• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

    Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

    Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.


    personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (LordSarita)
    -Matthew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (LordSarita)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (LordSarita)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (BeyondOurOwn)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)



    De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

    - zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken


    Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

    vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken


    Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

    uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...



    Uurrooster:


    Maandag

    dril
    wiskunde

    scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

    talen
    dril

    dinsdag

    natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

    zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

    gevechtssport (extra)
    talen

    Woensdag

    zelfverdediging
    natuurwetenschappen

    talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

    scherpschieten (extra)
    dril

    donderdag

    gevechtssport (extra)
    wiskunde

    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

    Nederlands
    overlevingstechnieken

    vrijdag

    Nederlands
    dril

    natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

    scherpschieten (extra)
    talen

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:47 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Dat lijkt me ook wel slimmer voor jou,' knikte ik instemmend. Wie liepen onze slaapzaal in. 'Kut,' zei ik. 'Mijn sleutel ligt nog in mijn kamer dus ik kan mijn kamer niet binnen.' Ik keek Jitse aan. 'En Katherine heb ik sinds de lessen niet meer gezien en zo te zien is zij er ook niet.' Ik dacht even na. 'Mag ik een shirt van jou lenen om in te slapen?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Tuurlijk." grijnsde ik speels.
    "Je krijgt zelfs deze." Ik deed grijnzend mijn shirt uit en gaf het aan haar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Wow,' zei ik met een grijns. 'Wat zal ik nu lekker slapen.' Ik grijnsde breed naar hem. Stiekem vond ik zijn shirt heerlijk ruiken, gewoon omdat het naar Jitse zelf rook.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Ok. Ik slaap gewoon in mijn boxershort als je er geen probleem mee hebt." melde ik haar. Ik begon mijn broek al uit te doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Nee hoor,' zei ik. 'Dan kan ik de hele nacht naar jouw sixpack kijken.' Ik stak plagend mijn tong uit. 'Heb je trouwens een borstel die ik kan lenen?' Ik nam aan dat Jitse geen make-up remover had maar een keer met make-up op slapen kon geen kwaad en daarbij had ik wallen van hier tot Tokio en als Jitse die zou zien zou hij weten dat er iets niet goed was.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Ja, ligt in mijn kastje." ik wees naar de badkamer. "Je ziet wel meteen welke van mij is."
    Het was blauw geschilderd en zat vol met stikkers van cars. Ik had ze van mijn vroeger beste vriend gekregen en vond geen beter plek om ze te plakken. Ik ging ondertussen al in bed liggen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Oké,' zei ik. Ik liep weg, het shirt van Jitse vergeten dat ik tijdelijks op een stoel had gelegd. Ik deed het kastje open en glimlachte toen ik de stickers zag. 'Mijn kleine grote jongen,' lachte ik in mezelf. Ik borstelde mijn haar totdat het bijna goud leek. Zo leek het bijna altijd als ik het net gekamd had. Opeens besefte ik dat het shirt van Jitse nog in de kamer had liggen. Ik liep terug. 'Denk je dat er zo iemand binnen komt of kan ik gewoon hier om kleden?' Ik was te moe om nog helemaal naar de badkamer toe te lopen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Alex en Math, kunnen nog komen." bedacht ik.
    "Misschien kleed je je toch best in de badkamer om.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik knikte instemmend. 'Goed plan.' Ik pakte het shirt en liep naar de badkamer. Ik kleedde me om en keek in de spiegel. Opeens zag ik een schim achter mij. Geschrokken draaide ik me om maar er was niks achter me te zien. Ik hield me voor dat het gewoon verbeelding was maar toch vond ik het eng en ging ik zo snel mogelijk de badkamer uit. Jitse's shirt kwam halverwege mijn boven been. Ik ging naast Jitse liggen, op mijn zij zodat ik Jitse aan kon kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik glimlachte liefdevol naar haar en legde mijn arm rond haar heen.
    "Je bent sexy met mijn shirt." grinnikte ik moe.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    Ik glimlachte. 'Jij bent leuk met je sixpack,' grijnsde ik. Ik liet mijn vingers er even over heen glijden. 'Misschien moet je gaan slapen,' stelde ik zacht maar met tegenzin voor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    Ik sloeg mijn ander arm ook om haar heen en trok haar dicht tegen me aan.
    "Ik kan dat morgen nog steeds. Jij moet nu vooral slapen, morgen is het weer een lange dag school." en ik was nog steeds bezorgd. Ze had nog steeds niet gezegd wat er aan de hand was, ook al zag ze er beter uit. Ze was nog niet helemaal de oude.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Ik ben niet moe,' loog ik. 'Ik heb de laatste nachten veel geslapen.' Ik keek Jitse recht in zijn ogen aan om te bewijzen dat ik niet loog. Ik kon heel goed liegen, nog nooit had iemand mij door gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jitse Bright
    "Tuurlijk. Wat jij wilt. Maar weet je nog wat er zo typisch was aan mij. Ik ben zeer rechtuit. Geen gezever, geen rond de pot draaien. Nog een voordeel daarvan is dat ik gewoon tot in de werkelijkheid kan kijken. Ik kijk door de leugens." ik haalde mijn schouders op.
    "Maar als je liever wakker blijft, goed."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dana Nieon
    'Jitse,' zei ik zacht. 'Sorry, maar het is gewoon heel ingewikkeld. Je zou het niet begrijpen.' Ik durfde Jitse niet aan te kijken. 'Ik wilde niet liegen maar...' Ik zweeg terwijl ik nadacht over mijn woorden.


    "Ignite, my love. Ignite."