• Do you want to live your dream?

    Art Academy



    Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ 
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

    Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

    Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5. -

    Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

    Ps. Ik ben zelf niet het topicopenster, maar je kunt altijd nog dingen vragen/zeggen tegen de huidige openster; Sangarios.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dylan Drew Dawson

    Ik trok even mijn, denk gezicht en dacht toen na, 'Van alles en nog wat, het is vooral gericht op muziek, dans en toneel dus eigenlijk niet veel,'


    [ OH. dat rijmt..]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chiya Amorina Hoshi
    'Jullie hebben dan zeker geen Just Dance 3?' vroeg ik bloedserieus. Nou, ongeveer dan.

    [Helaas, dat rijmt niet (;]

    Dylan Drew Dawson

    Ik grinnik, 'Misschien, iedere zaal heeft toch zijn eigen soort van woonkamer ruimte,' Ik dacht na en het klonk heel vaag, 'In ieder geval onze jongens verdieping heeft er één en we hebben een wii dus kom,' zei ik toen en trok haar op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Maxime Milla Fowler
    'Ik vind het goed van je dat je aardiger tegen me probeerd te doen.' O, wat zegt hij dat mooi "probeert". Ik probeer niets, ik doe het gewoon. Dan vraagt hij of ik nog veel contact heb met Sofie. Ik haal mijn schouders op.
    'Niet zo heel veel, we bellen, sms'en en msn'en nog wel, maar ik zie haar niet meer zo vaak. Nadat het uit was met jou is ze naar een andere school gegaan, aan de andere kant van dit stomme land. Ze was er echt kapot van. Aan de ene kant snap ik dat wel, maar aan de andere kant begrijp ik niet hoe je zo kapot kan zijn van een jongen.' Om maar te stoppen met praten neem ik snel een slok ice-tea. Dat spul is echt heerlijk!


    Tyler Samuel Fowler
    Ik laat de preek van de directrice rustig over mij heen komen. Wat een gezeik, maar het interesseert me gewoonweg niet, omdat ik weet dat Joan en ik niets fout hebben gedaan. Die gast verdiende het gewoon. Pardon, verdient.
    Dan begint de directrice tegen Joan te schreeuwen en zegt: 'Ik ben wat aan het vertellen. Dit is geen tijd om naar je vriend of naar jongens te staren.' Haha, da's een goeie, "vriend". Joan en ik? Nee, dat zie ik nog niet zo gebeuren. Niet met iemand die zó eigenwijs is. Hoewel ze niet lelijk is, zeker niet. Godsamme, Tyler, dit is niet echt het juiste moment hierover na te denken.
    De directrice blijft maar tegen Joan bezig en het wordt echt oneerlijk nu. Joseph komt er veel te makkelijk vanaf zo en Joan komt over als de badgirl, terwijl zij juist het slachtoffer is.
    Uiteindelijk krijgen we een waarschuwing, wat me nog reuze meevalt. Natuurlijk ga ik hier niet tegenin, beter een waarschuwing dan bijvoorbeeld corvee. Bah, schoonmaken, dat is vrouwenwerk.
    Joan vraagt of we kunnen gaan en haar stem klinkt duidelijk geïrriteerd. Volkomen terecht, vind ik, al moet ik niet zeiken want ik heb de hele tijd nog niets gezegd. Mijn neus doet pijn.
    'Ja, nu kunnen jullie gaan. Terwijl er nog iemand wat te vertellen heeft?'
    'Ja ik.' Het is even stil, mijn stem klinkt volgens mij echt heel debiel nu en ik weet niet eens waarom ik dat zojuist heb gezegd. Ik sta uiteindelijk op en zoek even naar woorden.
    'Mevrouw, met alle respect, maar ik vind dit niet eerlijk tegenover Joan. U schildert haar af als een of ander monster terwijl zij,' hierbij wijs ik even naar Joan, waarnaar mijn vinger naar Joseph glijdt. 'Zijn slachtoffer is. Niet andersom.' 'Beschuldig je mij nu van voortrekkerij, Fowler?' 'Mijn naam is Tyler. En nee, dat doe ik niet. Maar dat u erover begint, wil wel wat zeggen.' Ze kijkt me nu aan met een blik alsof ze me zou vermoorden als ze dat zou mogen en snel trek ik Joan aan haar arm op.
    'Weet u wat? Wij gaan er wel vandoor. Via de schoolarts, volgens mij is mijn neus gebroken,' sluit ik mijn verhaal af en snel duw ik Joan de kamer uit.


    everything, in time

    Eliza

    'Echt heel erg bedankt,' glimlach ik, als ik de dans nog een paar keer heb herhaald met het nieuwe stuk van Dustin erin. 'Weet jij trouwens al wat je gaat doen voor het jaarstuk?' vroeg ik hem terwijl ik mijn shirt uitdeed omdat deze wat klam was geworden van het zweet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Liam Oliver Sanz

    'Niet zo heel veel, we bellen, sms'en en msn'en nog wel, maar ik zie haar niet meer zo vaak. Nadat het uit was met jou is ze naar een andere school gegaan, aan de andere kant van dit stomme land. Ze was er echt kapot van. Aan de ene kant snap ik dat wel, maar aan de andere kant begrijp ik niet hoe je zo kapot kan zijn van een jongen.' Ik antwoord niet echt. ik had niet gedacht dat ze er zó erg mee zat. Een week na onze break-up kreeg ik nog een foto van haar waarop ze zoenend met een jongen haar middel vinger op stak. Hier over zei ik maar niets. 'Oke.' Ik neem een slok cola. Dit begon ongemakkelijk te worden. Het liefst wil ik nu muziek maken maar de kans dat ze me dan gaat uitlachen is volgens mij erg groot. Ik ben niet zo'n spontaan iemand die optreed voor mensen. Ik speel alleen op mijn kamer en zing pas als ik het huis voor mezelf heb.

    Dustin Samuel Jones

    'Ik dacht eraan om hip hop en modern te combineren,' zeg ik dan. 'Ik ben er al aan begonnen maar ben nog steeds niet klaar,' zeg ik dan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eliza

    'Hiphop en modern,' herhaalde ik zacht en keek even bedenkelijk. 'Precies het twee uiterste wat je bij elkaar wilt voegen, is moeilijk maar kan wel iets mooi's worden,' zei ik en keek even naar hem op terwijl ik op de grond ging zitten. Vervolgens liet ik me onderuit zakken waardoor ik met mij rug op de koude vloer lag, iets wat wel verkoelend aanvoelde. 'Mag ik zien wat je al hebt?' vroeg ik hem daarna.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Joan Alexis Moore.
    'Ja ik.' Zei Tyler opeens. Ik was stil. Die gast ook, maar waarschijnlijk heeft hij mij en Tyler vlak voor dit gesprek gewoon zwart gemaakt. Wat heeft die Tyler eigenlijk te vertellen? Vast niets belangrijk, toch? 'Mevrouw, met alle respect, maar ik vind dit niet eerlijk tegenover Joan. U schildert haar af als een of ander monster terwijl zij,' hierbij wijst hij even naar mij, en daarna gaat zijn vinger naar de gast. 'Zijn slachtoffer is. Niet andersom.' Waarom doet hij dit? Het maakt toch helemaal niets uit. Ik ben al blij genoeg met dat we eraf komen met een waarschuwing. De directrice kijkt Tyler nu kwaad aan, en haar bril doet ze weer goed op haar neus. 'Beschuldig je mij nu van voortrekkerij, Fowler?' 'Mijn naam is Tyler. En nee, dat doe ik niet. Maar dat u erover begint, wil wel wat zeggen.' Haar ogen schieten nu vuur, en als ze kon had ze Tyler aangevallen. 'Weet u wat? Wij gaan er wel vandoor. Via de schoolarts, volgens mij is mijn neus gebroken,' sloot hij zijn verhaal af, en hij duwde mij snel de kamer uit. 'Hee, wacht eens mooie jongen. Duw me niet zo,' zei ik tegen hem. En ik stopte met lopen. Ik hoorde de jongen nog zeggen dat hij nog met de directrice wilde praten, en de deur ging dicht. 'Wat een slijmbal is die gozer zeg! Ulgh,' Ik maakte een kotshalsneiging. 'Ik haat zulke gozers.' De herinnering van Dave kwam weer terug, en ik stopte met lopen. Oké. Ik zet me erover heen. En wel, nu. Ik sloot mijn ogen even, en opende ze toen. 'Waar is de schoolarts dan?' Vroeg ik om over een ander onderwerp te praten. Als we hier over bleven praten dan kwam het niet goed.
    Ik stopte weer, en draaide me om naar Tyler. 'Oh,' Ik kuchtte even. En keek hem aan. 'Dankjewel voor ehh.. daarnet.' Mompelde ik zachtjes. Ik hield er niet van als ik iemand moest bedanken. Dit is dan ook echt een van de eerste keer dat ik dat zeg tegen iemand.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dustin Samuel Jones

    'Het is ook moeilijk, maar het is anders en daar ga ik voor.' zeg ik dan. Ze vraagt als ze wat mag zien, 'Is goed,' zeg ik dan terwijl ik mijn cd uit mijn sporttas zoek. Als ik het heb gevonden zet ik het erin. Ik wacht af en begin daarna te dansen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eliza

    Zodra hij zei dat ik het wel mocht zien duwde ik me weer overeind maar bleef wel op de grond zitten. Zijn muziekkeuze beviel me wel en naarmate de dans vorderde kon ik het niet helpen hem met veel bewondering an te kijken. Zijn passen van hiphop naar modern liepen vloeiend over elkaar heen en gaven de dans echt iets speciaals. 'Dat is echt super,' reageer ik en maak een klein aplausje als hij klaar is.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dustin Samuel Jones

    Ik stopte, 'Dankjewel, en dit is alles wat ik tot nu toe nog heb,' zeg ik dan zuchtend. 'Ik probeer gewoon anders te zijn dan de anderen, misschien heb ik daarom ook voor modern gekozen toen ik klein was,' zeg ik dan peinzend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eliza

    'Wel, het maakt je inderdaad net iets anders dan een andere,' reageerde ik en glimlachte even. 'Gemiddeld ligt de dansstijl van jongens in de hip hop of breakdance, maar het maakt je niet minder,' voeg ik eraan toe. 'Dansen ze in je familie nog meer?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dustin Samuel Jones

    'Ik zou ook niet als meer behandeld willen woorden,' glimlachte ik toen. 'Bij mij in de familie zijn ze vooral muzikaal, het dansen doen echt alleen mijn zusje en ik,' glimalchte ik toen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chiya Amorina Hoshi
    'Ik maakte maar een grapje, eigenlijk. Maar oké,' zei ik en liep mee.