• Do you want to live your dream?

    Art Academy



    Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ 
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

    Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

    Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5. -

    Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

    Ps. Ik ben zelf niet het topicopenster, maar je kunt altijd nog dingen vragen/zeggen tegen de huidige openster; Sangarios.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Liam Oliver Sanz

    Ik knik en glimlach naar Joan. Ze was.. Apart? Ik weet het niet ze was anders dan andere meisjes laat ik het zo zeggen. Ik laat mijn blik over Maxime glijden en glimlach flauwtjes. De meeste andere jongens zouden het opgeven als een meisje zo deed maar ik vond het eerder een uitdaging.

    Dustin Samuel Jones

    Ik loop gewoon ergens naar toe en dans zowat een beetje totdat ik tegen een jongen aanbots, [Liam]. Ik sta op, 'Sorry,' zeg ik dan snel.

    Alexis Mia Averyn

    Ik glimlach, 'Ik doe dus Dans en Zang, maar ik speel dus ook gitaar,' glimlach ik. 'Ik doe verschillende dansstijlen, van alles zo wel wat, Latin, hip-hop, jazz ballet.' grinnik ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    Ik word uit mijn gedachten gehaald als een jongen tegen me aan botst. 'Sorry' Zegt hij snel. Ik zucht geiriteerd. 'Geeft niet laat het maar,' Antwoord ik en doe een poging tot glimlachen.

    Maxime Milla Fowler
    Mijn ogen glijden naar Joans tas als ze mijn armen loslaat en deze daarnaartoe verhuizen. Ditmaal haalt ze een blikje bier uit haar tas. Wat heeft ze daar toch allemaal inzitten? Drinken is eigenlijk verboden op deze school, maar ik besluit er niets van te zeggen. Joan is stoer en ik wil niet als een braaf schoolmeisje overkomen.
    'Oh, ja,' zegt Tyler dan om de stilte te doorbreken. 'Ik wilde nog zeggen dat ik je spullen al op je kamer heb gezet. Kamer een slaap je, samen met, eh, iets met een C.' Ik zie dat hij nadenkt en schudt zijn hoofd als hij het niet meer weet. 'Ik ben het kwijt.'
    'Maakt niet uit,' antwoord ik. 'Heel lief dat je dat hebt gedaan. Hé, waarom gaan we zo niet iets drinken, om het nieuwe jaar in te leiden,' stel ik dan voor en kijk naar Joan. 'Ga je ook mee dan? Is leuk!' probeer ik haar te overtuigen. Tyler lacht. 'Ik doe mee en ik neem Liam ook mee, of hij nu wil of niet.'
    Bah, het maakt me niet uit of hij wil of niet, ík wil het niet. Heeft Tyler nu echt niet door dat ik hem niet mag, of doet hij het gewoon expres?


    everything, in time

    Dustin Samuel Jones

    Ik kijk de jongen aan. 'Zal wel,' zeg ik dan en haal mijn schouders nonchalant op. 'Dustin Jones,' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Liam Oliver Sanz

    'Ik ben Liam.' Antwoord ik en draai me om als Tyler iets zegt. 'Ik doe mee en ik neem Liam ook mee, of hij nu wil of niet.' Ik glimlach en knik. 'Sound like a plan.' Ik grijns en kijk naar Tyler.

    Joan Alexis Moore.
    Mijn hart begon wat rustiger aan te doen, totdat een andere jongen tegen Liam aanbotste. Weer schrok ik, en ik zette van de schrik een stap achteruit. 'Oh, ja, ik wilde nog zeggen dat ik je spullen al op je kamer heb gezet. Kamer een slaap je, samen met, eh, iets met een C.' Tyler schudde zijn hoofd. 'Ik ben het kwijt.' Zei hij toen. Maxime zei dat het niets uit maakte, en dat het lief van hem was. Het was zeker lief van hem, maar de hoeveelheid aan jongens was mij nu te veel. Zenuwachtig keek ik de jongens aan, maar probeerde dit niet te laten merken, ik hield ze goed in de gaten. Niet dat ze onverwachte bewegingen gingen maken, want dan zou ik hier zo snel mogelijk weg zijn. Ik nam nog een slok van mijn bier. 'Hé, waarom gaan we zo niet iets drinken, om het nieuwe jaar in te leiden,' stelde Maxime voor. Verbaasd keek ik Maxime aan. Nee, Maxime, alsjeblieft niet. Had dit juist niet gezegd. Dit gaat een beetje te ver voor me.. 'Ga je ook mee dan? Is leuk!' Zei Maxime, terwijl ze me aankeek. Met mijn ogen en gezicht maakte ik zo'n soort beweging met 'wathe-heck zij nou weer zei, en waarom'.. 'Ik doe mee en ik neem Liam ook mee, of hij nu wil of niet.' Great, dat is wat ik wilde horen. Dacht ik sarcastisch. Dankjewel God. En ik richtte mijn gezicht snel naar boven. Je zit me niet echt mee hé. Oh, Dave. Red me alsjeblieft.
    'Ehh. Yeah.. Sounds like fun.' Mompelde ik sarcastisch.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eliza Josey Willows

    Ik luister stilletjes naar Alexis, die het meisje antwoord op haar vraag. Mijn blik gleed ondertussen weer een keer door de kantine heen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Oke, what the fuck moet ik met Dylan aan...Dustin staat nu bij Liam..maar heeft ook niet veel te zeggen,']


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Oke, what the fuck moet ik met Dylan aan...Dustin staat nu bij Liam..maar heeft ook niet veel te zeggen,']

    Haha, ik snap die hele kamerindeling niet als ik naar de jongens kijk.. Deelt Dylan of Dustin nou een kamer met Tyler, de broer van Maxime? Want dan kun je je vragen aan Tyler of hij met je een kamer deelt? Tenminste, met die personage dan. Snap je?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [ Oh ja klopt beide mijn personages delen een kamer met Tyler alleen..Dustin Tyler F en Dylan Tyler L XDXD]

    Dustin Samuel Jones

    Als ik achter me kijk zie ik Dylan staan ik roep hem erbij.

    Dylan Drew Dawson

    'Yo,' zeg ik dan tegen Dustin. Ik kijk en zie dat we al met een groep staan, 'Dylan Dawson,' zeg ik dan snel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Bah, ik had net een lange reactie en toen dumpte internet me weer. Dan ga ik toch echt eerst slapen, sorry, morgen weer vroeg naar school.:'D
    Slaap lekker allemaal!]


    everything, in time

    Humble schreef:
    [Bah, ik had net een lange reactie en toen dumpte internet me weer. Dan ga ik toch echt eerst slapen, sorry, morgen weer vroeg naar school.:'D
    Slaap lekker allemaal!]

    Haha, oke. Nouja, dat maakt niet uit! Ik zie wel wanneer je je reactie hebt gedumpt, en dan zal ik terug reageren. C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 22:59 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Oke, what the fuck moet ik met Dylan aan...Dustin staat nu bij Liam..maar heeft ook niet veel te zeggen,']


    [stuur anders een van de twee naar de tafel met Alexis, Eliza en Chiya ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'