• Do you want to live your dream?

    Art Academy



    Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ 
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

    Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

    Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5. -

    Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

    Ps. Ik ben zelf niet het topicopenster, maar je kunt altijd nog dingen vragen/zeggen tegen de huidige openster; Sangarios.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [ ahahah ik kan superbass in het echt helemaal uit rappen]

    Dustin Samuel Jones

    'Oke,' Ik heb een joggingbroek aan dus bij mij ging het wel handig.

    Dylan Drew Dawson

    Ik grijnsde, 'Nice,' zei ik toen. Ze zette nicki minaj op en ik begon te lachen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Haha me too. (;]

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik rapte met gemak mee. Toen het liedje was afgelopen keek ik op mijn horloge. 'Moeten de lessen zo niet beginnen, of ben ik nou scheel?'

    Dylan Drew Dawson

    Ik lach, 'Nee, morgen pas,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eliza

    Voordat we doorlopen naar het danslokaal schiet ik vlug mijn kamer in. Verruil daar mijn spijkerbroek voor een zwarte, strakke joggingsbroek en loop daarna de gang weer op om met Dustin verder te lopen. 'Zo, laat maar eens zien wat je kan,' glimlach ik, als we het danslokaal hebben bereikt en ik me op de grond voor de spiegelwand laat zakken. Ondertusen leg ik een slappe knot in mijn lange lokken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Chiya Amorina Hoshi
    'Scheel dus. Ik denk dat ik nog even door de school ga lopen. Ik weet niet of je mee wil?' Ik pakte mijn rugzak maar deed mijn iPod er niet in.

    Amy Michelle Davids

    Ik stond op van mijn bed en haalde mijn hand door mijn haren voordat ik snel een elastiek eromheen schoof.
    Ik liep snel naar de badkamer en werkte mijn make-up bij voordat ik weer de gang op liep.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dylan Drew Dawson

    Ik knikte, 'Is goed,' glimlach ik dan.

    Dustin Drew Dawson

    Ik warm me even op en zet dan de muziek op. Ik wacht even tot dat het lied echt begint en begin dan te dansen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chiya Amorina Hoshi
    'Mooi,' zei ik.
    We liepen het lokaal uit en door de school.
    'Dus. Vertel eens wat. Over jezelf en zo,' besloot ik te zeggen.

    Eliza

    Terwijl ik wat kleine warming-up beweginkjes deed, keek ik oplettend naar Dustin's bewegingen. Ik mioest het hem wederom nageven, dansen kon hij.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Amy Michelle Davids

    Ik liep op mijn hoogste hakken door de gang naar de kleine studio en bedacht welk liedje ik vandaag zou gaan oefenen. Ik had een cd'tje bij met mijn favoriete nummers zodat ik altijd wat kon zingen.
    Terwijl ik door de gang liep keek ik om me heen, een paar meisjes keken me raar aan, en ik stak mijn neus in de lucht en liep snel door.
    Toen ik bij de studio aankwam stopte ik de cd in de laptop tussen de apparatuur en nam plaats achter de microfoon.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Dylan Drew Dawson

    Ik krabde even over mijn hoofd maar had mijn pet op dus dat was zinloos. 'Ehh, nou ik ben dus 18, speel gitaar en piano en drum al sinds mijn 8e. Ik hou van sport, theater en muziek is mijn leven,' zeg ik dan. 'Mijn lievelingskleur is groen en ik hou van italiaans eten,' grinnik ik dan. 'Oja, ik heb nog een oudere broer en jonger zusje,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dustin Samuel Jones

    Als ik klaar ben met dansen kijk ik haar aan, 'Wat vind je?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik knikte. 'Oké. Ik ben dus ook achttien. Speel gitaar sinds mijn achtste en piano sinds mijn tiende. Ik zat op volleybal en kickboksen. Mijn lievelingskleur is blauw en ik hou van sushi. Ik vind tekenen ook leuk en kan redelijk dansen,' somde ik allemaal op. 'Ik ben deels Japans en ik spreek het ook een beetje. Ik ben ook gek op anime en heb ook veel Japanse liedjes op mijn iPod staan. Ik heb één oudere broer van 21. En ik ben gelovig. Muziek is mijn God, heb ik mezelf inmiddels wijsgemaakt,' lachte ik. Ik dacht even na. 'Oh, en tekenen vind ik ook leuk.'

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 21:01 ]

    Eliza

    'Erg mooi,' glimlach ik en ging zelf overeind staan. 'Mooie vloeiende bewegingen,'voegde ik eraan toe en verwisselde ondertussen de cd's. 'Nu is het mijn beurt,' zei ik daarna en wierp hem een glimlach toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Tyler Samuel Fowler
    Met een verbaasde blik kijk ik Liam na en zie dat Maxime hetzelfde doet. Wat ze net heeft gedaan is niet aardig en had ik eigenlijk niet van haar verwacht. Ik besluit er verder niet op in te gaan, omdat dat iets is wat Liam en Maxime zelf moeten oplossen. Ik kijk wel uit, dan sta ik dadelijk tussen mijn zusje en mijn beste vriend in.
    Ik kijk terug naar Joan en zie een soort van afwezige blik in haar ogen.
    'Ehm, sorry, wat zei je?' vraagt ze en ik glimlach.
    'Ik zei dat ik niet weet met wie jij een kamer deelt en of je dat misschien samen met mij wilde gaan kijken,' herhaal ik. 'Gaat het eigenlijk wel? Je kijkt zo, hoe zal ik het zeggen, angstig.'
    Ik ben er nu stiekem wel benieuwd naar waarom ze zo angstig is, maar het lijkt me uiterst ongepast om daarnaar te vragen. Maxime weet het blijkbaar wel, anders had ze me op het begin al niet zo'n blik toegeworpen. Het arme kind, moet ze iets geheim gaan houden, zelfs voor mij. Ik grinnik. Ze zal zichzelf nog opvreten.


    everything, in time