• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eliza

    'Niet nu,' zei hij zachtjes nadat hij even omlaag keek en zich vervolgens weer tot mij richten. Ik had direct spijt van de vraag en legde mijn armen voorzichtig om zijn middel. 'Sorry, ik.. het was een stomme zet om er nu al naar te vragen,' fluisterde ik zacht, drukte een kus op zijn wangen en sloeg mijn ogen even af. 'Ik kon het alleen niet helpen er iets nieuwsgierig naar te zijn.'

    [ Hier morgen ook weinig online, morgenvroeg kijken bij de shop naar mijn tekening en savonds heb ik een Girls Night Out.. ]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 13:04 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    'Daar hoef je je geen zorgen over te maken, want ik voel een enorme drang om eerlijk tegen je te zijn,' zei hij zachtjes. Ik glimlachte naar hem. Ik voelde zijn hand op die van mij, waardoor die stil lag. Hij draaide zijn hoofd een beetje en drukte een kusje op mijn handpalm. Zachtjes lachte ik weer. 'Ik hou van eerlijkheid,' zei ik met een glimlachje. 'Hoe meer dingen ik te weten krijg over jou, hoe geweldiger ik je begin te vinden,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yvo Leroux

    'Sorry, ik.. het was een stomme zet om er nu al naar te vragen,' fluisterde ze zachtjes, nadat ze een arm om mijn middel had gedaan. Ze drukte een kusje op mijn wang. 'Ik kon het alleen niet helpen er iets nieuwsgierig naar te zijn,' zei ze. Ik keek haar aan en glimlachte een beetje. 'Het geeft niet en je krijgt het ook nog te weten. Alleen niet nu,' zei ik zachtjes en drukte een kusje op haar hoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Hij glimlachte een beetje, iets wat me al een stukje beter deed voelen. 'Het geeft niet en je krijgt het ook nog te weten. Alleen niet nu,' zei hij zacht en drukte een kusje op mijn hoofd. 'Ik zal er niet meer naar, wanneer je klaar bent om erover te praten hoor ik het wel,' glimlachte ik kleintjes en drukte nu een kusje op zijn mondhoek. 'Ik hou..' begon ik maar kapte direct dicht toen ik beseft wat ik bijna had willen zeggen. 'Mijn mond dicht,'maakte ik ervan en glimlachte met een flinke blos op mijn wangen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Ik zal er niet meer naar, wanneer je klaar bent om erover te praten hoor ik het wel,' glimlachte ze en ze drukte een kusje op mijn mond hoek. Zachtjes lachte ik. 'Ik hou..' begon ze, maar ze kapte haar zin af. Ik keek haar vragend aan. 'Mijn mond dicht,' zei ze. Ze glimlachte met een flinke blos op haar wangen. Ik keek haar nog steeds vragend aan. 'Ik zie gewoon aan je dat je dat niet wou zeggen,' zei ik. 'Wat wou je wel zeggen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Ik hou van eerlijkheid. Hoe meer dingen ik te weten krijg over jou, hoe geweldiger ik je begin te vinden," zegt ze zacht.
    Ik kijk haar aan en voel een grijns op mijn gezicht verschijnen.
    "Echt waar, vertel me eens wat je nog meer van me wilt weten," zeg ik met een Godfather gebaar erbij. Ik moet lachen om mijn eigen flauwe grapje en kijk dan in Teske's ogen. Ik zou hier de hele dag kunnen blijven liggen en als zij me niet uit dit bed sleurt, ga ik dat doen ook.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Echt waar, vertel me eens wat je nog meer van me wilt weten,' zei hij en hij deed er een grappig gebaar bij. Zachtjes lachte ik. 'Geen flauw idee,' zei ik na een tijdje.

    [Mijn inspiratie raakt op ;D XD
    Ik ben beneden ;d dag dag ]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 13:53 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Geen flauw idee," zegt ze na even gelachen te hebben.
    Ik ga op mijn zij liggen en kruip dichter tegen haar aan. Ik stop een lok haar achter haar oor en haal nog een keer mijn hand door haar haren.
    "Hoe moet ik je dan overtuigen dat ik geweldig ben?" fluister ik lachend in haar oor.
    Ik steun op één elleboog en laat mijn hoofd op mijn hand rusten terwijl ik haar glimlachend aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    Irial ging op zijn zij liggen en kwam dichter tegen mij aan. Ik begon zijn warmte al gelijk te voelen. Net ook al, maar nu nog meer. Hij haalde nog een keer zijn hand door mijn haren. 'Hoe moet ik je dan overtuigen dat ik geweldig ben?' fluisterde hij lachend in mijn oor. Ik lachte zachtjes en keek hem aan. Zachtjes deed ik één arm om hem heen. 'Voor mijn gevoel heb je dat allang gedaan,' zei ik met een glimlach. Zachtjes drukte ik eventjes mijn lippen op die van hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ze moet zachtjes lachen en kijkt me aan terwijl ze een arm om me heen slaat.
    "Voor mijn gevoel heb je dat allang gedaan," zegt ze met een glimlach. Ze drukt haar lippen even op de mijne en weet me in die korte tijd toch de adem te ontnemen.
    "Fijn," zucht ik tegen haar lippen aan voor ik op mijn beurt een kusje steel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    'Ik zie gewoon aan je dat je dat niet wou zeggen,' zei hij met een vragende blik. 'Wat wou je wel zeggen?' Ik schudde lichtjes mijn hoofd, legde even mijn handen op mijn wangen om de blossen proberen te verbergen. Waarom had ik nou z'n moeite met 4 simpele woordjes? Misschien omdat ik bang was ze te snel uit te spreken, voor hem. 'Ehh, ik ga even wat drinken halen. Wil je ook?' vroeg ik en maakte aanstalten om overeind te komen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske

    'Fijn,' zuchtte hij tegen mijn lippen aan. Ik lachte zachtjes. Ik legde mijn hoofd tegen hem aan en drukte Irial zachtjes wat meer tegen mij aan.

    Yvo Leroux

    Eliza schudde lichtjes haar hoofd en legde even haar handen op haar wangen. 'Ehh, ik ga even wat drinken halen. Wil je ook?' vroeg ze en ze maakte aanstalten om overeind te komen. Ik deed mijn armen om haar middel en trok haar weer naar me toe. Ik keek haar glimlachend aan. 'Oké, wat is er dame?' vroeg ik zachtjes aan haar.


    [Zo.. 16000 berichtjes XD]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 16:15 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Yvo deed zijn arm om mijn middel en trok me weer naar zich toe. 'Oke, wat is er dame?' vroeg hij zachtjes waarop ik even naar hem terug glimlachtte. 'Er is niks..' mompel ik en freubel wat met mijn vingers. 'Ik had bijna, iets te snel, gezegd..nouja dat ik ehm,' hakkelde ik en kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Wel had ik tegen hem gezegd verliefd te zijn vanaf het moment dat ik hem zag, mar dit durfde ik bijna niet. 'Dat ik van je hou?' maakte ik uiteindelijk af en voelde mijn wangen nog roder kleuren.

    [Wow, haha, ik nog twee en dan zit ik pas op de 2600]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Gancanagh -> Roan]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Irial

    Teske legt haar hoofd tegen me aan en trekt me dichter naar zich toe.
    Ik aai over haar haren.
    "Dit is fijn," zeg ik dan zachtjes.
    En dat vind ik ook oprecht. Hier liggen met haar is heerlijk. Ik sluit mijn ogen en haal rustig adem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.