• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ze lacht even en geeft me nog een kusje voor ze zicht omdraait.
    Ik kijk even naar beneden en grinnik.
    "Maar ik doe eerst even mijn broek weer aan."
    Ik spring uit bed en raap het ding op om het snel weer aan te trekken. Dan neem ik het potje zalf en draai het open. Ik haal er opnieuw mijn vingers door en begin dit keer onderaan haar tattoo. Met mijn handen masseer ik de zalf zachtjes in.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    'Ja ja, volgens mij ben je gewoon bang dat ik je eruit jog,' grinnikte. Ze trok me wat meer naar haar toe en gaf me een vlugge zoen. 'Nee, ik plaag je maar,' zei ze zachtjes en ze ging weer naast me lopen. Ik lachte zachtjes. 'Ik weet wel zeker dat jij dat kan,' zei ik en kneep zachtjes in haar hand.

    Teske Velez

    'Maar ik doe eerst even mijn broek weer aan,' zei hij en hij ging van bed af. Eventjes later voelde ik zijn heerlijke handen onderin me rug. Ik sloot mijn ogen en glimlachte. 'Dit voelt zo lekker,' zei ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 21:33 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Onderin je neuk? :')]

    Irial

    "Dit voelt zo lekker," zegt ze zachtjes.
    Ik glimlach om het compliment.
    "Heb jij even geluk dat ik dit graag doe."
    Ik wrijf een beetje harder en meer naar boven toe. Ik hou er nog steeds rekening mee dat ik haar niet bezeer. Af en toe hou ik een keer op om één vinger over haar ruggengraat te laten gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [o-O Hoe de... Dat las je niet..]

    Teske Velez

    'Heb jij even geluk dat ik dit graag doe,' zei hij. Ik begon weer te glimlachen. Ik voelde wat hij een beetje harder wreef naar boven toe. Af en toe stopte hij en liet hij een vinger over mijn ruggengraat heen. Wanneer hij dat deed rechte ik mijn rug wat meer uit reflex. Het voelde heerlijk, maar het was een reflex die ik niet kon tegen houden. Ik glimlachte weer. 'Hmm. Ik heb echt geluk dat je die graag doet,' zei ik blij.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Ik weet wel zeker dat jij dat kan,'zegt hij en kneep zachtjes in mijn hand. 'Misschien, misschien niet,' reageer ik en haal lichtjes mijn schouder op. 'Wat wil je dadelijk gaan doen? Of wil je lekker lui niksen?' vroeg ik daarna en lachtte zachtjes terwijl ik iets dichter tegen hem aan ging lopen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Wat wil je dadelijk gaan doen? Of wil je lekker lui niksen?' zei ze en ze lachte zachtjes. Ik vernam day ze dichter bij me ging lopen. Ik liet haar hand los en sloeg mijn arm zachtjes om haar middel. 'Dat tweede klinkt wel aanlokkelijk,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Ik voelde hoe hij mijn hand losliet en zijn arm zacht om mijn middel sloeg.'Dat tweede klinkt wel aanlokkelijk,' zei hij met een lachje. 'Precies wat ik dacht,' grinnikte ik. 'Zullen we dan terug lopen, laat ik je meteen mijn enorme kamer zien,' zei ik daarna en moest even lachen toen ik "enorme kamer" zei.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Zullen we dan terug lopen, laat ik je meteen mijn enorme kamer zien,' zei ze en ze moest opeens lachen. Ik wist niet waarom, maar dat maakte mij niets uit. 'Klinkt goed,' zei ik en draaide samen met Eliza om. Zachtjes drukte ik een kusje op haar hoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Klinkt goed,' zei hij en samen draaide we om. Ik glimlachte toen hij me een kusje op mijn hoofd gaf. 'Mijn kamer is een beetje ongelukkig ingedeelt vanwege het schuine dak, dus wat ik zei over mijn enorme kamer was alles behalve waar,' zei ik met een klein lachje en keek even naar hem op. 'Er staat een bed, bureau en een kledingkast op en daarmee is er nog net genoeg ruimte om een klein rondje te lopen dus ik hoop niet dat je claustrofobisch bent aangelegd,' voegde ik eraan toe terwijl we richting mij huis liepen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Er staat een bed, bureau en een kledingkast op en daarmee is er nog net genoeg ruimte om een klein rondje te lopen dus ik hoop niet dat je claustrofobisch bent aangelegd,' zei ze terwijl we richting haar huis weer liepen. Ik lachte zachtjes. 'Maakt niet uit,' zei ik met een glimlach.

    [Ben nogal inspiratieloos aan het worden]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Maakt niet uit,' zei hij met een glimach. 'Mooi zo,'glimlachte ik terug en zodra we bij mijn huis aankwamen opende ik de voordeur, begroette kort mijn moeder en liep samen met Yvo door naar boven. 'Welkom in mijn knusse kamer,' zei ik, nadat ik mijn kamerdeur had opengemaakt en naar binnenliep. Uit automatisme streek ik even langs de foto van mijn vader en liet me vervolgens op bed zakken.

    [Ja hier ook een beetje D: ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Welkom in mijn knusse kamer,' zei ze. We liepen naar binnen. Eliza streek even langs een foto van haar man. Vast haar vader. Ik had geen zin om er over te vragen. Ik ging naast Eliza op bed zitten. Ik deed mijn arm weer om haar middel en glimlachte naar haar. 'Wat als je moeder mij niet aardig vind?' vroeg ik zachtjes aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Hmm. Ik heb echt geluk dat je die graag doet," herhaalt Teske me vrolijk, alsof ze in een trance is.
    "Awesome!" roep ik lachend uit. "Dat wolfgedoe betekent ook dat ik kan hypnotiseren!" voeg ik er nog steeds lachend aan toe.
    Zachtjes begin ik weer verder te wrijven. Ik zet mijn handpalmen op haar rug en maak grote rondjes.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Awesome! Dat wolfgedoe betekent ook dat ik kan hypnotiseren!' zei hij lachend. Ik voelde zijn handpalmen grote rondjes maakte. Ik glimlachte en lachte nog steeds zachtjes. 'Dus, ik zit nu onder hypnose?' vroeg ik lachend. 'Wat laat je me doen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Dus, ik zit nu onder hypnose? Wat laat je me doen?"
    Ik lach even en leun dichter naar haar toe om een kusje in haar hals te zetten.
    "Je houdt van mijn kusjes," zeg ik op mysterieuze toon. "Je wilt meer kusjes van me," voeg ik er op dezelfde toon aan toe.
    Ondertussen laat ik mijn handen zachtjes op en neer gaan over haar rug. Ja, ook jongens kunnen multitasken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.