• Even eerlijk, wat vinden jullie van de Twilight Saga??

    - Mijn mening: ik vind het gave boeken. Ik hou zo i zo wel van fantasy.



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm a fighter, let me go.

    EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Twilight.

    Kill it dead. WITH FIREY STICKS!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik houd van Fantasie en de boeken zijn fantastisch, alleen het einde is iets te perfect en New Moon vind ik ook niet echt geweldig (op het wolvendeel na)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis


    Shoganai i ne~

    ColouredWind schreef:
    Ik houd van Fantasie en de boeken zijn fantastisch, alleen het einde is iets te perfect en New Moon vind ik ook niet echt geweldig (op het wolvendeel na)

    Ik ga gedeeltelijk hier mee. Ik vind de boeken zo veel beter dan de film :W


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Discord schreef:
    EWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Twilight.

    Kill it dead. WITH FIREY STICKS!

    Deze man doet het voor je aan het eind


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    IK hou van fantasie, ja, maar ik vind ze nu niet bepaald geweldig. Als je eht over de boeken hebt, tsjah, ik vind Bella een Mary Sue, Edward is creepy, en de schrifjstijl van Stephanie is nu ook niet geweldig.
    Over de films begin ik maar niet, dan zit ik hier over twee uur nog.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    IK hou van fantasie, ja, maar ik vind ze nu niet bepaald geweldig. Als je eht over de boeken hebt, tsjah, ik vind Bella een Mary Sue, Edward is creepy, en de schrifjstijl van Stephanie is nu ook niet geweldig.
    Over de films begin ik maar niet, dan zit ik hier over twee uur nog.


    hAHAHA, dat kan.


    I'm a fighter, let me go.

    Ik vind de boeken zeer mooi geschreven. Ik geef wel eerlijk toe dat ik al betere boeken gelezen heb, maar ik beklaag het me zeker niet dat ik die boeken las. Zielen vind ik wel beter dan de saga, maar swat. In haar schrijven schenkt ze zeer veel aandacht aan detail en daar gaat je vocabulair ook van groeien, dus daar hou ik wel van. New Moon vond ik wel niet zo'n goed boek, maar ik heb wel genoten van de saga op zich.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Ik vind de boeken zeer mooi geschreven. Ik geef wel eerlijk toe dat ik al betere boeken gelezen heb, maar ik beklaag het me zeker niet dat ik die boeken las. Zielen vind ik wel beter dan de saga, maar swat. In haar schrijven schenkt ze zeer veel aandacht aan detail en daar gaat je vocabulair ook van groeien, dus daar hou ik wel van. New Moon vond ik wel niet zo'n goed boek, maar ik heb wel genoten van de saga op zich.


    Mee eens.


    I'm a fighter, let me go.

    Escritura schreef:
    IK hou van fantasie, ja, maar ik vind ze nu niet bepaald geweldig. Als je eht over de boeken hebt, tsjah, ik vind Bella een Mary Sue, Edward is creepy, en de schrifjstijl van Stephanie is nu ook niet geweldig.
    Over de films begin ik maar niet, dan zit ik hier over twee uur nog.


    Another reason I love Lizz :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Als ik klaar ben met de HP boeken ga i kheel mischien een Twilight boek pakken. Maar weet niet zeker (joehoe)


    “All those fairytales are full of shit.”

    Vre-se-lijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    You call that fantasy?:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb Twilight proberen te lezen, maar het lukte me gewoon niet. De schrijfstijl irriteerde me en gewoon de inhoud ook, het was oninterresant en het leek me te simplistisch. Ik heb het gewoon naast me neergelegd en sindsdien nooit meer aangeraakt.
    Ik ben begonnen met de boeken te lezen van Harry Potter en dan pas heb ik gemerkt hoe groot het verschil is. Harry Potter dwingt je verder te lezen waar Twilight je dwingt het boek neer te leggen.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Errin schreef:
    Ik vind de boeken zeer mooi geschreven. Ik geef wel eerlijk toe dat ik al betere boeken gelezen heb, maar ik beklaag het me zeker niet dat ik die boeken las. Zielen vind ik wel beter dan de saga, maar swat. In haar schrijven schenkt ze zeer veel aandacht aan detail en daar gaat je vocabulair ook van groeien, dus daar hou ik wel van. New Moon vond ik wel niet zo'n goed boek, maar ik heb wel genoten van de saga op zich.


    Ex astris, sciencia