• Ik heb dus twee ideetjes voor een Quiz & ik moet weten welke jullie de leukste vinden en wie er met me mee wilt schrijven want alleen lukt het nooit.

    1e Idee :

    Laura (15) is nieuw in New York en wilt meedoen aan een jaarlijks tv-programma waarin 3 juryleden opzoek gaan naar het nieuwe Topmodel.
    Er zijn echter een paar problemen, haar vader denkt dat ze naar New York is verhuisd omdat ze daar een goed betaald vakantiebaantje heeft gekregen in een groot bedrijf en bovendien staat Abby haar droom in de weg. Abby is een populair meisje van Laura's nieuwe school en kan het niet hebben dat zij veel aandacht krijgt door haar uitzonderlijk mooie uiterlijk. Ze maakt haar het leven zuur en staat haar droom om model te worden in de weg.

    Titel : And Her Name Is...

    2e idee :

    Alison ( 19 ) lijdt aan een ongeneeslijke ziekte. Echter niemand weet hiervan buiten haar vader. Ze wilt het ook niet zeggen tegen haar vrienden, omdat ze bang is dat ze haar vol medelijden gaan behandelen. Uit angst voor hun reactie's vraagt ze aan haar vader om er met niemand over de praten. Die houdt zijn belofte en Alison zelf steld een lijst samen van alle dingen die ze nog in haar leven wil doen voor ze dood gaat. 1 daarvan is gaan shoppen met Sarah Jessica Parker. Haar vader gaat haar dromen proberen waar te maken...

    Titel : About Fine Things


    ° Mensen die willen mee schrijven gelieve dit in te vullen :

    1. Naam :
    2. Leeftijd :
    3. Ik wil mee scrijven omdat :
    4. Deze serie's heb ik al :
    5. 1e of 2e serie :

    De rest hoeft alleen vraag 5 in te vullen.

    Thanks <3


    All was well.

    1. Naam : Renée.

    2. Leeftijd : 12 bijna 13. 22 januari.

    3. Ik wil mee scrijven omdat : Het een leuke uitdaging is en volgens mensen goed kan schrijven.

    4. Deze serie's heb ik al : ? Ik schrijf alleen stand alones.

    5. 1e, 2e bestaat ookal zoiets maar dan met Tokio Hotel.

    loves, Renée.

    P.S. Dat laatste idee is van het boek voor ik dood ga. Volgens mij teminste want dat lees ik nu een erg mooi boek!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ooh. Kwist niet dat daar een boek over betsond xp
    Toch bedankt. Maar we zullen wel zien welke serie de rest kiest.


    All was well.

    1. Naam : Aiko
    2. Leeftijd : 14

    3. Ik wil mee scrijven omdat : omdat het me een leuk verhaal lijkt en omdat ik graag schrijf ^-^

    4. Deze serie's heb ik al : Nope maar ben hard bezig op word heb ik er al 3..ik ga zo volgende van de week er op zetten (A)

    LOVE!


    Life Is A Bitch..<3

    1. Naam : Stephanie

    2. Leeftijd : 15

    3. Ik wil mee scrijven omdat : Coowl verhaal & leuk omdat ik zelf nu even niet bezig ben (A)

    4. Deze serie's heb ik al : Wait,,I Love You!

    5. 1e of 2e serie : 2e ^^

    KISS!:Y)


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    ik wil wel,maar ik heb al in de 50 serie's ...dus sorry!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik wil wel,maar ik heb al in de 50 serie's ...dus sorry!

    xX


    50 ? o0


    All was well.