• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ik voel Teske tegen mijn lippen aan glimlachen en doe net hetzelfde. Voorzichtig maak ik mijn lippen los van de hare om haar in de ogen te kijken. Onbewust draai ik een lok van haar haren om mijn vinger.
    "Heb ik al gezegd dat je mooie ogen hebt?" vraag ik met een glimlach.
    Ik voel mijn hele lichaam van binnenuit gloeien nu ze hier zo half onder me ligt, maar besluit het nog even te negeren. Ik mag dan wel een wolf zijn, soort van, maar ik ben geen beest die zijn verlangens niet even opzij kan zetten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    Voorzichtigjes maakte Irial zich los van mij. We keken elkaar in de ogen aan en ik voelde dat hij een lok van mijn haar had. 'Heb ik al gezegd dat je mooie ogen hebt?' vroeg hij met een glimlach. Ik begon te blozen. 'Nu wel,' zei ik zachtjes. Zachtjes trok ik hem weer tegen mij aan en knuffelde hem. 'Hou van jou,' fluisterde ik bijna onverstaanbaar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Hij begon iets sneller te ademen maar knikte toch waarna hij me nog wat dichter tegen zich aantrok. 'Zullen we zo gaan?' Vroeg hij zacht waarop ik licht knikte. 'Is goed,' reageerde ik en gaf hem nog een kleine zoen op zijn lippen voordat ik mezelf langzaam overeind duwde.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Is goed,' zei ze. Ze gaf me een kleine zoen en duwde zich langzaam overeind. Ik gaf haar nou gauw een kusje en kwam toen ook overeind. De film was nog steeds bezig. Ik liep ernaar toe en zette alles uit. Glimlachend keek ik naar Eliza.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Nu wel," zegt ze zachtjes. Ze trekt me tegen zich aan en knuffelt me. Een gebaar dat ik maar al te graag beantwoord. Ik hoor haar iets mompelen maar kan bijna niet opmaken wat het is.
    "Zeg dat nog een keer?" fluister ik in haar oor.
    Ik kijk een beetje op om haar gezicht te kunnen zien.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 15:25 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Zeg dat nog een keer?' fluisterde hij bij mijn oor. Hij ging een beetje omhoog en we keken elkaar aan. Ik glimlachte naar hem. Ik trok hem weer zachtjes naar me toe en boog naar zijn oor toe. 'Hou van jou,' fluisterde ik zachtjes. Ik liet hem weer los en keek hem met een glimlach aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ik zie haar glimlachen en mijn hart maakt een sprongetje. Dan trekt ze me weer tegen zich aan.
    "Hou van jou," fluistert ze in mijn oor. Er loopt een rilling over mijn rug.
    Ze laat me los en kijkt me aan. Ik leg een hand op haar wang en wrijf er zachtjes over met mijn duim.
    "Ik kan niet beschrijven wat ik voor jou voel," zeg ik eerlijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    Hij legde een hand op mijn wang en begon te wrijven met zijn duim. 'Ik kan niet beschrijven wat ik voor jou voel,' zei hij. Ik deed me hoofd een beetje schuin en keek hem nieuwsgierig aan. 'Probeer het,' zei ik zachtjes. Zachtjes ging ik met mijn hand door zijn haren en wachtte ik op zijn antwoord.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Ik kijk glimlachend toe als Yvo de film afzet en de tv uit doet. 'Waardeloze film,' grinnik ik zacht en loop vervolgens alvast richting de voordeur om daar te wachten tot Yvo klaar is om te gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Probeer het," zegt ze zacht terwijl ze een hand door mijn haren haalt.
    "Ik dacht wel dat je dat zou zeggen," glimlach ik. Ik zucht even en probeer me te herinneren hoe het inprenten voelde.
    "Als ik jou zien, dan is het alsof er een zon in me gaat branden. Ik krijg het nog warmer dan anders en ik krijg er een zomergevoel van. Het is alsof iemand een touw door me heen geregen heeft en het jou in handen gegeven heeft. Je kunt er alles mee doen wat je wilt. Soms lijk je een gloed om je heen te hebben, als een oogverblindende engel en de kleuren die je draagt zijn intenser dan degene die ik anders zie. Het is een soort gevoel van - een gevoel van zekerheid, dat je bij me past. Als jij in het midden van een ruimte staat, dan zie ik alleen maar jou."
    Dit slaat vast nergens op.
    Ik lik over mijn piercing en voel een blos op mijn wangen verschijnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    'Waardeloze film,' grinnikte ze zachtjes. Ze liep alvast naar de voordeur toe. Ik keek of alles uit was en liep toen naar haar toe. Ik pakte haar hand voorzichtigjes vast.

    Teske Velez

    Aandachtig luisterde ik naar hem. Toen hij klaar was, likte hij zijn piercing en er verscheen een blos op zijn wangen. Zachtjes lachte ik. Zachtjes liet ik me vingers langs zijn wang gaan. Ik was gaan blozen om zijn lieve woorden. Daarbij vergeleken was mijn, hou van jou net een oorlogsverklaring zo typisch klonk het. Ik wist niet wat ik er op moest zeggen. Ik kon er niks op zeggen. 'Wauw,' zei ik zachtjes. Niet iets wat je normaal zou zeggen, maar dat was het eerste en de beste wat er te binnen schoot.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ze blijft even stil en laat haar vingers over mijn wang gaan. Ik bijt even op mijn piercing en zie dan dat ze ook ligt te blozen.
    "Wauw," zegt ze zachtjes.
    Ik moet even lachen en druk een kusje op haar lippen.
    "Ja, wauw," zucht ik glimlachend. "Zo had ik het ook kunnen uitleggen," lach ik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    Hij lachte eventjes en drukte een kusje op mijn lippen. 'Ja, wauw,' zei hij zuchtend met een glimlach. 'Zo had ik het ook kunnen uitleggen,' zei ik lachend. Zachtjes lachte ik met hem mee. 'De uitgebreide versie vind ik leuker klinker,' zei ik zachtjes en gaf hem een kusje. 'Jij bent echt...' begon ik. Ik keek hem eventjes aan en zocht naar de juiste woorden. 'Anders en geweldig,' zei ik en ik lachte weer eventjes. 'En de woorden laten mij in de steek'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "De uitgebreide versie vind ik leuker klinken. Jij bent echt... Anders en geweldig. En de woorden laten mij in de steek," zegt ze lachend.
    Ik grinnik en buig me wat meer naar haar toe.
    "Probeer het dan zonder woorden te zeggen," fluister ik tegen haar lippen aan. Zachtjes kus ik haar. Onbewust laat ik een hand op en neer over haar zij gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    Irial boog zich weer naar me toe. Het begon weer te kriebelen bij me buik. 'Probeer het dan zonder woorden te zeggen,' fluisterde hij tegen mijn lippen aan. Zachtjes kuste hij me en voelde ik hoe zijn hand over mijn zij heen en weer ging. Het voelde heerlijk warm en zacht aan. Maar al te graag kuste ik hem terug. Mijn handen liet ik voorzichtigjes onder zijn shirt glijden en liet ze rusten op zijn rug. Ik voelde warmte van Irial door de dekens heen. Nog even en het werd hier te warm.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you