• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (LordSarita)
    -Matthew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (LordSarita)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (LordSarita)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (BeyondOurOwn)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:


    Maandag

    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag

    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag

    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag

    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag

    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:47 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Haha, haar hele naam is Danalia.

    Seth
    Ik keek naar de jongen voor me. Achter hem stond een meisje. 'Ik zoek mevrouw Jones of ene Joe,' zei ik met een schorre stem. Ik had al meer dan tien uur niemand meer gezien of gesproken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Danalia." fluisterde ik. Ik legde zoveel liefde in het woord dat het wel mooi moest zijn. Mijn ogen stonden zachte en liefdevol.

    Nathan Bradley
    Ik keek hem even geschrokken aan.
    "Kan je lopen?" vroeg ik, terwijl ik mijn hand uitstak om hem recht te trekken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik kreeg kippenvel van zijn stem en de rillingen liepen over mijn rug. Mijn hart begon als een gek te bonken en mijn maag draaide een paar keer om. Ik keek Jitse aan en toen ik zijn ogen zag voelde ik, hoe cliché ook, de vlinders in mijn buik. Ik slikte en haalde een paar keer diep adem voordat ik gewoon kon praten. 'Wow,' mompelde ik.


    Seth
    'Ja,' zei ik terwijl ik aarzelend de jongen zijn hand aan nam. Ik wankelde een beetje maar ik bleef wel staan. 'Ik heb alleen dorst.'
    'Ik heb drinken,' zei het meisje en ze haalde een flesje uit haar tas te voorschijn. 'Hier.' Ik rook er eerst aan maar het rook niet verdacht en dronk het toen op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik grijnsde. "Je bent misschien immuun voor puppy-ogen, maar niet voor mijn avances."
    Ik pakte haar hand vast. "Klaar om terug te gaan?" vroeg ik met een sexy knipoog.

    Nathan Bradley
    "Kom je mee?" vroeg ik hem. Ik bleef dicht bij hem lopen om te zien of hij niet zou omvallen. We liepen het terrein op en ik zag Joe lopen.
    "Joe!" schreeuwde ik en ik zwaaide naar hem, zodat hij ons het bos uit zou zien komen. Hij zuchtte geïrriteerd en kwam toen naar ons toe gerend.
    "Wat is er?" vroeg hij.
    "Deze jongen wil jou spreken. We hebben hem in het bos gevonden." hij keek de jongen even aan.
    "Breng hem naar mevrouw Jones. Ik heb nu geen tijd. Er ligt iemand in het ziekenhuis." Hij liep weg, maar ik hoorde hem nog mompelen. "Waar zijn Alex en Katherine verdomme?"
    Ik keek de jongen even aan.
    "Op naar mevrouw Jones dan."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Seth
    'Geen tijd,' schudde ik mijn hoofd. 'Meneer Joe, het is dringend!' riep ik nog met mijn laatste beetje stem. 'Het gaat om de Rolands academie.' De zuster school van deze school.


    Dana Nieon
    'Nou,' zuchtte ik met tot mijn ergernis een verliefde ondertoon. 'Jij wilt me echt de weg kwijt laten raken.' Ik sloot even mijn ogen maar mijn hart werd niet rustiger.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    Joe bleef staan. Leek even te twijfelen en kwam toen toch terug.
    "Wat is er aan de hand?" vroeg hij.

    Jitse Bright
    "Ik wijs je de weg wel." grijnsde ik. Ik nam haar hand vast en trok haar uit haar stoel. "Deze kant op." Ik trok haar mee naar mijn kamer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Seth
    Ik keek de man aan en zei toen: 'We zijn aangevallen. Wie er nog leven is niet duidelijk. Wat wel duidelijk is is dat er veel leerlingen en docenten verwond of gestorven zijn.'


    Dana Nieon
    'Misschien wil ik wel naar mijn eigen kamer.' Maar nadat ik dat zei besloot ik toch van niet aangezien in mijn pakje sigaretten onder mijn kussen had verstopt met het idee dat ik het later beter zou verstoppen. Alsof er niks aan de hand was liep ik achter Jitse aan terwijl ik tot mijn ergernis merkte dat mijn hart nog steeds als een gek klopte. Wat deze jongen wel niet allemaal met me kan doen…


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    "Wat?!" schreeuwde Joe geschrokken. Hij nam meteen zijn gsm uit zijn zak.
    "Lore. Rolands academie is aangevallen. Ik verzoek om meteen troepen te sturen. Het is niet duidelijk wie nog leeft of gestorven is." Hij zweeg even.
    "Goed, hij is al ontslagen uit het ziekenhuis."
    Weer stilte.
    "Ok." zei hij en hij stak zijn telefoon weg.
    "Naar binnen, meteen." hij liep met grote passen naar het gebouw en we volgden hem zo snel mogelijk. Hij liep het beveilingskamertje binnen.
    "Over naar beveilegingsfase. Onze zuster school is aangevallen. Mogelijk zijn wij ook een doelwit. Bevel tot onmiddellijke beveiliging." zei hij tegen de reus die achter de computer zat. Het scherm leek plots belachelijk klein voor zo een reuze lichaam. Hij begon meteen te bellen en drukte op een knop. Er ging een alarm af.
    "Leerlingen onmiddellijk samenkomen in de gymzaal." Joe riep het in een microfoon en ik hoorde het door de hele school galmen.
    "Kom mee." weer leidde hij ons weg.

    Jitse Bright
    Net toen we mijn kamer binnen wouden gaan, schelde het alarm en Joe's oproep door de school.
    "Wat is dat?" vroeg ik verward. Het alarm deed pijn in mijn hoofd en ik drukte kreunend mijn handen tegen mijn oren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Sst,' zei ik. 'We moeten naar de gymzaal.' Ik keek bezorgd naar Jitse. 'Hier.' Ik pakte een stel oordjes uit mijn zak en stak ze naar hem toe. 'Meer heb ik niet.'


    Taylor Romant
    We liepen achter Joe aan en ik keek bang naar Nathan. Voorzichtig pakte ik zijn hand en gaf hem een kneepje. Ik kon tegen zulke dingen niet tegen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Het gaat wel, hoor." loog ik. Ik stak de oortjes dankbaar in mijn oren. Het maakte net genoeg verschil om het draaglijk te maken. Ik nam haar hand vast en volgde haar terug naar beneden.

    Nathan Bradley
    Ik sloeg mijn arm weer om haar middel en trok haar dicht naar me toe.
    "Het komt goed. Hij reageert alleen overdreven, wij worden niet aangevallen. Het is voorzorg."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    'Hoe weet je dat zo zeker?' vroeg ik zacht. Ik keek Nathan recht in zijn ogen aan. 'Ik bedoel, dadelijk vallen ze ons wel aan.' Ik begon een beetje te trillen maar probeerde dat tegen te houden omdat ik vond dat ik mezelf aanstelde.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    "Als dat zo is, dan bescherm ik je. Ik laat niet nog iemand sterven." ik keek vastberaden voor me uit. Natuurlijk was ik bang, maar zoals ik al had gezegd. Ik ben een goed acteur.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    Ik sloeg mijn armen om Nathan heen. Toen ik los liet keek ik naar Nathan. 'Ik moet eigenlijk mijn vrienden zoeken. Ze zijn denk ik ongerust.'


    Dana Nieon
    Eenmaal aangekomen bij de gymzaal liet ik heel even Jitse's hand los. Ik keek hem even onzeker aan en glimlachte toen. 'Wat zal er aan de hand zijn?' vroeg ik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nathan Bradley
    "Doe dat. Ik moet ook mijn vrienden zoeken." Het kwam alleen door mijn acteertalent dat die woorden niet teleurgesteld klonken.

    Jitse Bright
    Het duurde even voor ik antwoordde. Ik was volledig in de war. Het lawaai, mijn duizeligheid, de hoofdpijn,...
    "Euh... ik weet niet." wist ik uiteindelijk uit te brengen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Taylor Romant
    'Ik zie je nog wel,' zei ik tegen hem. 'Ik kom je, als mijn vrienden een beetje mee werken, nog wel opzoeken.' Ik glimlachte even en liep toen door de mensen massa opzoek naar mijn vrienden.


    Dana Nieon
    'Je moet even gaan zitten,' zei ik ongerust. Jitse voelde zichzelf duidelijk niet goed. Ik pakte zijn hand en leidde hem naar een muur waar hij tegen aan kon leunen.


    "Ignite, my love. Ignite."