineens blij met dit soort dingen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Pollux schreef:
    Ik erger me juist gruwelijk aan dit soort kuttopics. Straks komt er een hype die je wel leuk vindt, en dan ben je wel ineens blij met dit soort dingen.

    dit
    en niemand verplicht je om die te lezen dus ja

    Fitzherbert schreef:
    Ik ben wel fan, maar ik erger me er eigenlijk ook wel aan. Plus, de helft van de verhalen die ooit al eens in de top gestaan hebben, hebben geen goed verhaal. Als het hoofdpersonage een hoer is die seks heeft met Harry Styles, is het opeens een "topverhaal". Like, what?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Jepson schreef:
    Ik zag de titel van dit topic en wist waar het over ging. ^^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    toen ik net op quizlet zat hadden we dat met Bieber, nu One Direction, WHO'S NEXT?!


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Fitzherbert schreef:
    Ik ben wel fan, maar ik erger me er eigenlijk ook wel aan. Plus, de helft van de verhalen die ooit al eens in de top gestaan hebben, hebben geen goed verhaal. Als het hoofdpersonage een hoer is die seks heeft met Harry Styles, is het opeens een "topverhaal". Like, what?


    Ik ben ooit ook begonnen met een slashfic over een vriend en zijn idool (een van mijn vrienden, Chris, en zijn grote idool, Bas). Had ik ook meteen iets van 40 abo's op, zonder een letter geschreven te hebben :"D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Goed dat je,je daar aan ergert zeg en vooral goed dat je ons dat even meedeelt want echt, er had dat nog niémand gezegd tegen ons. We zouden er echt iets aan moeten doen!

    deze topics zijn nog irritanter dan die top =.=


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.