• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (LordSarita)
    -Matthew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (LordSarita)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (LordSarita)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (BeyondOurOwn)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:


    Maandag

    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag

    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag

    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag

    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag

    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:47 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amber Somers
    Ik glimlachte. 'Wat ben je toch ook lief,' zei ik zacht. We waren al een gekomen bij het ziekenhuis. 'En daar ben je dan weer bij je tijdelijke huis. Volgens mij moet je zo gaan slapen denk ik.'


    Ik ga nog een poppetje aan maken ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    'Ik wil nog niet slapen.' zuchte ik. Ik had helemaal geen zin en was nog helemaal niet moe.

    ik heb ook een nieuw personage.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Ik zag het ja.

    Amber Somers
    'Ik beslis daar niet over maar het ziekenhuis.' Ik keek even moeilijk. 'Er bestaat zelfs een kans dat ik niet bij je mag blijven.' Ik zuchtte zachtjes.


    Seth
    Mijn voeten liepen geruisloos over het voetpad heen. Ik was bijna bij mijn bestemming. Een of andere spionnen school. Ik wist wat ik moest doen eenmaal daar aangekomen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    'Dan ga ik gewoon mee terug naar school.' zei ik koppig. ze hadden daar toch ook een soort van ziekenhuis, dus in principe kon het geen probleem zijn.

    Felicity Roberts
    De auto stopte voor mijn nieuwe school. Blijkbaar was het al het plan dat ik in Engeland naar een spionnenschool ging gaan, maar met de scheiding was dit uitgesteld. En toen ik met mam meekwam naar hier, was het dus de bedloeling dat ik hier naar de spionnenschool zou gaan. mam had me ook verteld dat mijn nonkel, haar broer dus, Joe hier les gaf.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amber Somers
    'Matthew, wees voor een dag niet zo extreem koppig en luister nou eens wat iemand anders zegt,' zei ik een klein beetje geërgerd. 'Zorg nou maar dat je beter wordt.'


    Seth
    Uitgeput, verhongerd en verwond zwierf ik nog steeds door de bossen heen. Steeds als ik dacht dat ik het gevonden had bleek het iets anders te zijn. Maar als ik nu op gaf, dan was iedereen verloren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    [ik ga switchen van laptop naar Telefoon.]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    'Ai ai chef.' zei ik en moest even geeuwen. Misschien was het toch niet zo'n slecht idee om even te slapen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    en ik ga nu van de vaste naar de laptop


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amber Somers
    'En jij was niet moe?' vroeg ik lachend. Ik reed Matthew de lift in. Ik liet mijn blik even op Matthew rusten en bestudeerde hem goed. Hij had her en der een stel flinke blauwe plekken die hij zeker weten van het ongeluk heeft gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Matthew Livingstone
    'Ja ja lach maar.' zei ik en moest alweer geeuwen. Ik was echt doodop. Ik kon waarschijnlijk meteen in slaap vallen op dat moment.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amber Somers
    'Nog even wakker blijven, honey,' zei ik tegen Matthew. Ik gaf hem een klein kneepje in zijn gezonde schouder. 'Dadelijk mag je slapen.' Ik gaf hem een kus boven op zijn hoofd, op zijn haar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Boerenaccent?! Ik heb helemaal geen boerenaccent! Ik spreek nu ook niet zo deftig, maar ik zou het toch geen boerenaccent noemen hoor!" ging ik in de aanval.

    Nathan Bradley
    "Kom, dan zoeken we een plekje in het bos." ik nam onzeker en zachtjes haar hand vast, zodat ze die kon terugtrekken als ze wou.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Rustig,' zei ik lachend. 'Het was maar een grapje.' Ik keek hem lief aan. 'Je moet jezelf niet zo snel aangevallen voelen.'


    Taylor Romant
    Ik gaf Nathan een kneepje in zijn hand toen ik merkte dat hij niet helemaal zeker van zijn zaak was. 'Het komt wel goed,' beloofde ik hem.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik haalde mijn schouders op en grijnsde.
    "Volgens mij heb ik dat van mijn konijn geleerd. Die kon je ook aaien en zo, maar van zodra je hem beledigde beet die van zich af." grinnikte ik.

    Nathan Bradley
    We liepen het bos in tot we in de schaduwen van de bomen stonden.
    "Ok. Het is niet spectaculair of zo, maar ik zit er gewoon mee. Bijna niemand weet het, maar ik heb het gevoel dat ik jou kan vertrouwen. Ik wil ook zeggen waar het op staat, snap je? Ik wil heel, heel graag me je om gaan, maar ik ben niet makkelijk. Ik heb geheimen, veel geheimen en het zal een tijdje duren eer ik zover ben dat ik ze zal ontrafelen. Ik ben er nog niet klaar voor om er over te praten, snap je?" ik brak mijn woordenstroom af en begon opnieuw. "Nee, natuurlijk snap je het niet. Ik leg het ook helemaal verkeerd uit!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Als ik het gedrag van mijn hond zou over moeten nemen zou ik een vreetzak zijn die niks anders deed dan eten en slapen.' Ik glimlachte.


    Taylor Romant
    Ik keek even naar Nathan en zuchtte. 'Ik snap,' zei ik zacht. 'Nouja, niet alles maar genoeg om te begrijpen wat je bedoelt.' Ik had ook geheimen die niemand wist. Ik glimlachte even. 'Wil je het vertellen?'


    "Ignite, my love. Ignite."