• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.

personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (LordSarita)
    -Matthew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (LordSarita)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (LordSarita)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (BeyondOurOwn)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)

De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

- zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken

Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...

Uurrooster:

Maandag

dril
    wiskunde

scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

talen
    dril

dinsdag

natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

gevechtssport (extra)
    talen

Woensdag

zelfverdediging
    natuurwetenschappen

talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

scherpschieten (extra)
    dril

donderdag

gevechtssport (extra)
    wiskunde

scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

Nederlands
    overlevingstechnieken

vrijdag

Nederlands
    dril

natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

scherpschieten (extra)
    talen

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:47 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Jitse Bright
    Ik rilde gespeeld vol afschuw. "Jak, dan zou je dik zijn. Niet dat ik iets tegen dik zijn heb, maar jou staat het niet."
    Dana was gewoon perfect zoals ze nu was.

Nathan Bradley
    "Ja, maar nog even: wat ik nu vertel is echt niet heftig, zeker niet in vergelijking met de rest. En het is nog maar het begin. Er is nog meer, dus... Voor ik het vertel moet ik zeker zijn dat je dit wel aan kan. Dat je wil proberen me te leren kennen, alles over mij te weten te komen. Anders maakt het niet veel uit..."

Dana Nieon
    Ik keek Jitse spottend aan. 'Dus je houd niet van dikke mensen?' Ik haalde mijn hand even door mijn haar en bedacht me dat ik het vanavond moest gaan wassen want anders zag het er morgen vet uit.

Taylor Romant
    Ik pakte alle twee Nathan's handen en klemde die tussen mijn handen in. Ik keek hem recht in zijn ogen en knikte. 'Dat wil ik, Nathan,' zei ik. 'En ik beloof dat ik het aan kan. Dat ik naar je ga luisteren.'

"Ignite, my love. Ignite."

Jitse Bright
    "Nee! Dat heb ik niet gezegd. Oh! Ik moet leren mijn mond houden! Ik heb zelf een tijd moeite gehad om mijn gewicht in orde te krijgen. Ik vind gewoon dat jij er perfect uit ziet zoals je nu bent en niet dik dus!"

Nathan Bradley
    Ik keek haar wat zenuwachtig aan, maar ik geloofde haar. Ik was niet echt zenuwachtig voor dit geheim. Alhoewel dat bijna niemand het kende, maar dit zou nog niet zo erg zijn als het werd ontdekt. Ik wist gewoon dat dit moment zo belangrijk was voor verder. Ik schraapte mijn keel.
    "De reden waarom ik zo moeite heb met wiskunde en eigenlijk met alle vakken behalve dril en zo is dat ik dyslectisch ben. Ik heb moeite met de letters en cijfers en het feit dat ik ook een lichte vorm van ADHD heb maakt het niet beter. Ik heb geen geduld met mezelf. Als de letters weer voor mijn ogen beginnen zweven maak ik me steeds kwaad op mezelf." legde ik uit.

PERCY JACKSOOOOOOOOON!!!!!!!!!!! sorry, moest er gewoon uit.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

Dana Nieon
    'Jitse, neem niet alles zo serieus,' zei ik lachend. Daarna bloosde ik even. 'Je bent echt lief, besef je dat zelf wel?' Ik gaf hem spontaan een knuffel en liet toen lachend los. 'Wist je trouwens dat ik over een weekje jarig ben?' veranderde ik van onderwerp.

Taylor Romant
    'Dat gevoel ken ik,' stemde ik mee in. 'Ik heb ook ADHD.' Ik haalde mijn schouders op. 'Waarom denk je dat ik altijd buiten sta?' Ik glimlachte even.

Jitse Bright
    Ik sperde mijn ogen wijd open
    "Oh nee! Ik lijk wel niets goed te kunnen doen vandaag! Nu was ik dat ook al vergeten." toen dacht ik even na. "Hé!" grijnsde ik. "Daar heb ik een excuus voor! Ik ben mijn geheugen kwijt. Nou welke dag precies?"

Nathan Bradley
    "Ik wist dat je me zou begrijpen!" nou niet precies dat ze me zo goed zou begrijpen, maar toch iets in die buurt. Zonder te aarzelen en me te schamen gaf ik haar een knuffel.
    "Sorry, maar ik ben gewoon zo blij dat ik het eindelijk aan iemand verteld heb. Ik hoop dat het allemaal wat makkelijker wordt daardoor."

Dana Nieon
    Ik lachte. 'Aankomende Maandag,' zei ik lachend. 'Dan word ik eindelijk 16.' En mag ik eindelijk legaal sigaretten kopen, dacht ik er achter aan.

Taylor Romant
    'Dat wordt het,' verzekerde ik hem. 'Want ik ga je helpen.' Ik keek even op mijn roze horloge. 'Het is pas 10 uur en al best donker. Zou ik je nog een hobby van mij verklappen?'

Jitse Bright
    "Goed! Normaal gezien zal ik dat niet vergeten. Als ik tenminste niet weer op mijn hoof val."
    Ik pakte mijn appel van het dienblad en begon er met kleine beetjes van te knagen.

Nathan Bradley
    Ik glimlachte. "Zeg maar."

Dana Nieon
    'Goed plan, niet meer op je hoofd vallen,' grijnsde ik. 'Anders vergeet je weer wie ik ben.' Ik at wat van mijn lasagne. 'Heb je al je geheugen terug?' Ik hoopte het zo. Dat gaf mij gewoon een beetje zekerheid.

Taylor Romant
    'Sterren kijken,' zei ik. 'Kom.' Ik pakte zijn hand en ik trok hem mee naar een prachtige plaats die mooi uit keek op het water en de lucht.

Jitse Bright
    "Nog niet meer dan net." ik keek haar even indringend aan.
    "Ik heb mijn geheugen niet nodig om te weten dat ik van je hou. Dat is niet iets wat ik weet, maar wat ik voel."

Nathan Bradley
    Ik ging liggen en staarde naar de sterren.
    "Weet je." zei ik na een tijd. "Dit was altijd het enigste wat me even kon laten stilzitten. Ik hotste echt steeds van hier naar daar. Ik moest altijd iets te doen hebben, maar wanneer ik naar de sterren keek -en kijk- kom ik tot rust."

Dana Nieon
    Ik bloosde even en pakte toen Jitse hand over de tafel heen. 'Misschien was je gevoel ook wel in de war?' Ik speelde met zijn vingers.

Taylor Romant
    Ik ging naast Nathan liggen en glimlachte. 'Ik vind het bijzonder dat er steeds meer bij komen hoe langer je er naar kijkt. Mijn moeder zei altijd dat de sterren overleden mensen waren en dat die daar waren om je te steunen en je te beschermen.'

Jitse Bright
    "Nee!" ik schudde mijn hoofd. "Er is 1 ding aan mezelf. Ik ben rechtuit. Ik weet wat ik voel en meestal zelfs waarom ik dat voel. Ik ben niet gecompliceerd, niet voor een ander en zeker niet voor mezelf."

Nathan Bradley
    "Mijn had dat ook gezegd, tot-" tot mijn broertje was gestorven. Toen wou ze dat opeens niet meer geloven. Ik zuchtte. "Ja, ze dacht dat vroeger ook."

Dana Nieon
    Ik glimlachte even en at toen het laatste stukje van mijn lasagne op. 'Maar goed, wat ik nu eigenlijk wilde vragen is of je zaterdag zin had om even mee naar huis te gaan. Mijn ouders vonden dat ik tenminste een verjaardag moest vieren voor familie.' Ik zuchtte. 'En daar heb ik eerlijk geen zin in.'

Taylor Romant
    'En jij?' vroeg ik. Ik draaide mijn hoofd zodat ik Nathan kon kijken. 'Geloof jij het?' Mijn blik stond vragend en nieuwsgierig.

Amber Somers
    'Nog even wakker blijven, honey,' zei ik tegen Matthew. Ik gaf hem een klein kneepje in zijn gezonde schouder. 'Dadelijk mag je slapen.' Ik gaf hem een kus boven op zijn hoofd, op zijn haar.

Matthew Livingstone
    Ik mompelde iets wat op een ja moest lijken. Op dat moment ging de lift terug open.

We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe