• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Oh, oeps XD ik zag de reacties nu pas D: sowwy]

    Yvo Leroux

    'Er is niks..' mompelde ze. Ze zat wat met haar vingers te spelen. Ik bleef haar aankijken. 'Ik had bijna, iets te snel, gezegd..nouja dat ik ehm,' hakkelde ze. Ik keek haar vragend aan. 'Dat ik van je hou?' zei ze en haar wangen begonnen rood te kleuren. Zachtjes lachte ik. Ik vond het lief. Ik gaf haar een kusje op der hoofd. 'Misschien inderdaad te snel. Ik bedoel, we kennen elkaar twee dagen of zo?' zei ik zachtjes. Ik drukte haar zachtjes tegen mij aan. 'Maar ik hou ook van jou,' zei ik nog wat zachter.


    Teske Velez

    Ik voelde hoe hij mijn haren aaide. 'Dit is fijn,' zei hij zachtjes. Ik glimlachte. Hij had gelijk, dit was inderdaad fijn. Ook al ken ik hem nog paar twee daagjes echt en lag ik hier nu al half naakt naast hem. Het voelde fijn, hij voelde fijn. Ik voelde zijn heerlijke warmte en voelde elk littekentje op zijn buik tegen de mijne. Ik had niets liever gewild. Irial had zijn ogen gesloten en ik hoorde hem rustig ademen. Ik ging wat omlaag, zodat ik met mijn hoofd tegen zijn borst kon liggen. 'Waarom kende ik jou niet eerder?' vroeg ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ze gaat met haar hoofd op mijn borstkas liggen.
    "Waarom kende ik jou niet eerder?" vraagt ze zacht.
    "Omdat ik nog geen wolf was," antwoord ik met een klein lachje. "Maar ik denk dat als ik je eerder leren kennen had, ik je ook heel leuk had gevonden."
    Eigenlijk ben ik best wel blij dat ik op háár ingeprent heb. Ik kan me niet voorstellen dat één van de andere meisjes op school beter bij me zou gepast hebben dan Teske. Ik mag er niet aan denken dat het zo'n blonde tuttebel zou geweest zijn die getrouw elke week naar de manicure gaat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske

    'Omdat ik nog geen wolf was, maar ik denk dat als ik je eerder leren kennen had, ik je ook heel leuk had gevonden,' zei hij en ik glimlachte. Het stelde mij gerust. Ik vond het niet leuk om hier te liggen met idee dat hij hier alleen maar ligt omdat hij op me ingeprent was. 'Hoe kwam je erachter dat je een wolf was/ben?' vroeg ik aan hem. Met één hand zocht ik voorzichtigjes die van hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Hoe kwam je erachter dat je een wolf was/bent?" vraagt ze dan. Ik voel haar hand tegen de mijne en laat mijn vingers tussen de hare glijden.
    "Het begon met de warmte, eerst dacht ik dat het koorts was tot er ook anderen ziek begonnen worden. Er bleven steeds vaker klasgenoten en jongeren die ik ken thuis. Een weekje later werd ik razend om iets en toen ben ik voor het eerst veranderd. Ik ben even van school moeten wegblijven omdat ik bij zware emoties veranderde zonder dat ik het wou. Nu valt het soms nog voor, maar heel wat minder. Ik let goed op waar en wanneer ik verander."
    Het voelt zo goed dit met haar te kunnen delen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske

    Ik voelde zijn vingers tussen de mijne. Ik glimlachte en luisterde aandachtig naar zijn verhaal. 'Lijkt me eng zo iets,' zei ik zachtjes en ik keek hem eventjes aan. 'Wat ben je liever? Mens of wolf?' vroeg ik zachtjes na een tijdje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Lijkt me eng zo iets. Wat ben je liever? Mens of wolf?" vraagt ze zacht.
    Ik moet even lachen omdat ze er zo nieuwsgierig naar is. Ik denk even na over haar vraag.
    "Het heeft alletwee wel zijn voordelen," zeg ik dan. "Als wolf voel ik minder emoties, maar alle gedachten die ik heb moet ik met mijn roedel delen. Het is geen keus, we horen elkaar gewoon. En als mens moet ik geen Alfa gehoorzamen, hoewel die er nog niet is."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske

    Ik knikte om zijn uitleg. 'Wat moet een Alfa allemaal kunnen?' vroeg ik zachtjes. Ik stelde veelte veel vragen voor mijn gevoel. Ik voelde dat ik wat rood werd. 'Sorry als ik te veel vragen stel,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Misschien inderdaad te snel. Ik bedoel, we kennen elkaar twee dagen ofzo?' zei hij zacht waarop ik even knikte en mijn gezicht vol schaamte in mijn handen verborg. 'Maar ik hou ook van jou,' zei hij nog zachter. Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Gelukkig is het wel wederzijds dan, ondanks dat het te snel is,' zei ik kleintjes en haalde een hand van mijn gezicht af om met mijn vingers langs zijn kaak te gaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Wat moet een Alfa allemaal kunnen? Sorry als ik te veel vragen stel," zegt Teske zachtjes. Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Ik vind het wel leuk, zo. Een Alfa moet de roedel veilig kunnen houden en de leiding kunnen nemen als het nodig is. Alle anderen moeten zijn bevelen opvolgen," zeg ik rustig. Ik denk even na. "Ik ben best benieuwd eigenlijk, ik hoop maar dat het de juiste wordt anders doe ik ongelukken," denk ik hardop.
    Onbewust laat ik mijn vingertoppen over haar arm op en neer gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo

    'Gelukkig is het wel wederzijds dan, ondanks dat het te snel is,' zei ze. Ze haalde een hand van haar gezicht af en liet die langs mijn kaak gaan. Ik glimlachte naar haar. 'Sommige dingen gaan eenmaal snel,' zei ik zachtjes en drukte haar beetje tegen mij aan.

    Teske

    'Ik vind het wel leuk, zo. Een Alfa moet de roedel veilig kunnen houden en de leiding kunnen nemen als het nodig is. Alle anderen moeten zijn bevelen opvolgen. Ik ben best benieuwd eigenlijk, ik hoop maar dat het de juiste wordt anders doe ik ongelukken,' zei hij. Ik voelde zijn vingers over mijn arm gaan. Ik dacht eventjes na en sloot mijn ogen voor een moment. 'Hoezo doe jij dan ongelukken?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Hoezo doe jij dan ongelukken?" vraagt ze zacht.
    Ik haal diep adem voor ik antwoord.
    "Sommigen zijn nogal roekeloos, daarmee brengen ze niet alleen zichzelf in gevaar maar ook de roedel. We kunnen het ons niet veroorloven dat er jagers naar het bos gestuurd worden, niet terwijl de stad in gevaar is. In wolf vorm heb ik minder emoties, maar ik heb ook minder controle over de emoties die ik wel heb. Ik word sneller kwaad en ben veel beschermeriger dan in mensen vorm," leg ik uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske

    Hij haalde diep adem voordat hij antwoord gaf. Ik luisterde naar zijn verhaal en knikte lichtjes. Ik begon nieuwsgieriger te worden over dingen. 'Hoe is de rest van je roedel?' vroeg ik voorzichtigjes. Ik begon hem op sommige plekjes zachtjes te kriebelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Hoe is de rest van je roedel?" vraagt ze voorzichtig.
    Ik weet even niet wat ik moet antwoorden.
    "Het zijn allemaal net broers en zussen, alsof ik een tweede familie bij gekregen heb. Ze zijn allemaal zo verschillend. De één is een spring-in-het-veld terwijl de ander vrij volwassen is."
    Bijna had ik Jade en Eliza genoemd, tot ik besefte dat hun geheim niet het mijne is om te delen, ondanks dat Teske er vroeg of laat toch wel achter zal komen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske

    'Het zijn allemaal net broers en zussen, alsof ik een tweede familie bij gekregen heb. Ze zijn allemaal zo verschillend. De één is een spring-in-het-veld terwijl de ander vrij volwassen is,' zei hij. Ik glimlachte. 'Ze lijken me nou al aardig,' zei ik met een lachje. Ik had mijn hoofd weer tegen zijn borst aangelegd. Ik voelde zijn hart kloppen. Ik deed mijn arm weer om hem heen en streelde daar zachtjes. 'Als jij vragen heb mag je ze stellen,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Ze lijken me nou al aardig. Als jij vragen heb mag je ze stellen," zegt ze zachtjes.
    Ondertussen heeft ze haar hoofd weer op mijn borstkas gelegd en haar armen om me heen geslagen. Ik denk even na.
    "Misschien ken je er wel eentje van zonder dat je het weet," grinnik ik. "En ik kan niet meteen een vraag bedenken. Ik leer je gaandeweg wel beter kennen," zeg ik met een glimlach. "Wilde je nog wat doen, of blijven we hier de hele dag liggen? Niet dat ik dat erg zou vinden." zeg ik dan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.