• De laatste tijd staan alleen maar One Direction (en dan nog altijd de zelfde!) story's in de top 5. Ik ben One direction fan, maar nu erger ik mij er ook aan, zoals 'Make my body say "ah ah ah" - Bad Harry Styles. [16+]', staat al langer dan een week in de top, ik zweer ik ben niet jaloers, Ik heb gewoon de laatste tijd geen (HP) (JB) enzo gezien. ook in de quizen het zelfde verhaal. Alleen maar 'Seven minutes in heaven wit One direction'. ergeren jullie er ook zoveel aan?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 6:55 ]


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Yup. Zelfs de topquizzen staan er vol mee, wtf. Maar er is niets anders aan te doen dan er gewoon niet naar kijken.


    Your make-up is terrible

    xD make my body say ah ah ah staat volgensmij al langer dan een maand.

    Assassin schreef:
    Yup. Zelfs de topquizzen staan er vol mee, wtf. Maar er is niets anders aan te doen dan er gewoon niet naar kijken.


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    en zoek dan ook zelf story's over hun.

    This is like topic nr. 975729475628374?
    Kijk er niet naar en vraag bij stories promoten naar andere stories. Dat is toch simpel?

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 9:34 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    ik vind het beter dan jb quizzen en verhalen:X


    You can't not look cool with a crossbow.

    Jammer genoeg niets aan te doen. Ik lees geeneens fanfics, dus ik voel me heel hard gekloot altijd. x')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Iris gaat nu even een awesome quiz aanmaken , die jullie de top in mogen kudo'en!


    Firm believer of all that is magic

    Mainstream overwint alles. 'k Erger me er ook aan lmao


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hier is de Quiz. Nee, geen 1D!


    Firm believer of all that is magic

    Assassin schreef:
    Yup. Zelfs de topquizzen staan er vol mee, wtf. Maar er is niets anders aan te doen dan er gewoon niet naar kijken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Bij de quizzen was gisteren vandaag wel verandering. Maar ik snap je punt


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Hoeveel topics komen hier nog over?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, ik word er ook gek van, maar helaas is er niks aan te doen. :'D
    Dit is gewoon zo'n rage, die vanzelf wel weer over gaat. Hoop ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben wel fan van One Direction, maar ik lees er -bijna- geen verhalen over en doe ook geen quizzen. En zeker niet diegene in de top 5.


    Not all those who wander are lost.