• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eliza

    Zodra hij gecontroleerd had of binnen alles uit was kwam hij naar me toe en pakte voorzichtig mijn hand vast. Ik verstrengelde mijn vingers met de zijne terwijl ik de voordeur opende om naar buiten te stappen. 'Op naar mijn huis,' glimlachte ik en ging dicht tegen hem aanlopen. 'Hoe kwam je op het idee eigenlijk?' vroeg ik hem daarna.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Op naar mijn huis,' zei ze terwijl ze dicht tegen me aankwam lopen. Ik sloeg mijn arm zachtjes rond haar middel en drukte haar zachtjes tegen mij aan. 'Hoe kwam je op het idee eigenlijk?' vroeg ze aan mij. Ik haalde mijn schouders op en keek haar aan. 'Ik heb geen flauw idee,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Ik heb geen flauw idee,' zei hij met ene lachje, nadat hij zijn arm om m'n middel had geslagen en ik nog dichter tegen hem aan liep. 'Dat doe je goed dan,' lachte ik zachtjes terwijl we in de richting van het bos liepen, op naar Verona. 'Je zult je nog verbazen in hoe weinig mijn moeder en ik op elkaar lijken, qua uiterlijk dan,' zei ik daarna en streek een lok haren achter mijn oor.

    [He, he, ik zit eindelijk ff.. ]

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 20:17 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Dat doe je goed dan,' lachte ze zachtjes. Ik zag dat we richting het bos op liepen. 'Je zult je nog verbazen in hoe weinig mijn moeder en ik op elkaar lijken, qua uiterlijk dan,' zei ze. Ik keek haar aan en zag nog net hoe ze een lok haren achter haar oor deed. 'Oké, dan weet ik dat ook weer,' zei ik met een lachje. 'Ik ben zenuwachtig,' mompelde ik plots.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Oké, dan weet ik dat ook weer,' zegt hij met een lachje. 'Ik ben zenuwachtig,' mompelt hij er dan plots achteraan waarop ik hem even aankijk. 'Waarom ben je zenuwachtig?' vroeg ik hem zacht, nadat we inmiddels het bos hadden bereikt. 'Als je niet wilt gaan, hoeft het niet he,'voeg ik er aan toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Waarom ben je zenuwachtig?' vroeg ze zacht. We waren inmiddels als bij het bos. 'Als je niet wilt gaan, hoeft het niet he,' voegde ze er nog aan toe. Ik haalde me schouders op en keek haar aan. 'Het is de eerste keer dat ik je moeder zie,' zei ik tegen haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ze kust me terug en ik glimlach tegen haar lippen aan. Ik bijt zachtjes op haar onderlip wanneer ik haar handen onder mijn t-shirt voel glijden. Ze blijven rusten op mijn rug en mijn automatische straalkachelwarmte schiet weer in werking. Normaal doe ik mijn t-shirt uit als ik thuis een opflakkering krijg, maar ik weet niet of dit nu wel zo'n goed idee is. Aan de andere kant, liggen zweten als een otter is ook niet meteen aantrekkelijk.
    "Het spijt me, maar ik moet even-"
    Ik maak mijn zin niet af en trek mijn t-shirt uit. Ik blijf wel rechtop zitten terwijl ik af probeer te koelen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    Hij haalde zijn schouders op terwijl hij me aankeek. 'Het is de eerste keer dat ik je moeder zie,' reageert hij. Ik glimlachte even en raakte lichtjes zijn wang aan, als de rollen waren omgedraait zou ik me waarschijnlijk net zo zenuwachtig voelen. 'Het komt wel goed,' zei ik zacht en gaf hem een klein kusje op zijn wang.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    Ik voelde hem als maar warmer worden. Niet alleen mijn handen vernamen dat, maar mijn hele lichaam waar hij op lach. 'Het spijt me, maar ik moet even-,' zei hij. Hij maakte zijn niet af en trok zijn t-shirt uit. Hij bleef recht op zitten. glimlachend keek ik hem aan. Ik wist niet wat ik moest doen. Omhoog gaan of blijven liggen. Ik besloot om het eerste te doen. Ik hielt de dekens zo goed mogelijk tegen mij aan en ging omhoog. Ik boog voorover en gaf zachtjes kusjes op zijn buik. De kusjes gingen langzaam omhoog. Via zijn borst, over zijn sleutelbenen en langs zijn nek, langs zijn kaak en ze kwamen uiteindelijk bij zijn mond terecht.

    Yvo Leroux

    Heel lichtjes raakte ze mijn wang aan. 'Het komt wel goed,' zei ze en ze gaf mij een klein kusje op mijn wang. Ik glimlachte naar haar, maar mijn zenuwen bleven. Rustig liep ik weer met haar verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ik heb het gloeiend heet en toch loopt er een rilling over mijn rug wanneer Teske rechtop gaat zitten. Ze houdt het deken tegen zich aan en dat is misschien maar goed ook. Ik schrik even wanneer ik haar lippen op mijn buik voel maar al snel merk ik dat ik het niet erg vind. Ze kust zich een weg omhoog via mijn borstkas, over mijn sleutelbeen, langs mijn nek en kaak tot ze bij mijn lippen zijn.
    Dit helpt niet om af te koelen... Maar ik vind het wel een leuk alternatief. Heel fijn.
    Ik kus haar uiteindelijk terug. Nog nooit, echt waar nog nooit heb ik zo genoten van een kus. Ik zet mijn vingertoppen op haar arm en laat ze zachtjes van boven naar beneden gaan en weer terug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    Hoewel hij glimlachte waren de zenuwen duidelijk nog van zijn gezicht af te lezen. Rustig liepen we weer verder, volgde het pad wat ons langzaam naar Verona leidde. Stilletjes bleef ik langs hem lopen en wierp hem af en toe een schuineblik toe gevolgd door een glimlach. Zodra we na een tijdje aankwamen bij mijn huis hield ik even halt en keek hem weer even aan. 'We zijn er..' zei ik zacht. Gisteren was hij hier geweest om me thuis te brengen, nu ging hij mee naar binnen. Iets wat me nu stiekem ook wel een beetje zenuwachtig maakte.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    Ik werd hartstikke warm vanbinnen toen Irial terug kuste. Ik voelde zijn warme vingertoppen op mijn arm. Zachtjes gingen ze omhoog en omlaag, heen en weer. Zonder er echt bij na te denken sloeg ik mijn armen om zijn nek en drukte ik hem zachtjes tegen mij aan. Zachtjes beet ik op zijn lip, om er vervolgens een kusje op te drukken.

    Yvo Leroux

    Rustig liepen we verder. We liepen over een pad. De hele weg was het stilletjes. Af en toe merkte ik een blik van Eliza. We kwamen bij haar huis. We stopte en keken elkaar aan. 'We zijn er..' zei ze zachtjes. Ik knikte en keek naar het huis en slikte een beetje. hier stond ik gisteren ook, alleen toen ging ik niet verder dan dat ik zo ga. Ik glimlachte naar Eliza. 'Zullen we dan maar?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Plots slaat Teske haar armen mijn nek en drukt mijn lichaam tegen het haar. Ze bijt even op mijn lip en geeft er vervolgens een kusje op.
    Ik leg mijn handen op haar rug om haar tegen me aan te houden. Ik zorg ervoor dat het een hele lichte aanraking is zodat ik haar tattoo niet bezeer. Ik geef voorzichtig een likje over haar lip en kruip onbewust wat dichter tegen haar aan. Eén hand laat ik omhoog glijden om hem in haar nek te laten rusten.
    Controle. Er is niks aan de hand, zij neemt het initiatief.
    Pas nu merk ik dat mijn warmte lijkt te pulsen met mijn hartslag. In en uit. Ik probeer mijn hartslag even te doen vertragen en als het lukt neemt ook de warmte af.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    Zijn handen kwamen op mijn rug. Lichtjes, ik vernam het wel. Dat kwam alleen door zijn warmte. Het voelde heerlijk aan. Ik voelde een likte over mijn lip en dat hij dichter bij me kwam. Ik voelde één hand omhoog gaan naar mijn nek. Ik haalde de dekens tussen ons weg en drukte hem zachtjes wat meer tegen mij aan. Ik voelde zijn littekens tegen mijn buik aan. Het was zacht, apart, ruw. Het was gewoon Irial. Ik lachte zachtjes tegen zijn lippen aan en gaf hem kleine kusjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Zullen we dan maar?' glimlacht hij. 'Daar gaan we dan,' glimlach ik terug en loop samen met hem richting de voordeur. Nog voor ik hem open maak en naar binnen loop werp ik Yvo een kleine glimlach toe. 'Mam, ben thuis!' roep ik en sluit de deur vervolgens achter Yvo. 'Ik ben in de keuken,' roept ze terug waarop ik weer even glimlach.'Op naar de keuken dan,' zeg ik zacht tegen Yvo.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'