• Do you want to live your dream?

Art Academy

Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ 
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5. -

Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

Ps. Ik ben zelf niet het topicopenster, maar je kunt altijd nog dingen vragen/zeggen tegen de huidige openster; Sangarios.

[ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:59 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Liam

'Jij doet gemeen tegen iemand, ik doe gemeen tegen jou. Lijkt me niet zo moeilijk om te bedenken.' Ik frons. 'Wat heb ik volgens jou gedaan dan?' Ik sla mijn armen over elkaar en kijk haar vragend aan.

[Awhhh arme! Beterschap!]

[ hahhaa ik was al bezig maar drukte het toen weg -_____________________________-]

The duty of youth, is to challenge corruption.

[Slimme meid. (; Of jongen, sorry, ben te lui om op profielen te gaan kijken x"d]

Maxime Milla Fowler
    'Are you kidding me?' mijn stem is een beetje harder geworden en ook een toontje hoger. Dat hij het lef heeft dat ook maar te vragen.
    'Ik zeg je een naam: Sofie. Zegt die naam je iets, of gaat er geen belletje rinkelen? Laat me je helpen, het is jouw ex en mijn beste vriendin. Je bent de gehele relatie een lul geweest en nu durf nog gewoon te vragen wat je fout hebt gedaan ook. Doe toch niet zo schijnheilig, daar word ik echt doodziek van, Liam.'

Tyler Samuel Fowler
    'Ik zal erover nadenken.' Ik haal mijn schouders op. Goed genoeg voor nu, misschien kom ik er later nog wel op terug.
    'En nee, ik heb geen idee met wie jij op de kamer slaapt. Sorry, ik wist niet dat jij bij Maxime was dus ik heb er niet naar gekeken. Maar anders gaan jij en ik nu samen kijken?' Mijn moeder is psychologe en heeft ons geleerd hoe je goed naar iemands lichaamstaal en -houding kunt kijken. Het is niet heel moeilijk om te zien dat Joan zich niet op haar gemak voelt hier. Ze wil het dan wel niet laten merken, maar iedereen die er aandacht aan besteedt, kan het zien. Ik wil automatisch helpen, dat gaat vanzelf.

[ Dankjewel lief! <3 ]

everything, in time

Dylan Drew Dawson

'Van alles en nog wat. Ik speel van Rock tot klassiek,' glimlachte ik toen. 'Maar mag ik je een keertje horen zingen?' vroeg ik toen toch nieuwsgierig.

Dustin Samuel Jones

'Is goed afgesproken,' grijnsde ik toen. 'Als jij natuurlijk ook wat laat zien,'

[ Ik ben een meisje en noem me gewoon Amparo XD]

Liam

'Ik zeg je een naam: Sofie. Zegt die naam je iets, of gaat er geen belletje rinkelen? Laat me je helpen, het is jouw ex en mijn beste vriendin. Je bent de gehele relatie een lul geweest en nu durf nog gewoon te vragen wat je fout hebt gedaan ook. Doe toch niet zo schijnheilig, daar word ik echt doodziek van, Liam.' Mijn mond valt open. 'Meen je het. Je bent dáár boos over?' Ik schud mijn hoofd. 'Dat zij er niet tegen kon dat ik niet meer met haar wilde zijn is niet mijn schuld.' Ik kijk haar niet begrijpend aan.

[Hihi SOFIE]

Maxime Milla Fowler
    Hij snapt er werkelijk niets van, hè.
    'Het gaat om de manier waarop, Liam. Je had het haar op een aardige manier duidelijk kunnen maken, maar dat deed je niet. Je hebt haar enorm hard laten vallen en daar is ze nog heel lang kapot van geweest. En dat niet alleen hoor, nee, je loopt constant rond alsof je alles bent en dat ieder meisje je maar leuk vindt. Je vindt jezelf volgens mij echt een heuse badboy.' O, heerlijk om dat eens hardop gezegd te hebben. Al moet ik bekennen dat ik mezelf niet eens meer terug ken op deze manier.

Tyler Samuel Fowler
    'Ik zal erover nadenken.' Ik haal mijn schouders op. Goed genoeg voor nu, misschien kom ik er later nog wel op terug.
    'En nee, ik heb geen idee met wie jij op de kamer slaapt. Sorry, ik wist niet dat jij bij Maxime was dus ik heb er niet naar gekeken. Maar anders gaan jij en ik nu samen kijken?' Mijn moeder is psychologe en heeft ons geleerd hoe je goed naar iemands lichaamstaal en -houding kunt kijken. Het is niet heel moeilijk om te zien dat Joan zich niet op haar gemak voelt hier. Ze wil het dan wel niet laten merken, maar iedereen die er aandacht aan besteedt, kan het zien. Ik wil automatisch helpen, dat gaat vanzelf.

everything, in time

[Okay, Amparo. Leuke naam ^^]

Chiya Amorina Hoshi
    'Uh, oké. Wel ergens anders graag.' Zingen voor mensen had ik nog een beetje moeite mee, en ik wilde eigenlijk gewoon niet midden in de gang staan zingen.

[ Thank uu!]

Dylan Drew Dawson

Ik grinnikte, 'Okee, als ik je begeleid op de piano kan jij dan zingen?' zei ik en trok haar mee naar het muzieklokaal,

Liam

Ik schud mijn hoogt en lach schamper. 'Ohh dus ze heeft je echt gezegt dat ik haar gesmst heb met het is uit?' Ik schud mijn hoofd. 'Ik ben naar haar toe gegaan ik heb het haar uitgelegt, ze sloeg me en liep weg.' Ik kijk haar recht aan. 'En waarom denk je dat je me kent? In al die jaren hebben we nog niet zoveel met elkaar gepraat als nu en je bent er nu al zeker van dat ik een 'badboy' ben?' Ik kijk omhoog. 'Ongelovelijk.'

Maxime Milla Fowler
    Ik geloof er niets van. Waarom zou mijn vriendin daarover liegen? Liam kijkt me recht aan en ik kijk ook recht in zijn ogen terug.
    'Ik heb jou en Tyler toch samen zien rondhangen. Je straalt het gewoon uit.' Ik wil er nog achteraan zeggen dat ik van die gezichtsuitdrukking ook genoeg heb, maar ik bedenk me net dat ik me moet inhouden vanwege Joan.
    'We hebben het er wel een andere keer over.'

Tyler Samuel Fowler

everything, in time

Liam

'We hebben het er wel een andere keer over.' Ik schud mijn hoofd. 'Nee zeg maar wat je van me vind ik hou van eerlijkheid dus kom maar op.' Ik sla mijn armen over elkaar leun tegen de muur en wacht op wat komen gaat. 'Ik zal je na je tirade wel bewijzen dat het echt zo was.'

Maxime Milla Fowler
    Liam leunt tegen de muur en zegt dat ik het nu maar moet zeggen. Ik werp een blik op Joan en twijfel, maar besluit het dan toch te doen omdat ik het er eigenlijk ook wel uit wil hebben.
    'Nou, zoals je nu tegen de muur geleund staat. Zo van "kom maar op", alsof ik kan zeggen wat je wilt, maar dat het je toch helemaal niets doet en niet interesseert. En zo'n indruk maak je nu altijd op mij. Het bóéit je gewoon niet. Dan vraag ik me dus af of het je nu gewoon niet boeit omdat het niet over jou gaat, of, weet ik veel waarom. Daarbij komt ook nog dat ik hier op school wel meerdere verhalen over je heb gehoord en ik weet zo één, twee, drie ook geen voorbeeld. Maar ze komen toevallig wel allemaal van meisjes.' Goed, ik heb misschien maar één of twee verhalen gehoord, maar dat hoeft hij natuurlijk niet te weten.

Tyler Samuel Fowler

everything, in time

Chiya Amorina Hoshi
    Ik werd meegetrokken naar het muzieklokaal.
    'Welk nummer?' vroeg ik. Ik pakte mijn gitaar er ook bij.