• Hallo allemaal,
    ben jij weleens gepest?
    Zoja hoe ben je ermee omgegaan?
    Deze topic is bedoeld voor de mensen die gepest zijn,
    hier kan je je hart luchten.


    Vas Happening.

    ZAYNISCUTE schreef:
    (...)

    Gelukkig dat hij was weggegaan.
    Ik begrijp absoluut niet waarom mensen pesten.
    Waarom is het zo moeilijk om mensen in hun waarde te laten.
    Hoe ga je hiermee om als ik vragen mag?
    Praat je hier weleens met iemand over bijv je ouders?


    Hoe ik hiermee om ga? Ik ben niet anders gewend. Dus ik snap niet zo heel precies wat je bedoeld en ik praat er niet echt over met me ouders. Mijn pa heeft geen flauw idee hoe het met mij gaat op school en dat soort dingen. Mijn moeder wel en met haar had ik alleen over de klap gepraat van vorig jaar. Het kon ook niet anders want ik was toen echt een emotionele wrak.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, They tried to, but they failed. Bíg time. Hehe, idiots.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 23:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ZAYNISCUTE schreef:
    (...)

    Oei, dat is heel gemeen van hun.
    Ik begrijp echt niet waarom andere mensen moeten pesten.
    Laat gewoon iedereen in zijn waarde.
    Gaat het nu al beter met je..?
    Ik begrijp dat het pijnlijk is als iemand zoiets zegt.
    Woorden kunnen namelijk hard aankomen, helaas beseffen ze dat niet.
    Mensen die pesten zijn zelf gewoon heel onzeker.

    het gaat beter. bedankt! het was eigenlijk best fijn om dat allemaal op te schrijfen.... ik snap het ook niet. maarja dat ben ik.
    een ding weet ik zeker: Ik ga NOOIT en ternimmer iemand pesten


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Genius schreef:
    Ik vind niet dat ik gepest ben nee.


    The universal language of art.

    ZAYNISCUTE schreef:
    (...)
    Ik begrijp wat je bedoeld, je zelfbeeld word idd laag.
    Ik had ook zoiets meegemaakt, de vriendschap is uiteindelijk toen verbroken.
    Je moet proberen het een plek te geven anders gaat het je relatie met andere beinvloeden.
    Zoiets heeft tijd nodig dat gebeurd niet 123.

    Ja, bij mij is de vriendschap ook al een tijdje verbroken. Ik heb me over haar gezet en ben er beter uitgekomen dan zij. Alleen heeft het me duidelijk beïnvloed voor een tijdje. Ik hoop dat het lukt om me erover te plaatsen, want zo kan het echt niet verder.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Midna schreef:
    (...)

    Hoe ik hiermee om ga? Ik ben niet anders gewend. Dus ik snap niet zo heel precies wat je bedoeld en ik praat er niet echt over met me ouders. Mijn pa heeft geen flauw idee hoe het met mij gaat op school en dat soort dingen. Mijn moeder wel en met haar had ik alleen over de klap gepraat van vorig jaar. Het kon ook niet anders want ik was toen echt een emotionele wrak.


    Bedoelde hoe ga je ermee om als je gepest word?
    Wat gaat er dan in je om? wat doe je dan op dat moment.
    Praten met iemand bijv je ouders kan helpen.


    Vas Happening.

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    het gaat beter. bedankt! het was eigenlijk best fijn om dat allemaal op te schrijfen.... ik snap het ook niet. maarja dat ben ik.
    een ding weet ik zeker: Ik ga NOOIT en ternimmer iemand pesten


    Gelukkig, geen dank. :)
    Je gevoelens uiten op papier of op een forum dat kan ook heel goed helpen, vooral als je erover praat met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt.
    Dat is ook iets wat ik nooit zal doen!
    Pesten kan letterlijk iemand zijn leven kapot maken..


    Vas Happening.

    Negligible schreef:
    (...)
    Ja, bij mij is de vriendschap ook al een tijdje verbroken. Ik heb me over haar gezet en ben er beter uitgekomen dan zij. Alleen heeft het me duidelijk beïnvloed voor een tijdje. Ik hoop dat het lukt om me erover te plaatsen, want zo kan het echt niet verder.


    Goed dat je erover heen hebt gezet, zulke personen ben je beter kwijt dan rijk.
    Beinvloeden doet het zowiezo, je moet proberen het een plek te geven en het los te laten.


    Vas Happening.

    Meer dan weleens en aan de ene kant heeft het me sterker gemaakt en aan de andere kant ook kapot gemaakt. Beetje lastig uit te leggen.
    In het begin was ik er heel verdrietig en kapot van, maar later stond ik erboven.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ZAYNISCUTE schreef:
    (...)

    Bedoelde hoe ga je ermee om als je gepest word?
    Wat gaat er dan in je om? wat doe je dan op dat moment.
    Praten met iemand bijv je ouders kan helpen.


    Hmm even denken. Ergens vond ik het kut en begon ik al gauw tranen te krijgen. Ik had me zelf gewoon geleerd om er niet om te janken. Zeker niet op school en nja. Ik negeer het en zei er niets van. Ik kan je vragen eigenlijk lastig beantwoorden aangezien ik niks anders gewend ben en er zo wel blij mee been weetje. Ik hoef er niet met me ouders erover te praten. Ik heb niet echt de behoefte daaraan. Ik ben meestal niet zo'n prater.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fayan schreef:
    Meer dan weleens en aan de ene kant heeft het me sterker gemaakt en aan de andere kant ook kapot gemaakt. Beetje lastig uit te leggen.
    In het begin was ik er heel verdrietig en kapot van, maar later stond ik erboven.


    Klopt, het maakt je uiteindelijk sterker.
    Maar helaas kan het je ook kapot maken.
    In het begin doet het altijd pijn maar naarmate dan merk je toch dat je er sterker van word.
    What doesn't kill you makes you stronger..


    Vas Happening.

    Midna schreef:
    (...)

    Hmm even denken. Ergens vond ik het kut en begon ik al gauw tranen te krijgen. Ik had me zelf gewoon geleerd om er niet om te janken. Zeker niet op school en nja. Ik negeer het en zei er niets van. Ik kan je vragen eigenlijk lastig beantwoorden aangezien ik niks anders gewend ben en er zo wel blij mee been weetje. Ik hoef er niet met me ouders erover te praten. Ik heb niet echt de behoefte daaraan. Ik ben meestal niet zo'n prater.


    Klopt zo was het ook bij mij, het was toch wel soms moeilijk om je tranen in bedwang te houden.
    Ik heb het ook gewoon genegeerd.
    Nou mocht het zijn dat je erover wilt praten je mag altijd een berichtje sturen. :)


    Vas Happening.

    Ja, ik ben wel eens gepest :(
    Praat er liever niet over, maar ik ben er sterker uitgekomen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Ja, ik ben wel eens gepest :(
    Praat er liever niet over, maar ik ben er sterker uitgekomen.



    Aaah. :(
    Gelukkig dat je er sterker bent uitgekomen.
    Nou als je toch wilt praten je mag altijd een berichtje sturen.


    Vas Happening.

    Ik ben met het leven bedreigd door de grootste pester in de brugklas. Ja, ik ben gepest, behoorlijk gepest. Zoals ik al zei ging het zo ver als me bedreigen, zeggen dat ze me gingen vermoorden, langzaam en pijnlijk, dat ze me zouden martelen. Ik ben gepest en het is een periode waar ik liever niet aan terug denk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.