• Hou jij van spionnen? Wil jij eens het spannende leven beleven?
    Nou, hier kan je schieten, sluipen, spioneren, trainen en al de andere dingen doen die spionnen doen.
    Doe mee!
    Maak je eigen personages en laat je helemaal gaan.

Naam Personage
    Hierin kunnen jullie met je personage doen wat jullie willen!

Hierbuiten kunnen jullie vragen stellen.

personages:
    3 jaar
    -Zoey Thompson (BeyondOurOwn)
    -Alexia Thompson (BeyondOurOwn)
    11 jaar:
    - Sarah Sanz (proprius)
    14 jaar:
    -Saleah Tovah (AgentDavid)
    15 jaar:
    -Dana Nieon (LordSarita)
    -Matthew Livingstone (BelleVue)
    -Amber Somers (LordSarita)
    -Amy Somers (BeyondOurOwn)
    -Jake Smith(BelleVue)
    16 jaar:
    -Alex Thompson (BeyondOurOwn)
    -Katherine Bright (BelleVue)
    -Raven Black (Petal)
    Jitse bright (BeyondOurOwn)
    17 jaar:
    -Grace Grey (Cornflakeluv)
    -Taylor Romant (LordSarita)
    18 jaar:
    -Nathan Bradley (BeyondOurOwn)
    19 jaar:
    -Katie White (shewerewolf)
    21 jaar:
    -Sarina Calle (HurtedHeart)
    -Yelena Zaitseva(C18)

De schoolvakken:
    Vaste vakken (buiten de gewone schoolvakken als wiskunde etc.

- zelfverdediging
    - scherpschieten
    - wapens en uitrustingen (hoe wapens en uitrustingen in orde houden)
    - dril
    - overlevingstechnieken

Extra vakken naar keuze (twee vakken kiezen)
    - techniek (voor wie niet alleen technische snufjes wil gebruiken, maar ook wil maken)
    - scherpschieten (extra)
    - gevechtsport

vrije tijd:(minstens 1 verplicht, meer mag, maar dan heb je niet veel weekend meer)
    -paardrijden
    -schermen
    -muurklimmen
    -duiken

Om 6u 30 moeten ze opstaan en om 7u moeten ze in de eetzaal zijn. Om 7u 30 beginnen de lessen. Er zijn 8 lesuren. Om de twee lesuren is er een speeltijd van 10 minuten behalve 's middags, dan krijgen ze drie kwartier.

uurrooster voor de klas van o.a. Jitse, Alex, Dana, Katherine,...

Uurrooster:

Maandag

dril
    wiskunde

scherpschieten
    Nederlands
    biologie
    overlevingstechnieken

talen
    dril

dinsdag

natuurwetenschappen
    wapens en uitrustingen

zelfverdediging
    wiskunde
    overlevingstechnieken
    scherpschieten

gevechtssport (extra)
    talen

Woensdag

zelfverdediging
    natuurwetenschappen

talen
    scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    biologie

scherpschieten (extra)
    dril

donderdag

gevechtssport (extra)
    wiskunde

scherpschieten
    wapens en uitrustingen
    talen
    natuurwetenschappen

Nederlands
    overlevingstechnieken

vrijdag

Nederlands
    dril

natuurwetenschappen
    natuurwetenschappen
    wiskunde
    zelfverdediging

scherpschieten (extra)
    talen

[ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 11:47 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Dana Nieon
    Wacht eens even. Als hij wist wat mijn hele naam was… 'Heb je je geheugen een klein beetje terug?' vroeg ik verrast. Anders kon hij dit niet weten, toch?

Taylor Romant
    Ik keek Nathan verbaasd aan na die woorden. 'Nathan,' zei ik zacht. 'Ik volg je niet meer.' Ik keek naar de grond onder mijn voeten.

"Ignite, my love. Ignite."

Jitse Bright
    "Het spijt me dat ik je moet teleurstellen, maar je hele naam wist ik al van op zomerkamp. De eerste dag moesten we onze identiteitskaart afgeven en ik stond net achter jou." ik grijnsde lief naar haar.

Dana Nieon
    Ik voelde dat ik een beetje rood werd. 'En dat heb jij nooit tegen mij verteld?' vroeg ik een beetje verdwaasd. 'Maar…' Ik nam nog een slok van mijn drinken en keek Jitse fronsend aan.

Nathan Bradley
    "Ok, ga zitten." zuchtte ik. Ik leidde haar naar een paar rotsen en ging er zelf op zitten. Ik keek haar niet aan, terwijl ik mijn verhaal begon.
    "Het is mijn schuld dat mijn broer dood is." bekende ik. "Hij was zo levenslustig, zo vrolijk. Hij was klein, maar hij was niet bang om je een goede opdonder te geven." ik glimlachte licht. "Ik had net mijn rijbewijs en mocht hem naar zijn voetbaltraining brengen." ik begon op mijn lip te bijten, maar keek haar niet aan. Ik wou niet de haat en afgunst op haar gezicht zien.
    "Ik weet het nog goed. Hij zei dat we bijna te laat waren.
    'Met mij te laat komen? Je kent me nog niet zeker?' had ik geantwoord en ik had het gaspedaal in gedrukt. We stoven weg, veel te snel. Ik moest een wagen voorgang geven, maar ik zag hem niet. Hij raakte ons recht in de zij. Hij leefde nog, ik hield hem in mijn armen, maar de ambulance kwam te traag. Ze hebben hem proberen reanimeren, maar ik wist het van het begin al. Hij was weg, hij is weg."
    Nu bleef ik weg kijken om de tranen te verbergen.

Jitse Bright
    "Ik dacht al dat je het niet fijn zou vinden, anders had je jezelf wel met die naam voorgesteld. Dus ik zei niets." mompelde ik verontschuldigend.

Taylor Romant
    Ik keek naar Nathan maar hij keek naar de grond. Ik stond op en ging op mijn hurken voor Nathan zitten zodat ik hem kon aan kijken. Voorzichtig sloot ik zijn handen op tussen mijn handen en keek hem recht in zijn ogen aan. 'Het was een ongeluk,' zei ik.

Dana Nieon
    Ik knikte instemmend. 'Ik haat die naam. Ik bedoel, zo wilt toch geen mensen heten?' Ik zuchtte. 'En daarom noem ik mezelf altijd Dana.'

Jitse Bright
    "Ik vind het wel een speciale naam. Zeg hem nog eens." ik keek haar liefdevol aan.

Nathan Bradley
    "Het blijft mijn schuld." zei ik, terwijl ik mijn tranen probeerde weg te knipperen. "Mijn zus haat me erom, ze heeft me nooit meer willen zien en zelfs mijn ouders konden me niet normaal meer aankijken." een paar stroompjes liepen uit mijn ooghoeken naar beneden. "Ik durf niet meer in een auto zitten." gaf ik meteen ook maar toe, ik kon niet lager meer zinken. "De rit hiernaartoe was een hel."

Dana Nieon
    Ik keek Jitse boos aan. 'Nee,' zei ik. 'Ik ga die klote naam niet weer zeggen. Ik heet Dana. Niet meer en niet minder.' Ik keek naar mijn drinken en speelde met het rietje. 'De naam is niet speciaal of mooi.'

Taylor Romant
    'Het was een ongeluk,' zei ik nogmaals. 'Het had iedereen kunnen gebeuren.' Ik keek naar zijn tranen en ging toen op mijn knieën zitten. Met mijn duim veegde ik de tranen weg. Toen ik besefte dat dat weinig zin had gaf ik Nathan een knuffel.

Jitse Bright
    "Ah, toe? Please, plaese, plaese..." ik hield mijn hoofd schuin en keek haar met puppy-oogjes aan.

Nathan Bradley
    Ik klampte me aan haar vast. Zij was het enige dat ik nog niet had verloren. De enige die me steunde. Ik liet de tranen even stromen, maar veegde ze toen af. Ik trok me terug uit de omhelzing en sloot mijn ogen even. Toen ik e weer opende had ik mezelf weer onder controle. Ik was een goed acteur.
    "Het wordt al laat. We moeten maar terug." glimlachte ik.

Dana Nieon
    Ik rolde met mijn ogen. 'Mijn naam is Dana,' herhaalde ik nogmaals. Ik keek Jitse even aan. 'Ik kan tegen puppy ogen,' zei ik daarna. Ik begon een beetje aan mijn haar te frunnikken. 'Waarom wil je perse dat ik het zeg?'

Taylor Romant
    'Ja,' mompelde ik een beetje teleurgesteld. Ik voelde me best wel op mijn gemak bij Nathan. Opeens besefte ik dat mijn vrienden nog op me zaten te wachten en kreunde zachtjes.

Jitse Bright
    "Omdat ik hem zo mooi en uniek vind, net als jij." glimlachte ik lief.

Nathan Bradley
    Ik sloeg voorzichtig een arm om haar heen en trok haar wat dichter tegen me aan. We liepen richting het gebouw toen ik opeens een verkeerde schaduw zag. De vorm zag er niet natuurlijk uit.
    Ik liet Taylor los en gebaarde dat ze stil moest zijn. Stilletjes sloop ik naar de figuur -want ik had door dat het een persoon moest zijn-, maar zuchtte opgelucht toen ik gewoon een jongen zag. Ik knielde bij hem neer.
    "Wat doet die hier?" mompelde ik.

Dana Nieon
    'Die naam is niet mooi,' hield ik stug vol. 'En als je hem zo mooi vindt, waarom zeg je hem zelf dan niet?' Ik keek Jitse fronsend aan.

Heeft Nathan Seth gevonden?

ja
    en ik weet niet meer precies wat Dana haar volledige naam is xD