• Helloo, ik heb een idee voor een story genaamd '101 days till death'. Het gaat over een meisje die nog 101 dagen te leven heeft en allemaal dingen nog wil doen voordat ze dood gaat. Haar vrienden en familie leven dicht om haar heen en willen alles doen om al die dingen mogelijk te maken.
    Is dit een leuk idee? En is er iemand die deze story met mij wil schrijven?


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Als je het goed uitwerkt en het niet al te standaard maakt, denk ik wel dat je er iets leuks van kan maken ja (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Als je het goed uitwerkt en het niet al te standaard maakt, denk ik wel dat je er iets leuks van kan maken ja (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Frodo schreef:
    Als je het goed uitwerkt en het niet al te standaard maakt, denk ik wel dat je er iets leuks van kan maken ja (:

    This, want er zijn al veel van dit soort stories. :')


    Take me to wonderland

    Het is inderdaad een leuk idee, als het een verhaal met onbekende personages zou zijn.
    Misschien is het een leuk idee om voor elk hoofdstuk 1 dag te beschrijven? En aan het einde van ieder hoofdstuk erbij vermeldt van; "Nog ** dagen te gaan" etc.

    Als je het niet te cliché maakt, zou het wel kunnen.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Als je het niet te cliché maakt, zou het wel kunnen.


    Can't control my second personality

    Spotgaai schreef:
    Als je het niet te cliché maakt, zou het wel kunnen.


    26 - 02 - '16

    Loveless schreef:
    Het is inderdaad een leuk idee, als het een verhaal met onbekende personages zou zijn.
    Misschien is het een leuk idee om voor elk hoofdstuk 1 dag te beschrijven? En aan het einde van ieder hoofdstuk erbij vermeldt van; "Nog ** dagen te gaan" etc.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.