• Do you want to live your dream?

    Art Academy



    Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ 
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

    Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

    Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5. -

    Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

    Ps. Ik ben zelf niet het topicopenster, maar je kunt altijd nog dingen vragen/zeggen tegen de huidige openster; Sangarios.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiya Amorina Hoshi
    'Hoi Dylan. Ik ben Chiya,' zei ik terug. Tegen de andere jongen besloot ik niks te zeggen, hij was druk aan het praten over dansen en ik wilde hem daar dan ook niet bij storen.

    Dylan Drew Dawson

    Ik glimlach, 'Dus, wat doe jij hier op deze school?' vraag ik dan terecht geïnteresseerd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chiya Amorina Hoshi
    'Ik denk leren,' grapte ik. 'Ik zing en speel gitaar en piano. En jij?' vroeg ik.

    Eliza

    Vol bewondering keek ik Dustin aan. 'Ik dans zelf ook al sinds mijn 4de modern, tussendoor heb ik nog een tijdje Jazz ballet gedaan,' antwoord ik en grijns breed naar hem. 'Ik ben nou bezig met een stuk voor het jaarstuk, en jij?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dylan Drew Dawson

    Ik grinnik, 'Ik speel zelf ook gitaar en piano, ik doe Drama en Muziek,' glimalch ik dan.

    Dustin Samuel Jones

    Ik grijns, 'Nou, ik ben hier pas net dus ik weet nog niet hoe of wat, maar ik zou je best graag willen helpen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eliza Josey Willows

    'Mij helpen?' grinnikte ik zachtjes en zette mijn voeten terug op de grond. 'Dan mag je me eerst eens laten zien wat je kan,' grijnsde ik vervolgens.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Chiya Amorina Hoshi
    'Drama. Dat doen niet veel jongens. Leuk.' Ik meende het ook.

    Dylan Drew Dawson

    Ik grinnikte, 'Ja, maar wat voor muziek speel jij dan?'

    Dustin Samuel Jones

    'Oke,' grijns ik dan. 'Zeg me maar wanneer, als ik me maar kan opwarmen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eliza Josey Willows

    'Wanneer jij tijd en zin hebt, de lessen starten pas morgen,' glimlachte ik en haalde mijn handen even een keer door mijn haren. Ik was wel benieuwd naar wat hij kon en wie weet kon hij me wel helpen op het stuk waar ik vast zat.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Chiya Amorina Hoshi
    'Ik speel alles. Maar rock is toch mijn favoriet. Jij?' Ik ging vandaag makkelijk met iedereen een gesprek aan. Het verbaasde me.

    Maxime Milla Fowler
    'Nou, lijkt me simpel. Je bent nooit echt aardig tegen iemand buiten mijn broer, dus waarom deze keer wel?' kaats ik Liam terug en grijns even schuin. Die zit. 1-0 voor Maxime. Hoewel Liam blijft proberen aardig te doen, op zijn eigen manier, weet ik dat ik er niet in zal trappen. Nu niet, nooit niet. In mijn ogen heeft hij iets gruwelijks fout gedaan en dat mag hij weten ook. Als hij niet weet wat hij fout heeft gedaan, haat ik hem alleen maar meer want dat betekent dat het hem gewoon niets interesseert. Ik weet alleen dat die gast werkelijk waar het bloed onder mijn nagels vandaan haalt.

    Tyler Samuel Fowler
    'Alleen als jij het ook laat zien,' knipoogt Joan en ik lach. 'Deal.' Verlegen ben ik niet, ik weet dat ik goed ben in wat ik doe. Niet egoïstisch bedoeld, maar zonder talent kom je hier gewoon niet op school, dus ik moet wel goed zijn.
    'Ik kan alleen de gitaar, en een paar deuntjes op de piano. En jij dan?' antwoordt ze dan op mijn vraag. Ik knik even en antwoord weer op haar vraag: 'Piano, gitaar, viool, blok- en dwarsfluit. Ik wil het je wel leren, als je een instrument wil spelen?' stel ik dan voor. Het bespelen van instrumenten vind ik eigenlijk nog leuker dan het zingen. Niet dat dat laatste zo erg is, maar, goh, ik weet niet, ik heb gewoon echt een voorkeur voor het bespelen.


    everything, in time

    Joan Alexis Moore.
    Maxime moest Liam echt haten he? Ze kaatste nu weer een fel antwoord terug, en ik had het gevoel dat dit niet goed zou komen. 'Deal.' Had Tyler gezegd. 'Piano, gitaar, viool, blok- en dwarsfluit. Ik wil het je wel leren, als je een instrument wil spelen?' stelt Tyler voor. Ik twijfelde. Had ik hier nou echt behoefte aan? Tuurlijk wil ik wel wat instrumenten erbij leren spelen, maar door een jongen? 'Ik zal er over nadenken,' had ik geantwoord. 'Trouwens, weet jij misschien met wie ik een kamer deel of niet?' Ik nam een slokje van mijn blikje bier, en merkte dat 't al bijna leeg was. Een blik op Maxime was genoeg. Ze vond die gozer niets.

    [Sorry, voor zo'n kort stukje. M'n vriend is der, dus kan wss hierna niet meer antwoorden.]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Liam

    Ik hou mijn hoofd schuin. 'Waarom doe je altijd zo onbeleeft twgen me? ' ik was in londen op gegroeit en als echte brit had ik echt wel manieren geleert.

    Maxime Milla Fowler
    'Dat heet karma,' zeg ik heel nadrukkelijk tegen Liam. 'Jij doet gemeen tegen iemand, ik doe gemeen tegen jou. Lijkt me niet zo moeilijk om te bedenken.' Mijn stem heeft overduidelijk een sarcastische ondertoon en ik doe niet eens mijn best om het te verbergen. Waarom zou ik? Iedereen mag weten dat ik Liam niet mag, dus verbergen zou heel onnodig zijn.

    Tyler Samuel Fowler
    'Ik zal erover nadenken.' Ik haal mijn schouders op. Goed genoeg voor nu, misschien kom ik er later nog wel op terug.
    'En nee, ik heb geen idee met wie jij op de kamer slaapt. Sorry, ik wist niet dat jij bij Maxime was dus ik heb er niet naar gekeken. Maar anders gaan jij en ik nu samen kijken?' Mijn moeder is psychologe en heeft ons geleerd hoe je goed naar iemands lichaamstaal en -houding kunt kijken. Het is niet heel moeilijk om te zien dat Joan zich niet op haar gemak voelt hier. Ze wil het dan wel niet laten merken, maar iedereen die er aandacht aan besteedt, kan het zien. Ik wil automatisch helpen, dat gaat vanzelf.


    [ Sorry voor de korte stukjes, ik ben ziek en al die letters hier gaan dansen voor mijn ogen. :'D ]

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 20:12 ]


    everything, in time

    [IHeartMusicc, reageer pleasee D: Ik ben me momenteel dood aan het vervelen >_<"]