• Height & Merwin

_____

Damian S. Skotadi

Chiara Miah Callisto Quorra

[ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 21:48 ]

"Do you believe monsters are born or made?"

Ik ben er rond vier/vijf uur. (:

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Mwh, ik dus laat.
    Anders ga jij nu even een awesome-post maken, en dan ga ik slapen. Gaan we morgen wel verder als vriendlief de deur weer uit is. Wat denk ik wel even zal duren aangezien hij vlak voor de vakantie van school werd getrapt en dus vrij weinig doet op een dag. (cat)

Je laat Alex toch niet alleen hè, tot half 12 of zo? D:
    But okay, dan zal ik zorgen dat er morgen een awesome Alex post klaarstaat voor als jij er weer bent *O*

Ik denk rond een uur of 9/half 10.

Tot morgen dan en slaap lekker alvast *O* <3

Okay, tot dan! Slaap lekker <3 *O*

Alex Devonn Lynch

Adelynn dook onderwater en ik volgde meteen. Plagend zwom ik snel in cirkels om haar lichaam waardoor ze omringd werd door een muur van bubbels.
    Wie had dat gedacht, dat ik ooit nog eens zou gaan zwemmen met mijn eten en het daadwerkelijk nog bijna naar mijn zin had ook? En ze ging hier weer levend vandaan, dat was ook vreemd. Maar ik besloot me daar verder niet al te druk over te maken.
    Helaas was er één ding waar ik geen rekening mee gehouden had. Het lijk had niet alleen gieren aangetrokken, maar ook andere vleeseters uit de zee; haaien. Geen kleine haaitjes, maar de grote witte mensenhaaien, de gevaarlijkste soort haai die er bestond. Als ik dat had geweten, dan had ik Adelynn nooit het water in laten gaan. Maar ik wist het niet en de muur van bubbels die ik had gecreëerd zorgde ervoor dat ik hem ook niet zag aankomen.

Ik ben moeee
    Maar moet nog huiswerk maken, dus here I am *O*

Adelynn Jae Callida
    Een flauwe glimlach speelde rond mijn lippen, waarna ik opkeek naar de oppervlakte. Ik zette mezelf af tegen de bodem en schoot omhoog, waarna ik iets glads langs mijn tenen voelde glijden. Eenmaal boven keek ik naar beneden, mijn hart leek stil te staan toen ik de schim zag zwemmen.
    Een haai.
    Verdomme, dat stomme lijk had hem natuurlijk aangetrokken.
    Ik keek hulpeloos om me heen, voelde me opeens erg klein toen ik besefte dat de schim naar mij toe kwam.

Haai ?

Hai. We zijn alweer met z'n tweeën over :/ *gaat typen voor Alexxxxx*

Alex Devonn Lynch

Ik zag de haai pas op het laatste moment. Toen hij omhoog schoot vanuit de diepten, klaar om Adelynn aan te vallen. Als een idioot schoot ik vooruit door het water, sloeg mijn armen om Adelynn heen en zwom zo snel ik kon met haar naar de kust, waar ik haar weer half de rotsen op duwde, volledig uit het water.

Ow, je bent er nog wel :'D
    Ik dacht dat ik in m'n eentje over was.

Adelynn Jae Callida
    Onwillekeurig ontsnapte een gil toen de haai zo dichtbij was. Mijn lichaam was verstijfd van de angst, ik kon het nog net opbrengen om niet als een lappenpop in de bek van het beest te dobberen.
    Vreemd genoeg voelde ik een angst die ik nog nooit had gevoeld bij een Speciem. Ik wist überhaupt niet dat ik zo bang kon zijn.
    Twee sterke armen sloten zich om me heen, waarna ik weg schoot. Eenmaal bij de rotsen probeerde hij me erop te duwen, zonder dat ik er echt erg in had bleef ik hem de eerste tellen vasthouden. Daarna liet ik hem me omhoog tillen, en klom ik ook de rots op.

Brb, moet even een boekenplank ophangen :/

Succes :3

Hmm. Laura, help me eens.
    Noem eens evil mensjes uit Disneyfilms of iets dergelijks, I need a new name (cat)