• Hey!
    Ik heb een idee voor een verhaal in mijn hoofd, maar daar heb ik nog vrij veel personages voor nodig. Aangezien ik daar niet heel goed in ben, ben ik benieuwd of jullie goede ideeën hebben!

    Het verhaal zal gaan over een soort wereldreis. Één persoon begint en in elk land waar ze komt pikt ze iemand op, die dan met haar mee reist. Wat ik dus zoek zijn personages uit die landen waar het beginpersonage langs komt. Dit mag uit elk land, over de hele wereld zijn. Ik heb nog niet bepaald welke landen er bij moeten dus jullie zijn daar helemaal vrij in!

    Goed, ik ben heel benieuwd of jullie leuke ideeën hebben, probeer de beschrijvingen zo duidelijk mogelijk te maken, dan heb ik een beter beeld bij het personage (:

    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Familie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (met foto!):
    Extra:

    Het mag dus echt alles zijn, jongen/meisje, hetero/homo, alle geloven mogen, of juist niet gelovig, bitch/doetje/nerd/stoer, alles =]
    [update] Ik heb nu een heel stel meisjes ingestuurd gekregen! Zijn er mensen die nog jongens in aanbieding hebben, een wereldreis met enkel dames wordt een bitchfight hihi!

    a massive thankyou!

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 12:49 ]

    Volledige naam: Richard Parker
    Roepnaam: Richard
    Leeftijd: 21
    Nationaliteit: Nieuw Zeeland
    Familie: Opgegroeid met een jonger broertje Daniel (18) en zusje Charlotte (15), bij zijn ouders. Ze woonde vlak aan het strand in een groot huis.
    Innerlijk: Van jongst af aan heeft hij al heel veel energie. Om al deze energie kwijt te kunnen sport hij erg veel. Hij loopt iedere ochtend hard, nog voordat hij ontbeten heeft, en hij gaat ook bijna elke dag naar de sportschool. Verder is Richard erg avontuurlijk. Al eens eerder is hij een wereldreis gaan maken en hij wil dat maar al te graag nog een keer doen. Hij is overal voor in en deinst niet snel terug.
    Uiterlijk (met foto!):


    Hij is lang (1,89 m), breed gebouwd en gespierd. Zijn huid heeft een getinte kleur van de zon. Zijn ogen zijn blauw en hij heeft donkerbruin haar en een beginnende baard.
    Extra: Richard spreekt meerdere talen waaronder Engels, Spaans en Frans

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 19:02 ]


    -

    Volledige naam: Evangelina Archangelos
    Roepnaam: Evangelia, bijnaam Evia.
    Leeftijd: 18
    Nationaliteit: Griekenland
    Familie: Evangelia woont bij haar vader, haar moeder was gestorven na Evangelia's geboorte door de steek van een giftig insect.
    Innerlijk: Evangelia is een vrij gesloten, niet vertrouwend meisje. Haar leven in Griekenland is heel zwaar. Ze woont samen met haar vader in een klein huis, omdat ze bijna geen geld hebben. Vaak treed Evangelia met de straatmuzikanten op het dorpsplein op om geld op te halen, omdat ze heel goed kan dansen en zitten. Maar wanneer je haar echt leert kennen, is ze heel vriendelijk en trouw en kun je echt met haar lachen.
    Uiterlijk (met foto!):


    Evangelia is ongeveer 1.75 en heeft een mooi lichaam. Ze is licht getint en heeft lange blonde lokken. Ze is vrij knap en heeft hele mooie lichtgroene ogen omlijst met lange donkere wimpers, en volle rode lippen.
    Extra: Ze heeft een tattoo van een vlindertje op haar enkel en gelooft in oude griekste Mythes en Goden.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 19:50 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Volledige naam: Armando Nicolas Fernandez.
    Roepnaam: Armando
    Leeftijd: Armando is 18 jaar.
    Nationaliteit: Spaans.
    Familie: Armando is de zoon van de Spaanse 40-jarige Deborah Fernandez. Zijn vader heeft hij nooit gekend. Armando woont nu bij zijn moeder, zijn tante, oom, zusje en neefje. Zijn tante is de 35-jarige Benita Luna - Fernandez. Benita is het zusje van Deborah. Zij is getrouwd met de 35-jarige Carlos Luna. Armando heeft nog een zusje : de Inez & Haimy Fernandez. Dit is een tweeling van 7 jaar. Hun vader heeft wel een tijdje bij hen gewoond, maar is 2 jaar geleden ook vertrokken. Benita & Carlos hebben samen een zoontje, Noury Luna van 4 jaar, Armando's neefje.
    Innerlijk: Armando is een lieve jongen. Hij kan stoer overkomen en een grote mond hebben, maar daarachter zit een klein hartje. De grote mond komt vooral door zijn latino temperament. Dat zit gewoon in hem en dat heeft de rest van zijn familie ook. Het is dus ook nooit rustig daar. Armando is heel direct en recht voor zijn raap. Hij heeft er geen moeite mee zijn gevoelens te laten zien en zijn mening te geven. Hij is ook heel openlijk over zijn leven.
    Uiterlijk (met foto!):


    Extra: Armando is gay. Hij heeft nog maar net een relatie met de 17-jarige Enrique Flores.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 19:26 ]


    Tell me about it, stud.

    Wil je het trouwens laten weten als je begint?


    -

    Zal ik doen!
    Dankjewel weer allemaal =D

    Volledige naam: Trevor Edward Thompson
    Roepnaam: Trevor
    Leeftijd: Trevor is achttien jaar en verjaart op 1 februari.
    Nationaliteit: Amerikaans
    Familie: Trevor is opgegroeid in het stadje Cambridge in de staat Massachusetts. Hij woont samen met zijn ouders, jongere zusje en hond in een zeer groot huis, wat zich in een van de buitenwijken van de stad bevind.
    Zijn vader, de zevenveertigjarige Jerry Thompson, is werkzaam als arts. Door zijn drukke baan is hij heel erg weinig thuis. De drieënveertigjarige Adriana Ryan - Thompson is een drukke zakenvrouw. Ook zij is maar weinig thuis. Trevor heeft nog een klein zusje, Darlene, van zes jaar. Hij zet zijn zusje altijd op de eerste plaats. De persoon die het huis schoonmaakt en tevens Darlene iedere dag naar school brengt en weer ophaalt en af en toe op haar past heet Kelsey. Trevor kent haar al vanaf kleins af aan.
    Innerlijk: Trevor kun je het beste beschrijven als een feestbeest. Daar waar een feestje is, is Trevor. Het is voor hem dan ook niets om stil te zitten. Hij houdt ervan om gewoon helemaal los te gaan. Dit is dus de reden dat hij op wereldreis wil gaan, hij wil lekker feesten in allerlei clubs over de hele wereld.
    Trevor is een zeer spontane en vrolijke jongen. Hij lacht erg veel en omdat zijn lach erg aanstekelijk is zorgt hij er altijd voor dat een kwart van de klas de slappe lach heeft. Overigens is hij niet erg ijverig. Hij doet weinig voor school, maar komt toch altijd thuis met goede punten. Hoe hij het voor elkaar krijgt weet hij zelf ook niet.
    Trevor is iemand die zijn emoties niet voor zich kan houden. Als hij verdrietig is of ergens mee zit vertelt hij dat in de meeste gevallen direct. Ook kan hij niet erg goed liegen. Als je hem een beetje goed kent kun je vertellen wanneer hij aan het liegen is of niet.
    Tot voorheen wist nog niemand dat Trevor op zijn eigen geslacht valt. Op school stond hij bekend als een meidenverslinder. Ieder weekend vond hij wel weer een nieuwe chick, soms zelfs twee of meer, om de nacht mee te delen. Sinds dat er bekend werd dat hij homo was is zijn populariteit het zand in gedrukt. Hij krijgt weinig tot geen aandacht meer van de meisjes, maar dat boeit hem niet. Hij heeft Marvin en dat is meer dan genoeg.
    Uiterlijk (met foto!):


    Harry Styles
    Extra: Trevor heeft al bijna 8 maanden een relatie met de twintigjarige Marvin Smith. Een tijdje geleden zag hij Marvin met een andere jongen stond te rotzooien. Sindsdien doet Trevor een beetje afstandelijk tegenover Marvin. Ook vertelt hij hem niet meer alles. Zo weet Marvin ook niets over Trevor's idee om de wereld rond te reizen.


    There is nothing more badass than being yourself

    Volledige naam: Bjørn Ole
    Roepnaam:Bo
    Leeftijd:16
    Nationaliteit: Noor (noorwegen)
    Familie:Bjørn woont alleen (stel voor dat da bij deze mag in Noorwegen)
    Innerlijk: Harde bolster met een zachte binnenkant
    Uiterlijk (met foto!):


    Extra:Hij kan onvriendelijk overkomen maar bedoeld het helemaal niet zo


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik vul er straks wel eentje in :)


    sometimes it's hard to live. but if you try, you'll live trough it

    Ik ben nog steeds op zoek =D
    Ben inmiddels begonnen met schrijven, maar zoek nog wel personages =D

    Hopelijk zet je het verhaal snel online (:


    -

    Volledige naam: jace merai
    Roepnaam: jace
    Leeftijd: 18
    Nationaliteit: italiaans
    Familie: hij woont op zichzelf
    Innerlijk: jace is een echte lieve jongen. als iemand nieuw is voor hem kan hij wel eens onvriendelijk doen, maar bedoelt het niet zo. als ze hem vervelen of pesten schiet hij wel eens uit. daarom vinden anderen hem ook vreemd als ze hem ontmoeten. als ze hem beter kennen, vinden ze een beschermer in hem. hij houd ook van sport,maar heeft daar niet zoveel tijd voor.
    Uiterlijk (met foto!):


    jace heeft bruine ogen en zwart haar. hij is gespierd en is een beetje bruin, dat komt vanwege de zon.
    Extra: ondanks dat hij in italië woont kan hij een beetje italiaans, maar hij spreekt het niet vloeiend. wel spreekt hij vloeiend engels met een italiaans accent.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 9:58 ]


    sometimes it's hard to live. but if you try, you'll live trough it

    Volledige naam:justin taylor love
    Roepnaam:justin
    Leeftijd:18
    Nationaliteit:brazielle
    Familie:is allemaal dood. daarom gaat hij ook op wereld reis.
    Innerlijk:hij is een liefe jongen. hij doet niet graag meisjes pijn. maar als hij dat wel doet vergeeft hij nooit. hj\ij vecht ook voor zijn wil. zijn strerrenbeeld is daarom en om nog veel andere reden:leeuw.
    Uiterlijk (met foto!):


    Extra:////

    Heb je nog een boy nodig?
    Dan wil ik er nog wel invullen.


    Tell me about it, stud.

    Graag :D

    Ik kan deze week het verhaal waarschijnlijk niet online zetten. Ik ben mijn computer een week lang kwijt.
    Ik zal wel proberen zo veel mogelijk te schrijven..

    ^Ah.. Dat is balen.
    Als je nog een bepaalde rol nodig hebt. Zeg het maar ;)


    -