• Do you want to live your dream?

Art Academy

Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ 
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5. -

Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

Ps. Ik ben zelf niet het topicopenster, maar je kunt altijd nog dingen vragen/zeggen tegen de huidige openster; Sangarios.

[ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:59 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Liam Oliver Sanz

Ik kijk haar aan. 'Je weet niets over mij Maxime, dus oordeel niet zo snel.' Ik ga recht staan. 'Je hebt geen idee wat voor een rede ik heb voor mijn gedrag wie weet heb ik een verknipte jeugd gehad of zijn er verkeerde dingen gebeurt waar jij niets van af weet.' Ik kijk ahar vurig aan. 'Maar het maakt niet uit wát ik doe of wát ik zeg je hebt een te groot vooroordeel over mij. De enige persoon op deze school die mij heeft willen leren kennen is jou broer. Hij is de enige die de moeite nam het te proberen en kijk nou hij is mijn beste vriend.' Ik schreeuw niet maar fluister ook niet bepaalt.

Dylan Drew Dawson

Ik dacht na en pakte toen toch een gitaar, 'Ken je paramore?' vraag ik dan. 'Kies jij maar dan een lied uit,'

The duty of youth, is to challenge corruption.

Maxime Milla Fowler
    Liam praat strak en ik heb geen idee wat hij nu voelt, omdat er geen enkele emotie van zijn gezicht af te lezen is. Maar zijn woorden raken me wel en ik voel me schuldig. Zo heb ik er helemaal niet over nagedacht. Ik slik kort en denk even na over wat ik nu terug moet zeggen.
    'Mijn broer is een prima persoon, maar Sofie is dat ook,' zeg ik dan en verroer niet meer, al moet ik mijn hoofd wel ietsjes omhoog draaien nu hij recht is gaan staan. 'Sofie heeft nog nooit tegen mij gelogen.'

Tyler Samuel Fowler
    'Ik zal erover nadenken.' Ik haal mijn schouders op. Goed genoeg voor nu, misschien kom ik er later nog wel op terug.
    'En nee, ik heb geen idee met wie jij op de kamer slaapt. Sorry, ik wist niet dat jij bij Maxime was dus ik heb er niet naar gekeken. Maar anders gaan jij en ik nu samen kijken?' Mijn moeder is psychologe en heeft ons geleerd hoe je goed naar iemands lichaamstaal en -houding kunt kijken. Het is niet heel moeilijk om te zien dat Joan zich niet op haar gemak voelt hier. Ze wil het dan wel niet laten merken, maar iedereen die er aandacht aan besteedt, kan het zien. Ik wil automatisch helpen, dat gaat vanzelf.

everything, in time

Liam Oliver Sanz

'Sofie heeft nog nooit tegen mij gelogen.' Ik knik. 'Ja dat dacht ik eerst ook.' Fluister ik en kijk naar mijn schoenen. 'Het komt er gewoon op neer dat je me niet goed genoeg kent, ik vind het heel logisch dat je Sofie eerder gelooft dan mij maar geloof me alsjeblieft. Ik ben geen eikel die per sms iemand dumpt.'

Maxime Milla Fowler
    Mijn God, nu sta ik vast enorm voor lul. Ik ben enorm tegen hem uitgevallen en waarom? Omdat ik een idioot ben die blijkbaar vol vooroordelen zit. Iets waar ik normaal zelf een hekel aan heb. Ik staar naar mijn voeten en, omdat ik niet weet wat ik anders met mijn handen moet doen, speel met mijn vingers.
    'Het spijt me,' zeg ik héél zachtjes. Bah, ik schaam me echt dood.

Tyler Samuel Fowler
    'Ik zal erover nadenken.' Ik haal mijn schouders op. Goed genoeg voor nu, misschien kom ik er later nog wel op terug.
    'En nee, ik heb geen idee met wie jij op de kamer slaapt. Sorry, ik wist niet dat jij bij Maxime was dus ik heb er niet naar gekeken. Maar anders gaan jij en ik nu samen kijken?' Mijn moeder is psychologe en heeft ons geleerd hoe je goed naar iemands lichaamstaal en -houding kunt kijken. Het is niet heel moeilijk om te zien dat Joan zich niet op haar gemak voelt hier. Ze wil het dan wel niet laten merken, maar iedereen die er aandacht aan besteedt, kan het zien. Ik wil automatisch helpen, dat gaat vanzelf.

everything, in time

Liam Oliver Sanz

'Het spijt me,' Ik glimlach flauwtjes. 'Het geeft niet.' Mompel ik en steek mijn handen verder in mijn zakken. 'Ik ben blij dat je het nu door hebt beter laat dan nooit.' Lach ik bitter en ga rechter staan. 'Ik ga maar denk ik.' Ik kijk haar niet aan maar loop lang haar naar de liften.

Chiya Amorina Hoshi
    'Ik ken ze wel, maar ik ben niet echt een grote fan. Uhm, Green Day? Of 30 Seconds To Mars misschien?' Ik gaf hem mijn iPod zodat hij wat kon kiezen. Dylan was inmiddels al de tweede vandaag wie ik mijn iPod toevertrouwde.

Dylan Drew Dawson

'30 seconds to mars!,' zei ik toen blij. 'Jij mevrouw, hebt een hele goede muzieksmaak,' grijns ik dan.

Chiya Amorina Hoshi
    'Mevrouw!' lach ik. 'Pff, ik ben pas achttien, hoor. En bedankt. Deze ken je hopelijk wel.' Ik begon Closer To The Edge te spelen.

[ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 21:47 ]

Dylan Drew Dawson

Ik lach, 'Tuurlijk,' en begin dan de akkoorden te spelen.

Chiya Amorina Hoshi
    Ik kende inmiddels alle liedjes uit mijn iPod uit mijn hoofd, waaronder deze.
    'I don't remember one moment i tried to forget, lost myself is better not said,' zong ik zonder enige moeite.

Dylan Drew Dawson

Ik luister naar haar stem en zing daarna mee. Haar stem klonk verschrikkelijk mooi.

[Verschrikkelijk en toch mooi. Vaag. :"D Ik ben trouwens ook te lui om alle lyrics te typen, dus ik skip ff na het lied. (;]

Chiya Amorina Hoshi
    Toen het lied afgelopen was draaide ik me om naar Dylan. 'En? Hoe was het?' vroeg ik nieuwsgierig.

[ Is goed...ik ben ook lui dus mij maakt het niks uit xD]

Dylan Drew Dawson

Het lied was afgelopen, 'Het was fantastisch, je hebt een hele mooie stem,' zei ik toen. 'En je kan fantastisch goed spelen,'

Chiya Amorina Hoshi
    'Bedankt,' zei ik. 'Jij kan ook goed spelen.' Ik wilde mijn gitaar wegdoen, maar ik bedacht me. 'Wil je nog verder spelen?'