• Hey!
    Ik heb een idee voor een verhaal in mijn hoofd, maar daar heb ik nog vrij veel personages voor nodig. Aangezien ik daar niet heel goed in ben, ben ik benieuwd of jullie goede ideeën hebben!

    Het verhaal zal gaan over een soort wereldreis. Één persoon begint en in elk land waar ze komt pikt ze iemand op, die dan met haar mee reist. Wat ik dus zoek zijn personages uit die landen waar het beginpersonage langs komt. Dit mag uit elk land, over de hele wereld zijn. Ik heb nog niet bepaald welke landen er bij moeten dus jullie zijn daar helemaal vrij in!

    Goed, ik ben heel benieuwd of jullie leuke ideeën hebben, probeer de beschrijvingen zo duidelijk mogelijk te maken, dan heb ik een beter beeld bij het personage (:

    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Familie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (met foto!):
    Extra:

    Het mag dus echt alles zijn, jongen/meisje, hetero/homo, alle geloven mogen, of juist niet gelovig, bitch/doetje/nerd/stoer, alles =]
    [update] Ik heb nu een heel stel meisjes ingestuurd gekregen! Zijn er mensen die nog jongens in aanbieding hebben, een wereldreis met enkel dames wordt een bitchfight hihi!

    a massive thankyou!

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 12:49 ]

    Hmm ik ben eigenlijk nog wel op zoek naar meisjes en jongens uit het Afrikaanse continent of oost Europa?
    En ehm, zuid Amerika heb ik geloof ik ook niet niet zo veel.
    Maar vooral Afrika wil ik graag nog iemand vandaan :D

    Volledige naam: Bailey Odili
    Roepnaam: Bailey
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Zuid Afrika
    Familie: Ze woont bij haar ouders in huis. Haar vader komt uit Zuid Afrika en haar moeder is een Engelse, die naar Zuid Afrika is verhuist. Ze heeft nog twee jongere broertjes (14 en 17) en één oudere broer (22). Ze wonen in één van de rijke buurten in Zuid Afrika.
    Innerlijk: Bailey is een vrolijke meid, die weet wat ze wil. Ze is zelfverzekerd en heeft altijd haar woordje klaar. Ze is altijd omgeven door mensen en nooit alleen. Doordat haar ouders geld hebben is ze een tikkeltje verwend. Hierdoor heeft ze regelmatig ruzie met haar ouders, die vinden dat ze zich ook moet kunnen redden zonder alle luxe. Om te bewijzen dat ze dat kan besluit ze dat ze iemand gaat zoeken die met haar mee wil op wereldreis.
    Uiterlijk (met foto!):

    Bailey heeft lang stijl donker bruin haar en een getinte huid. Haar ogen zijn bruin en meestal in een natuurlijke tint opgemaakt.
    Extra: Ze is bang voor onweer

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 20:09 ]


    -

    Volledige naam: Asgedom Robinson
    Roepnaam: Asge
    Leeftijd: 19 jaar
    Nationaliteit: Zimbabwe
    Familie: Asgedom is wees. Zijn vader is gestorven aan aids en zijn moeder is overleden bij de geboorte van Asge's zusje Whalifa. Asgedom heeft eerst in een weeshuis gewoond van zijn 6e tot zijn 16e. Toen is hij de straat opgegaan. Nu werkt hij als vuilnisjongen en woont hij bij zijn baas. Hij wil genoeg geld sparen, zodat hij en Whalifa kunnen vluchten naar een rijker land.
    Innerlijk: Asge is een vechter. Opgeven kent hij niet en dat doet hij dan ook niet. Hij vecht voor zichzelf en zijn zusje. Hij komt op voor anderen en kan niet tegen onrecht. Hij heeft een stem en wilt die graag laten horen. Hij is een lieve jongen en gaat respectvol met anderen om.
    Uiterlijk (met foto!):


    Extra: Zijn baas heeft hem een keer mishandelt en Asge wil niets liever dan weggaan. Maar hij heeft het kleine beetje geld dat hij per dag verdient te hard nodig.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 19:45 ]


    Tell me about it, stud.

    Volledige naam: victor solakva
    Roepnaam: vick
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: russisch
    Familie: Hij heeft behalve zijn 88 jarige opa (waar hij bij woont) met de hele familie ruzie hij moest van hun studeren maar hij wou liever zinjn droom achterna stylist of muziekant worden
    Innerlijk: Verlegen maar heel zelfstandig, hij doet veel met mode en muziek en dat is ook een van zijn bezigheden (HIj is geen homo)Hij komt vriendelijk over en heeft veel vrienden
    Uiterlijk (met foto!):


    Extra: Hij was verslaafd

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 18:21 ]


    o(¤_¤)o

    Hey allemaal,
    ten eerste, sorry sorry sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Nogal wat problemen thuis.. nu gaat het weer beter dus ga nu echt beginnen. Ik ga tevens ook weer meer One-shots proberen te schrijven -voor de mensen die die lezen-

    Ten tweede,
    super bedankt voor de personages! Als er nog mensen zijn die graag nog wat in willen sturen, dat mag!

    Tenslotte,
    Ik wil even laten weten dat ik ben begonnen met schrijven, maar dat ik het begin al 300 keer opnieuw heb geschreven omdat ik het niet goed krijg haha! Dus daar ga ik nog even mee ruziemaken en dan hoop ik snel te kunnen beginnen!

    xInspiration schreef:
    Hey allemaal,
    ten eerste, sorry sorry sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Nogal wat problemen thuis.. nu gaat het weer beter dus ga nu echt beginnen. Ik ga tevens ook weer meer One-shots proberen te schrijven -voor de mensen die die lezen-

    Ten tweede,
    super bedankt voor de personages! Als er nog mensen zijn die graag nog wat in willen sturen, dat mag!

    Tenslotte,
    Ik wil even laten weten dat ik ben begonnen met schrijven, maar dat ik het begin al 300 keer opnieuw heb geschreven omdat ik het niet goed krijg haha! Dus daar ga ik nog even mee ruziemaken en dan hoop ik snel te kunnen beginnen!




    Ik vul ermorgen denk ik eentje in (:

    Volledige naam: Jin Kim Zhang
    Roepnaam: Jin
    Leeftijd: Jin is 20 jaar.
    Nationaliteit: Koreaans Maleisië
    Familie: Jin is de dochter van de 46-jarige clubeigenaar Kenen de 43-jarige chirurg Kim. Jin woont in een dorpje net buiten Kuala Lumpur en kreeg daar privéschool. Haar ouders vonden Kuala Lumpur namelijk te gevaarlijk, om Jin daar alleen naar school te laten gaan. Maar toen Jin 18 werd moesten haar ouders er toch aan geloven. Jin studeert nu in Kuala Lumpur en woont op haar kamers. Haar ouders komen haar bijna elke dag bezoeken. Ze werken beide in de stad : Haar vader heeft er een club en haar moeder werkt in het ziekenhuis van Kuala Lumpur. Ze zijn erg bang hun dochter te verliezen. Dit komt doordat ze Jins broer zijn verloren. Hij is overreden. Jin was toen nog maar 2 jaar en kan zich er bijna niks van herinneren.
    Innerlijk: Jin is erg spiritueel aangelegd. Ze gelooft in karma en probeert daarom ook zo goed mogelijk te leven. Ze gelooft namelijk dat wanneer je iets slechts doet, dat je het later in je leven terugkrijgt. Hierdoor kan ze bijna geen medelijden hebben met anderen. Die hebben het verdient, zegt ze dan. Ze is niet erg meelevend en kan zich slecht verplaatsen in anderen. Dit is meteen wel de slechtste eigenschap van Jin. Ze is erg met zichzelf bezig en anderen interesseren haar niet zo. Hierdoor is ze wel erg zelfverzekerd ; ze zit er niet mee als anderen haar niet mogen. Wanneer ze iemand nieuws ontmoet, is ze niet meteen enthousiast. Ze scant mensen graag eerst, om te zien wat voor types het zijn. Jin zegt wel aardig wat zelfkennis te hebben.
    Uiterlijk (met foto!):


    Uee
    Extra: Door haar spiritualiteit is Jin ook geïnteresseerd in het hindoeïsme. Ze zal zich niet zozeer hindoe noemen, maar ze is er wel mee bezig. Zo gelooft ze ook dat mediteren haar hoofd leegmaakt, dit doet ze dan ook zo vaak mogelijk. Ook probeert ze te leven volgens de leer van het hindoeïsme. In Maleisië is lang niet iedereen hindoe, een groot deel is moslim of boeddhist. Hierdoor komt Jin er niet echt openlijk vooruit.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 21:05 ]


    Tell me about it, stud.

    Als ik vandaag of morgen tijd heb, maak ik er eentje voor je (: Ten minste, als je nog nodig hebt?
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 16:36 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Volledige naam: Ann-Leigh Violette Wickson
    Roepnaam: Ann (spreekt uit: En)
    Leeftijd:17
    Nationaliteit: Brits - maar woont in Turkije.
    Familie: Ouders verongelukt tijdens de vliegtuigcrash op de twintowers in September 2001. Woont nu in een internaat.
    Innerlijk: Onzeker meisje, Kan bijdehand overkomen, maakt daarin tegen wel snel vrienden.
    Uiterlijk (met foto!):
    http://weheartit.com/entry/23074137/via/nakuux
    Extra: Heeft een tatoeage aan de binnenkant van haar linkerbovenarm. Ter herrinnering aan de dood van haar ouders. Veel van liefde heeft ze niet gekregen en ze durft zich aan niemand te binden, bang zijn dat ze hen vroeg of laat weer zal verliezen.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 16:46 ]


    LMTD.

    Volledige naam: Aiden Nathaniel van der Woodsen.
    Roepnaam: Over het algemeen word Aiden gewoon bij zijn hele voornaam genoemd, want hij vind niet echt dat zijn naam goed af te korten is. Als zijn vrienden hem willen plagen noemen ze hem wel eens 'Aidie' of iets dergelijks.
    Leeftijd: Hij is nu 17 jaar oud en hij werd geboren op 14 juli.
    Nationaliteit: Aiden is geboren en getogen in Australië. Brisbane, om precies te zijn. Hij vind het erg fijn om daar te wonen en doet dat ook met plezier. Uiteindelijk wilde hij ook graag wat verandering. De familie van der Woodsen is een rijke familie met veel aanzien en een groot huis.
    Familie: De familie van der Woodsen heeft al járen lang veel aanzien. De oudsten van de familie die nog leven zijn Aiden's opa en oma, Harold en Meredith van der Woodsen. Hun enigste en oudste zoon is Aiden's vader Charles. Hij is een 49-jarige zakenman die hoog op de sociale ladder staat. Charles is getrouwd met de 45-jarige Sarah. Ze werkt parttime in het ziekenhuis en de rest van de tijd maakt ze het huis van onder tot boven helemaal schoon. Aiden was hun oudste kind, hij werd opgevolgd door Sienna van 15 jaar oud. Zij is enorm lui en erg afhankelijk van haar ouders, het liefst geeft ze al hun geld uit. Daarna kwam Olivia van 14 jaar oud. Olivia is erg slim en wilt daarom een hoge opleiding gaan volgen. Het liefste wilt ze haar vader achterna en iets in de zakenbuisiness doen. Als laatste kwam Chloé van 12. Ze is erg eigenwijs en best jongensachtig. Haar ouders vinden dit niet leuk omdat ze altijd gaat voetballen en dan met gescheurde kleding thuiskomt. Ook heeft zij een hekel aan de jurkjes die haar moeder uitzoekt voor haar en weigert die te dragen.
    Innerlijk: Een echte charmeur, een flirt. Bij elk meisje die hij tegenkomt moet hij gewoon een compliment maken. De meeste meisjes vallen direct voor zijn charmes, en uiterlijk, omdat hij altijd zegt wat meisjes willen horen. Dat doet hij niet expres, het is gewoon zijn karakter. Niet dat hij echt met elk meisje een relatie aangaat, maar het is gewoon hoe hij is. Relaties heeft hij niet zo veel gehad, daar is hij veel te voorzichtig voor. 's Ochtends heeft hij wel eens een ochtendhumeur. Dan is hij echt niet te genieten tot een uur of twaalf. Dat komt waarschijnlijk door slaap te kort. Hij blijft 's nachts altijd tot heel laat wakker in zijn bed, dan ligt hij gewoon na te denken. Als hij eens een keer vroeg zou gaan slapen, zou hij minder moe zijn overdag. Helemaal omdat hij de gave heeft om overal in slaap te vallen. Het lijkt ook alsof Aiden altijd aandacht nodig heeft. Hij zoekt altijd aandacht bij iedereen. Al maakt hij grappen of is hij luidruchtig. Hij is altijd graag in het gezelschap van anderen, maar kan het in zijn eentje ook redden. Als mensen een beetje de tijd nemen om hem te leren kennen, zouden ze zien dat hij eigenlijk een hele aardige jongen is. Zelf vind hij dat als mensen niet voor hem de tijd nemen, dat hij ook zijn tijd niet aan hem verspilt. Dat is dan ook iets, hij heeft een enorme hekel aan mensen die zijn tijd verspillen. Zodra hij erachter komt dat mensen dat doen, is hij er klaar mee. Aiden's artistieke kant is iets wat alleen zijn ouders weten, die moedigen hem aan om zo veel mogelijk te tekenen en dat doet hij heel graag. Daarom hangen door heel het huis zijn tekeningen en schilderijen. Hij kan ook echt doodserieus zijn. Als hij gewoon aan het lachen is met zijn vrienden, kan hij ineens omslaan en serieus worden. Aiden is echt een hele rustige jongen thuis als schijn voor zijn ouders, die willen dat het thuis rustig en geordend is, maar als hij bij zijn vrienden is gaat hij helemaal los. Dan kan niemand hem tegenhouden om het niet te doen, zegt hij maar altijd. Altijd kan hij lachen om alles met zijn vrienden, behalve over zijn schilderkunsten. Af en toe kunnen zijn vrienden daar namelijk een beetje om lachen, dan kan hij ineens boos op ze worden en kunnen ze voor de rest van de dag niks goeds meer doen of zeggen.
    Uiterlijk:

    Chace Crawford.
    Aiden's donkere ogen geven altijd een mysterieus effect aan zijn verschijning. Die ogen zijn heel ondoorgrondbaar en je ziet het helemaal niet snel al er iets met hem aan de hand is. Zijn ogen vormen een mooi contrast met zijn haren, die een beetje een honingblond met een gouden glas zijn. In de zomer lijken er meestal highlights in te zitten, die Aiden zelf weet te beschrijven als warm-wit blond. Aiden's blonde haren zitten altijd warrig. Alles wat hij hoeft te doen met zijn haar, als hij uit bed komt, is één keer zijn hand er door heen halen. Voor de rest zit zijn haar dan de hele dag goed. Qua kleding draagt hij veel sneakers. Dat staat voorop. Met zijn sneakers combineerd hij polo's, t-shirts, echt alles. Hij is heel ruimdenkend met zijn kleding en soms draagt hij ook zwartleren motorrijlaarzen, die hun beste tijd hebben gehad en helemaal uitgelopen zijn. Zijn kledingstijl is gewoon wat hij fijn vind zitten. De ene dag is dat een spijkerbroek en een t-shirt en de andere dag is het weer iets anders. Meestal draagt hij wel polo's en bloesjes. Dat zijn toch wel kledingstukken waar hij van houd.
    Aiden's huid heeft een hele lichte ivoorkleur en hoekige vormen, zijn kaaklijn vooral. Alle tekenen van kinderlijkheid in zijn gezicht zijn verdwenen zodra hij zestien jaar werd. Aiden's mond heeft een bleekroze, natuurlijke kleur die gewoon als normaal word gezien door hemzelf. Van nature zijn zijn wangen ook erg bleek, geen blosjes te zien.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 22:54 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old