• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    'Daar gaan we dan,' glimlachte. We liepen samen naar de voordeur. Ze wierp me nog een glimlachje toe. 'Mam, ben thuis!' riep ze. Ik keek een beetje om me heen. 'Ik ben in de keuken,' hoorde ik ergens vandaan komen. 'Op naar de keuken dan,' zei Eliza zacht tegen mij. Ik knikte en liep met haar naar de keuken toe. Zachtjes drukte ik haar nog even tegen mij aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ik ben even verbaasd wanneer ik het deken tussen ons voel verdwijnen en Teske's huid tegen de mijne voel. Ik moet er even aan wennen omdat ik weer attent gemaakt word op mijn littekens. Maar opnieuw kan ik niet zeggen dat het onprettig is. Teske lijkt het in elk geval niet erg te vinden. Was ik nog niet hopeloos verliefd op haar, dan was ik het nu wel geworden. Ze geeft me kleine kusjes die me doen glimlachen. Ik ga wat verder op het bed zitten en leg mijn hand op haar onderrug om haar op mijn schoot te duwen terwijl ik haar even in de ogen kijk. Al snel druk ik mijn lippen weer op de hare.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    Samen liepen we richting de keuken en ik glimlachte even toen Yvo me zachtjes tegen zich aandrukte. Nog voor we echt de keuken inliepen drukte ik nog een klein kusje op zijn kaak. 'Oeh, dat ruikt lekker,' reageer ik dan als ik de geur van verse groentensoep ruik en even naar het fornuis toe loop om een klein hapje probeer te stelen. Ik had de lepel nog niet aangeraakt of ik werd op mijn vingers getikt. 'Afblijven, dat is niet voor jou,' lacht moeder zacht waarop ik even grinnik en weer terug naar Yvo loop. Mijn vingers zoeken de zijne terwijl ik hem voorstel aan mijn moeder. 'Mam, dit is Yvo,' zeg ik waarop mijn moeder vriendelijk haar hand naar hem uitsteekt. 'Aangenaam kennis te maken, Yvo.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    Irial ging zich wat verzitten. Ik voelde zijn hand op mijn onderrug en werd op zijn schoot geduwd. Hij keek mij even aan, maar al snel drukte hij zijn lippen weer op de mijne. Ik drukte hem weer zachtjes tegen mij aan. Hij voelde heerlijk. Zelfs met de littekens. Zachtjes liet ik mijn tong over zijn onderlip gaan.

    Yvo Leroux

    Haar vingers zocht de mijne. Al gauw vouwde ik mijn vingers in die van haar. 'Mam, dit is Yvo,' zei Eliza. De vrouw stak vriendelijk har hand uit naar mij. Met mijn vrije hand nam ik die aan. 'Aangenaam kennis te maken, Yvo,' zei ze. 'Van hetzelfde,' zei ik tegen haar. Ik voelde me knieën knikken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ik voel me opgelucht wanneer Teske me weer tegen zich aantrekt. Ze laat haar tong over mijn onderlip gaan en ik open gewillig mijn mond een stukje. Ik wrijf heel zachtjes over haar rug maar besef dan dat ze daar steeds suf van wordt en laat hem dan maar op haar onderrug rusten.
    Onbewust druk ik mezelf nog dichter tegen haar aan. Ik zou zo graag meer doen dan dit, haar laten genieten, maar ik heb geen idee hoe ze er tegenover zou staan. We kennen elkaar pas en doorgaans beland ik niet zo snel met iemand in bed. Maar dit is anders...


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    Ik voelde zijn mond een stukje opengaan. Voorzichtigjes, maar vlug liet ik mijn tong naar binnen glippen en liet me tong spelen met de zijne. Eventjes wreef hij over mijn rug heen, maar liet ze daarna weer op mijn onderrug rustig. Ik voelde dat hij mij nog dichter tegen zich aan trok. Ik klemde mijn benen om hem heen en deed hetzelfde. Totdat er geen enkele ruimte meer was tussen ons. Het voelde zo fijn en vertrouwd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Van hetzelfde,' reageerde Yvo terug nadat hij haar hand aannam. 'Alsjeblieft, ga zitten,' glimlachte ze daarna en gebaarde ons naar de woonkamer. 'Willen jullie iets drinken?' vroeg ze terwijl ik op de bank ging zitten en Yvo met me meenam. 'Ik hoef niks,' reageerde ik en keek even naar Yvo terwijl mijn moeder weer even terug de keuken in was geglipt om bij de soep te kijken en voor Yvo evt drinken te pakken. 'Alles oke?' vroeg ik hem zacht.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Haar tong speelt een spelletje met die van mij. Ze klemt haar benen om me heen en komt dichter bij me tot er helemaal geen plaats meer tussen ons in is. Ik haal mijn hand van haar rug en zoek naar de rits van haar rokje. Wanneer ik die gevonden heb trek ik hem heel traag naar beneden. Ze heeft alle tijd om me te stoppen mocht ze dat willen. Het zou jammer zijn, maar ik zou het begrijpen.
    Haar kus ontneemt me even de adem.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga slapen ^^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ben te lui om al die praat stukjes te kopiëren en te plakken XD]

    Yvo Leroux

    'Alles oke?' vroeg Eliza zachtjes toen haar moeder even naar de keuken was gegaan. Ik hoefde geen drinken. Ik zat echt barsten vol met de zenuwen. Ik knikte lichtjes naar haar. 'Alleen zo zenuwachtig als maar kan,' fluisterde ik zachtjes naar haar.

    Teske Velez

    Zijn handen gingen van me rug af. Ik wist niet wat hij daar deed, maar die vraag werd al gauw beantwoord. Ik hoorde de rits van mijn rokje omlaag gaan. Ik twijfelde niet echt. Ik maakte mijn benen los van hem en hielp hem met mijn rokje uit te doen. Heel de tijd bleven mijn lippen zo vaak als ze konden op die van hem. Met mijn handen zocht ik ondertussen de sluiting van zijn broek. Voorzichtigjes maakte ik die open toen ik hem had gevonden.

    [Slaapse ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Alleen zo zenuwachtig als maar kan,' fluisterde hij zacht. 'Komt wel goed,' fluisterde ik zachtjes terug. 'Als je even wil ontladen kunnen we naar boven of buiten gaan,' voegde ik er nog zacht aan toe en op dat zelfde moment kwam mijn moeder weer binnen. 'Zitten jullie bij elkaar op school?' vroeg ze nadat ze in haar favoriete stoel was gaan zitten en ik lichtjes knikte als antwoord. 'Waar leer je voor, als ik vragen mag?' vroeg ze toen aan Yvo.

    [Haha >


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Daarom ben ik blij dat de ma van Yvo weet ik veel waar woont. Fck waar leert Yvo voor? Oew idee XD]

    Yvo Leroux

    'Waar leer je voor, als ik vragen mag?' vroeg haar moeder aan mij. Ik dacht eventjes na. Opeens wist ik niets meer. Goed gedaan Yv. Ik vertelde aan haar moeder wat ik ging doen. Heel eventjes en vlug, kneep ik zachtjes in Eliza's hand.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja, dat heb je heel slim gedaan ;P misschien had ik dat ook maar moeten doen.. Ahwel, ze heeft alleen een moeder dus het scheelt iets ;D ]

    Eliza

    Ik luisterde naar Yvo toen hij aan mijn moeder vertelde wat hij ging doen. Ze glimlachte goedkeurend terwijl ik een vlugge, zachte kneep van hem in mijn hand voelde. Deze beantwoorde ik terug door hem net z'n zachte kneep terug te geven. 'Wonen jij en je ouders hier vlakbij?' vroeg ze toen en ik voelde mijn gezicht licht vertrekken bij deze vraag.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:29 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Laatste berichtje denk ik en dan ga ik slapen xd]

    Yvo Leroux

    Een glimlach verscheen toen Eliza zachtjes terug kneep. 'Wonen jij en je ouders hier vlakbij?' vroeg de moeder. Mijn glimlach verdween weer en ik keek heel eventjes omlaag. 'Ik wel mevrouw, maar mijn ouders niet,' zei ik en ik nam eventjes adem. 'Ik woon sinds paar weken op mijn eigen,'

    [Ik weet nou al niet meer de band tussen hem en zijn ouders.]

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:32 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Haha, trusten alvast dan ;D ]

    Eliza

    Ik beet even op mijn lip toen Yvo antwoordde en liet onbewust mijn duim over de rug van zijn hand gaan. 'Oh,' bracht mijn moeder even uit en ik wierp haar een waarschuwende blik toe om niet verder te vragen over zijn ouders. 'Wat leuk,' zei ze toen en glimlachte vriendelijk. 'Een eigen huisje, of appartementje?' reageerde ze, het laatste vragend.

    [ Zover ik weet was de band erg slecht met zijn ouders?]

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 0:37 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'