• Story.
    Coöperation X is een ondergrondse, criminele organisatie in Amerika die rijk probeert te worden door wapenhandel. Ze plukken jongeren van de straat, brengen ze naar een inrichting, plaatsen een microchip onder hun huid achter hun oor en manipuleren zo hun brein. Vervolgens laten ze hen allerlei geheime opdrachten uitvoeren zoals inbreken op de computer van de president, waardoor oorlog en verderf in de wereld blijven. Iedereen krijgt een codenaam: Boy of Girl met een nummer. Op het moment dat de chip zijn werk doet, vergeten de jongeren hun eigen naam.

    Intention.
    De andere jongeren bij Coöperation X redden, voordat ze door de politie opgepakt worden en voor altijd in de cel verdwijnen.

    Information.
    Je personage heeft één speciale gave, waar de mensen zijn achter gekomen en daarom ben je weggestuurd en op een kale vlakte achtergelaten. Ze vonden je niet menselijk en waren bang dat je een gevaar voor de organisatie kon worden.

    Persons
    Girls
    001 
    002 (Esti Nicole Lovey - LovingStyles)
    003 (Liv Sheeran - Edinburgh - Hypnotiseren)
    004 (Juliétta Stone - x Desire - Kan met geesten praten)
    005 (Evy Selene Mcgomery - Sweetest - Visioenen door aanraking)
    006 (Jade Sky Bright - HurtedHeart - Energie manipuleren)
    007 (Yasmin Lexi Carter - LovingStyles)
    008 (Nadia Lockwood - Midna - Water en bloed besturen)
    009 (Chiya Amorina Hoshi - Randomness - Humeur manipuleren)
    010 
    011 (Flame Mount - ForeverZaynx - Onzichtbaarheid)
    012

    Boys:
    013 (Willem Tedde Rolfe - IHEARTNIALLx - Bovenmenselijke lichamelijke krachten)
    014
    015 (Björn Levi Muse - ForeverZaynx - Wind besturen)
    016 (Jayden Jason Bright - HurtedHeart - Pijn manipuleren)
    017 (Alive - Diapal - Beheerst vuur)
    018 (Ivar Chesule - Spyclon - Duisternis creëren/manipuleren)
    019 (Max Evans - SUMMERx - Elektriciteit sturen)
    020 (Liam Oliver Sanz - Properius - Metaal en ijzer besturen)
    021 (James William Jackson - CarrotNiall - Details van verleden en toekomst zien)
    022 (Aaron Lawson - SUMMERx - Wolven oproepen)
    023 (Dean Robinson Homers - GoedeleLover - Waanbeelden oproepen)
    024

    The begin.
    Je personage komt bij je positieve op en kale vlakte. Je weet niet meer wie je bent en waar je vandaan komt. Het enigste wat naast je ligt is een rugzak met overlevingsspullen. Je draagt een spijkerbroek, een wit t-shirt en in je kleding zijn merkjes genaaid met je nummer. De eerste dagen moet je zien te overleven en langzaam merk je dat je hele speciale gaven hebt.
    Let op: Je mag niet direct allemaal bij elkaar komen.


    Map.



    Ware grootte.

    Regels.
    - Seksuele teksten mogen.
    - Maximaal twee personage's per account.

    ©IHEARTNIALLX

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:51 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Boy 017

    'En, al wat bedacht?' vraagt 8 die er weer aan komt met flesjes water.
    'Ze gaan eten,' antwoord 2. 'Stelletje varkens.' Lachend prikt ze me in mijn zij.
    'Hé, nu krijg jij geen...' Ik val even stil en pak het gedroogde vlees uit het plastic zakje. '... heerlijk, droog en koud vlees.' Ik houd het lapje in mijn hand en kijk er vol walging naar. 'Ik houd liever van warm vlees.'
    Minder dan een seconde later laat ik het vlees vallen met een zachte kreet van pijn. Het lapje was opeens gloeiend heet. Gelukkig is het niet op de grond gevallen, maar op mijn tas.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [My topics]


    I only miss you when I'm breathing

    Ik had een stukje geschreven en toen was het topic vol ;D

    Girl 008

    'Ze gaan eten. Stelletje varkens,' zei ze en ze prikte in de zij van de twee jongens. Ik lachte zachtjes. 'Hé, nu krijg jij geen...' zei ze jongen en hij haalde wat te voorschijn. '... heerlijk, droog en koud vlees,' vervolgde hij. Ik begon weer te lachen. 'Ik houd liever van warm vlees,' zei hij en niet veel later liet hij het vallen. Ik keek hem vragend aan. 'Wat was dat nou?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Girl 002
    'Hé, nu krijg jij geen...' zegt 17 terwijl hij het eten pakt, '... heerlijk, droog en koud vlees,' vervolgt hij terwijl hij met afschuw naar het vlees kijkt, 'Ik houd liever van warm vlees,' zei hij. Dan laat hij het met een zachte pijnkreet vallen. 'Wat was dat nou?' vraagt 8. Ik lach even, 'heeft het vlees je gebeten ofso?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Wacht... eigenlijk moet hij tegen hitte kunnen. Nou ja, boeiend. xD
    Heb al een idee.]

    Boy 017

    'Wat was dat nou?' vraagt 8 verbaasd.
    'Heeft het vlees je gebeten, of zo?' vraagt 2 lachend.
    Ik schud even met de hand waarmee ik het vlees had gepakt, maar het valt me op dat hij helemaal geen pijn of verbrand aanvoelt of zo.
    'Het werd opeens heel erg heet,' zeg ik fronsend. 'Maar ik heb helemaal geen pijn aan mijn hand of zo.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [BOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Schrik reactie doen wonderen ;P]

    Girl 008

    'Het werd opeens heel erg heet,' zei hij fronsend. 'Maar ik heb helemaal geen pijn aan mijn hand of zo,' zei hij erna. Ik keek hem vragend aan. 'Je kan mij niet wijs maken dat het door de zon kwam,' zei ik aarzelend tegen hem. 'Er gebeuren vandaag vreemde dingen,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Boy 017

    'Je kan mij niet wijsmaken dat het door de zon kwam,' zegt ze. Er is twijfeling in haar stem te horen. 'Er gebeuren vandaag vreemde dingen.'
    Ik knik. 'Ik denk... ik denk dat ik jullie nog niet alles heb verteld.' Ik doel op 8 en 18, want 2 was er toen zelf bij. 'Vandaag kwam er vuur uit mijn neusgaten.' Ik verwacht dat ze me nu gaan uitlachen, en kijk ze afwachtend aan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Goed waar zijn 07, 023 en 015?]


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoedeleLover schreef:
    [Goed waar zijn 07, 023 en 015?]


    [nog steeds op dezelfde plek :P]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Girl 008

    Hij knikte. 'Ik denk... ik denk dat ik jullie nog niet alles heb verteld,' zei hij. Meer op mij en 18 gericht. Ik keek hem vragend aan. 'Vandaag kwam er vuur uit mijn neusgaten,' zei hij. Ik bleef hem nog steeds vragend aankijken. Als ik net niet zag wat er gebeurde bij het water, zou ik hem nu voor gek verklaren. 'Dat is niet het enige gekke wat vandaag is gebeurd,' zei ik tenslotte. Ik keek eventjes naar 18. Ik bedoel, hij met zijn schaduw, meisje 1 die in onze gedachte was aan het spoken en net bij het water.


    [Ik weet niet hoe laat, maar ik ruik de macaroni al XD Dus als ik niet reageer dan ben ik dat aan het eten ;D]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 16:14 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Boy 18

    'Ik denk... ik denk dat ik jullie nog niet alles heb verteld. Vandaag kwam er vuur uit mijn neusgaten.' zegt 17 tegen mij en 8 gericht. Ik kijk hem met grote ogen aan, 'Uit je neus?' vraag ik ongelovig. 'Dat is niet het enige gekke wat vandaag is gebeurd,' zegt 18 nog, ik begrijp meteen wat ze bedoeld. Dat ene met 1.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 16:15 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Boy 017

    'Dat is niet het enige gekke wat vandaag is gebeurd,' zegt 8 alleen maar. Ik had haar reactie anders verwacht, maar er zijn dus meer van zulke dingen gebeurd.
    'Uit je neus?' vraagt 18 met grote ogen.
    Ik knik. 'Ik snap het ook niet. Maar 8, wat is er nog meer voor vreemds gebeurd bij jou, dan?'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Girl 008

    'Ik snap het ook niet. Maar 8, wat is er nog meer voor vreemds gebeurd bij jou, dan?' vroeg 17. 'Nou,' begon ik en ik dacht even na hoe ik het zou vertellen. '18 en ik waren een meisje tegen gekomen en die las onze gedachten. Daarvoor had 18 iets met de schaduwen en net dus ik de twee fles vulde, ging het water er al in voordat de flesjes het water aanraakte,' zei ik en ik krabde even aan me hoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Girl 002
    Ik luister geïnteresseerd naar het gesprek tussen 17,8 en 18. 'Dit hele gedoe is gewoon vreemd,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered