• Do you want to live your dream?

Art Academy

Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ 
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5. -

Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

Ps. Ik ben zelf niet het topicopenster, maar je kunt altijd nog dingen vragen/zeggen tegen de huidige openster; Sangarios.

[ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:59 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Dustin Samuel Jones

Ik keek haar aan. 'Ik vond het echt goed, je houding terwijl je danst. Het is gewoon af te lezen dat je dit vol liefde, passie en plezier doet,' glimlach ik dan.

Dylan Drew Dawson

Ik grinnik, 'Ik ken op jou, Alexia en Dustin na ook niemand hoor,' We liepen ergens naar toe maar naar waar weet ik bij god niet.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Eliza

Ik bloosde licht door zijn woorden. 'Dankje, dansen is dan ook mijn grote liefde,' glimlach ik en laat me op de grond zakken. 'Het stuk waarop ik stopte is alleen een breekpunt, ik weet niet hoe ik verder moet gaan,' zucht ik zachtjes en trek even een bedenkelijk gezicht.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Chiya Amorina Hoshi
    We kwamen bij de kantine uit. 'Aha, kantine. Daarom gingen er zoveel mensen heen.' Ik liep naar binnen.

Tyler Samuel Fowler
    Joseph en ik raken in een heus gevecht, het is eigenlijk een wonder dat we nog overeind staan. We delen elkaar een paar rake klappen uit en als Joseph zijn vuist hard op mijn neus laat belanden, zie ik toch wel even alles draaien. Het doet ongelooflijk veel pijn, maar omdat ik een man ben, huil ik absoluut niet. Iets warms loopt over mijn bovenlip en ik voel bloed, maar dat is nu niet belangrijk. Ik wil nog uithalen, maar mis omdat hij naar achteren deinst, of eigenlijk, naar achter wordt getrokken. Ik kijk op en zie Joan over haar rug heen hangen. Even grijns ik, die meid heeft pit! Dat lachen vergaat me echter snel als Joseph zo hard naar achter deinst, dat Joan klem komt te zitten tussen de muur en Joseph. Dat moet pijn doen. Net als ik van voren weer op Joseph wil duiken, klinkt er de strenge stem van de directrice.
    'Moore, Davids en Fowler. Mijn kantoor, NU.' Ze trekt Joseph omhoog en neemt hem alvast met zich mee. Ik steek mijn hand uit in een poging Joan overeind te helpen, met de andere hand veeg ik het bloed onder mijn neus weg. Au, te gevoelig. 'Gaat het een beetje?' vraag ik zachtjes en glimlach.

Maxime Milla Fowler
    Nog voor ik kan antwoorden heeft Liam al twee glazen gepakt. prima, dan neem ik inderdaad wel wat drinken.
    'Wat moest je eigenlijk halen bij Tyler?' 'Niets bijzonders,' zeg ik en haal demonstratief mijn schouders op.
    'Wat potloden en mijn tekenblok. Die pasten niet meer in mijn tas en ik dacht dat af en toe wat tekenen toch wel leuk is. Of danspasjes opschrijven, dat is natuurlijk ook altijd handig.'

everything, in time

Liam Oliver Sanz

'Wat potloden en mijn tekenblok. Die pasten niet meer in mijn tas en ik dacht dat af en toe wat tekenen toch wel leuk is. Of danspasjes opschrijven, dat is natuurlijk ook altijd handig.' Ik knik naar haar. 'oke klinkt cool. En wat wil je nu drinken cola ofzo?' Stel ik voor en ga op het aanrecht zitten.

Dylan Drew Dawson

Ik begin te lachen, 'Dat lijkt me inderdaad logisch,' Ik kijk dan om me heen terwijl ik haar volg.

Dustin Samuel Jones

Ik lach even en ga bij haar zitten. Ik dacht na, wat zou ze nog kunnen toevoegen?
    Maar dan weet ik het, ik sta op. 'En wat als je het nou zo doet?' Ik veranderde haar laatste stappen en veranderde ze dat ze anders eindigde.

Eliza

Bedenkelijk keek ik naar de passen die hij veranderde waarop ik anders zou eindigen. 'Hmm, dat zou inderdaad wel kunnen,' mompelde ik en duwde mezelf overeind om langs hem te gaan staan. 'Wil je dat nog eens doen, ik volg je dan,' glimlach ik.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Dustin Samuel Jones

Ik knikte en telde even af. Ik deed de passen opnieuw en ze volgde me, 'Wat vind je?'

Chiya Amorina Hoshi
    Ik nam alleen een cola. 'Jij iets?' vroeg ik. 'Ik trakteer.'

Dylan Drew Dawson

Ik glimlachte en keek even op het bord. 'Eehh, een ice tea,' zei ik toen.

Chiya Amorina Hoshi
    Ik knikte en bestelde een cola en een ice tea. Ik rekende af bij de dame achter de kassa. We gingen aan één van de tafels zitten.

[ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 20:43 ]

Dylan Drew Dawson

Ik keek om me heen en keek haar toen aan. 'Dus, ben je een eerste jaars?' vroeg ik toen. Ik zelf was tweede jaars en heb haar nog nooit gezien. Misschien zaten we zelf niet bij elkaar maar toch.

[Dylan is toch ook nieuw op school, of niet? :')]

[Weet ik niet meer..]

[ Tweede jaars, maar deed vorig jaar alleen drama ]